Zmiana taryfy w abonamencie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: podniesienie wysokości abonamentu

Post autor: largo »

Ale forum nie zaproponuje ci nic tylko moze to zrobic BOK lub DUK ale w twoim wypadku raczej tylko BOK lub w salonie...
dudikn
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 14 lut 2019, o 13:07

Re: podniesienie wysokości abonamentu

Post autor: dudikn »

Dziękuję chciałem się dowiedzieć czy muszę skorzystać z mojego planu taryfowego czy mogę wybrać inny
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: podniesienie wysokości abonamentu

Post autor: largo »

Najlepiej zadzwon do BOK i tam sprawdz ale chyba co ci zostaje to zwiekszyc abo by miec wiecej netu... Przy takim abo te 8GB to lipa troche.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5184
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj dudikn,
dudikn pisze:Chciałem zwiększyć ilość internetu i dowiedziałem się że muszę podnieść cenę abonamentu,
zgodnie z tym, co sugeruje largo w sprawie zmiany abonamentu skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Konradt
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2019, o 11:26

Zmiana umowy na droższa w trakcie jej trwania.

Post autor: Konradt »

Witam
Czy w trakcie trwania umowy, mozna zmienic oferte na drozsza?
Umowe podpisalem 4 miesiace temu ale brakuje mi danych internetowych, obecnie mam 4 giga a potrzebuje znacznie wiecej.
Pozdrawiam
Adam
Ostatnio zmieniony 20 sty 2020, o 11:02 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Konradt,

tak, jeżeli w danym planie cenowym istnieje taryfa o wyższym abonamencie.

Opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację na koncie Twojego numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Konradt
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2019, o 11:26

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Konradt »

Witam
Otrzymalem info zwrotne z bok i... zenada.
Napisalem wyraznie ze mam taryfe 30pln i 4 giga w abo i potrzebuje znacznie wiecej.
Oferta plusa w odpowiedzi na moja chec podniesienia taryfy to abonament 40pln z internetem 4 giga...
Rece opadaja... nie potrafię użyć ludzkiego określenia na ta skrajną niekompetencje :-/
Pozostaje gruby niesmak.
Pozdrawiam serdecznie
Adam
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj Konradt,
- mógłbyś podać nazwę promocji, w której podpisana jest ta umowa? Albo id promocji, które widać na umowie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
GandalfZielony
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 sty 2020, o 21:46

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: GandalfZielony »

Witam,
skorzystałem z oferty związaną ze zmianą taryfy w trakcie umowy. Jako, że jestem fanem piłki nożnej wybrałem taryfe 80s z Ligą Mistrzów w serwisie Ipla. Umowa podpisana 18.01, nowa taryfa została uruchomiona 21.01 i wg. podpisanej umowy powinienem otrzymać kod aktywujący pakiet Polsat Sport Premium w Ipli. Sms nie przyszedł, udałem się do salonu I 22.01 złożyłem reklamację, skontaktowałem się również z Iplą gdzie przedstawiłem całą sprawę. Zastanawiam się czy ktoś z was miał podobną sytuacje i ile czasu może to trwać? Z tego co wyczytałem niektórzy czekali na rozpatrzenie swojej reklamacji do 45 dni (nie wiem w jakich sprawach), a faza pucharowa zaczyna się za 3 tygodnie ;) Niepokoi mnie również fakt, że w serwisie ipli zniknęła możliwość wpisania kodu, jest tylko opcja wykupu i to na cały rok. Zastanawiam się również czy w związku z zaistniałą sytuacją mogę starać się o obniżenie kosztów w tym okresie rozliczeniowym. Dodam jeszcze, że jestem klientem plusa nieprzerwanie od 10 lat, nigdy nie spóźniłem się z płatnością i pierwszy raz spotykam się z taką absurdalną sytuacją, bo inaczej nie potrafię tego nazwać. Może pismo do Urzędu Ochrony Praw Konsumenta przyspieszy cały proces.
Konradt
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2019, o 11:26

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Konradt »

Ewa_Plus pisze:Witaj Konradt,
- mógłbyś podać nazwę promocji, w której podpisana jest ta umowa? Albo id promocji, które widać na umowie.
Witam
Umowe przedluzalem i zadnych dokumentow nie otrzymalem ani to fizycznie, ani elektronicznie wiez zadnego ID nie posiadam. Taryfa to PLUS 40.
Nie mam wiec mozliwisci sprawdzic jakie sa mozliwosci zmiany taryfy.
Aplikacja plusa i zakladka zmiana taryfy rowniez nie daje zadnych mozliwosci w tej kwestii.
Zenujace traktowanie klienta...
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj GandalfZielony,
GandalfZielony pisze:22.01 złożyłem reklamację
W jaki sposób ta reklamacja została złożona?

Witaj Konradt,
Konradt pisze:Taryfa to PLUS 40.
W przypadku tej oferty istnieje możliwość zmiany taryfy na wyższą. Można tego dokonać kontaktując się telefonicznie bądź pisząc na adres bok@plus.pl"target="_blank (należy podać numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli zdecydujesz się na korespondencję e-mail, to wówczas podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
GandalfZielony
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 24 sty 2020, o 21:46

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: GandalfZielony »

Joanna_Plus pisze:Witaj GandalfZielony,
GandalfZielony pisze:22.01 złożyłem reklamację
W jaki sposób ta reklamacja została złożona?

W salonie, tak jak napisałem. Sprawa już załatwiona pomocą Ipli.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5184
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

GandalfZielony,
GandalfZielony pisze: Sprawa już załatwiona pomocą Ipli.
dziękuję za informację zwrotną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Konradt
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 28 lis 2019, o 11:26

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Konradt »

Joanna_Plus pisze:Witaj GandalfZielony,
GandalfZielony pisze:22.01 złożyłem reklamację
W jaki sposób ta reklamacja została złożona?

Witaj Konradt,
Konradt pisze:Taryfa to PLUS 40.
W przypadku tej oferty istnieje możliwość zmiany taryfy na wyższą. Można tego dokonać kontaktując się telefonicznie bądź pisząc na adres bok@plus.pl"target="_blank"target="_blank"target="_blank (należy podać numer telefonu, imię i nazwisko, numer PESEL). Jeżeli zdecydujesz się na korespondencję e-mail, to wówczas podaj nam tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej.

Numer zagadnienia to
Re: Podniesienie taryfy z plus 40 [#1260653]
Pozdrawiam
Adam
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Zmiana taryfy w abonamencie

Post autor: Joanna_Plus »

Konradt,
Konradt pisze:[#1260653]
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ