Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- xut2zs
- PlusManiak
- Posty: 87
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 mar 2017, o 18:56
Re: Brak LTE
Nie działa chyba dlatego że robie cesje umowy ja +rodzina na siebie i dopóki 4 numery które biore na siebie nie będą na moim wspólnym koncie to chyba nie będe miał
Edycja:
Witam przepisałem na siebie 4 numery w tym 3 z ja+rodzina i 1 osobno i w związku z tym dostałem już sms że cesja została zrobiona wszystkie dokumenty podpisane i kiedy te 4 numery będą na moim wspólnym koncie tzn jak się zaloguje na 1 numer to będe widział wszystkie bo Pani z plusa twierdzi że w ciągu 7 dni a może w poniedziałek i dlaczego ja nie mam dostępu do danych pakietowych właśnie od wczoraj
Edycja:
Witam przepisałem na siebie 4 numery w tym 3 z ja+rodzina i 1 osobno i w związku z tym dostałem już sms że cesja została zrobiona wszystkie dokumenty podpisane i kiedy te 4 numery będą na moim wspólnym koncie tzn jak się zaloguje na 1 numer to będe widział wszystkie bo Pani z plusa twierdzi że w ciągu 7 dni a może w poniedziałek i dlaczego ja nie mam dostępu do danych pakietowych właśnie od wczoraj
Ostatnio zmieniony 24 lip 2017, o 10:42 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wpisy - proszę pisać w jednym wątku.
Powód: Połączono wpisy - proszę pisać w jednym wątku.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
xut2zs,
współdzielenie usług uruchamiane jest automatycznie, może potrwać do 3 dni od wejścia w życie warunków oferty na umowie głównej.
współdzielenie usług uruchamiane jest automatycznie, może potrwać do 3 dni od wejścia w życie warunków oferty na umowie głównej.
Być może nie jest aktywna z pozycji systemu usługa GPRS. Weryfikowałeś to? Posiadasz włączony na koncie Plus Kod 5?xut2zs pisze: i dlaczego ja nie mam dostępu do danych pakietowych właśnie od wczoraj
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Dzwoniłem na infolinie i powiedziano mi że internet pojawi się po zakończeniu wszystkich procesów z cesją jeśli umowa była podpisana w sobotę to do jutra będe miał dostęp ? Bo rozmowy i sms też zalecono mi ograniczyć.Marta_Plus pisze:xut2zs,
współdzielenie usług uruchamiane jest automatycznie, może potrwać do 3 dni od wejścia w życie warunków oferty na umowie głównej.Być może nie jest aktywna z pozycji systemu usługa GPRS. Weryfikowałeś to? Posiadasz włączony na koncie Plus Kod 5?xut2zs pisze: i dlaczego ja nie mam dostępu do danych pakietowych właśnie od wczoraj
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
xut2zs,
pozostaje poczekać na rozpoczęcie procesu współdzielenia usług. Proszę zatem jeszcze o cierpliwość. Oczywiście jak będziesz miał dalsze wątpliwości, zapraszam do kontaktu.
pozostaje poczekać na rozpoczęcie procesu współdzielenia usług. Proszę zatem jeszcze o cierpliwość. Oczywiście jak będziesz miał dalsze wątpliwości, zapraszam do kontaktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam, mam mały problem: miesiąc temu przedłużyłem umowę z siecią Plus. Jako że było to już po okresie rozliczeniowym trzeba było czekać miesiąc na aktywację nowej taryfy. Wymieniłem również karę mirco sim na nano, ponieważ kupiłem nowy telefon Samsung Galaxy A3 2016. Po przełożeniu wszystkiego i aktywacji nowej karty nie działał mi internet w wersji LTE. Myślałem, że może wraz z aktywacją nowej taryfy będzie ok, ale nic się nie zmieniło. Wiadomość konfiguracyjną odnośnie internetu dostałem i zainstalowałem, ale LTE jak nie było tak i nie ma. Na starym telefonie wszystko było ok. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
Witaj Rayest,
jaki APN masz wpisany w ustawieniach nowego telefonu?
jaki APN masz wpisany w ustawieniach nowego telefonu?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
APN: plusMarta_Plus pisze:Witaj Rayest,
jaki APN masz wpisany w ustawieniach nowego telefonu?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Brak LTE
Rayest,
dziękuję za odpowiedź. Sprawdź jeszcze działanie usługi LTE w innym aparacie i daj znać.
dziękuję za odpowiedź. Sprawdź jeszcze działanie usługi LTE w innym aparacie i daj znać.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Sprawdzałem na Iphone-nie 5S i też nie działa. Jest tylko 3G oraz H+. Co teraz ?Marta_Plus pisze:Rayest,
dziękuję za odpowiedź. Sprawdź jeszcze działanie usługi LTE w innym aparacie i daj znać.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wysłano
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Rayest,
sprawdź pocztę.
sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Wszystko jest ok. LTE działa, dziękuję bardzo
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Rayest,
super , dziękuję za wiadomość.
super , dziękuję za wiadomość.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Hej,
Niestety i ja po zmianie telefonu mam problem z LTE. Max co się pojawia to HSPA+. Jestem pewny zasięgu ponieważ obok leży inny telefon z sim w plusie i bez problemu łapie LTE. Mój telefon to OnePlus 5, wersja systemu OxygenOS 4.5.10. Powinno działać skoro operator plus i telefon plus :P Pomożecie?
Pozdr.
Niestety i ja po zmianie telefonu mam problem z LTE. Max co się pojawia to HSPA+. Jestem pewny zasięgu ponieważ obok leży inny telefon z sim w plusie i bez problemu łapie LTE. Mój telefon to OnePlus 5, wersja systemu OxygenOS 4.5.10. Powinno działać skoro operator plus i telefon plus :P Pomożecie?
Pozdr.