ok, zatem czekamy na info zwrotne.pegel pisze:Zrobię test w domu i się odezwę się później.
Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
pegel,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Jak skonfigurować Lumie 800 - ustawienia sieciowe
Witam
Proszę o wskazówki jak skonfigurować internet i mmsy w telefonie Nokia lumia 800 , która jest brandowana przez sieć T,
System operacyjny Windows Phone 7.8
W ustawieniach sieciowych mam takie pozycje :
Nazwa Połaczenia:
Sekcja APN do Internetu:
Nazwa punku dostępu:
Adres Proxy:
Port Proxy
Nazwa Uzytkownika
Hasło:
***
Nizej mam część dotyczącą mms:
Nazwa punktu dostępu do MMS:
Adres proxy:
Port Proxy:
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Adres MMSC
W plus online mam włączoną usługę LTE , a w telefonie transmisje danych
Dziękuje za pomoc
Proszę o wskazówki jak skonfigurować internet i mmsy w telefonie Nokia lumia 800 , która jest brandowana przez sieć T,
System operacyjny Windows Phone 7.8
W ustawieniach sieciowych mam takie pozycje :
Nazwa Połaczenia:
Sekcja APN do Internetu:
Nazwa punku dostępu:
Adres Proxy:
Port Proxy
Nazwa Uzytkownika
Hasło:
***
Nizej mam część dotyczącą mms:
Nazwa punktu dostępu do MMS:
Adres proxy:
Port Proxy:
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Adres MMSC
W plus online mam włączoną usługę LTE , a w telefonie transmisje danych
Dziękuje za pomoc
Ostatnio zmieniony 3 sie 2018, o 10:31 przez Michał_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
Powód: Przeniesiono do odpowiedniego wątku.
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
bartex03, dokładne informacje dotyczące konfiguracji poszczególnych pól znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Problem z zasięgiem / Brak zasięgu / Problem z połączeni
Stronę znam , automatyczna konfiguracja dla lumii 800 nie jest dostępna. Wprowadzane ręcznie ustawienia nic nie dająMichał_Plus pisze:bartex03, dokładne informacje dotyczące konfiguracji poszczególnych pól znajdziesz tutaj.
Czy Plus może mi wysłać smsa konfiguracyjnego na nokie lumie 800, bo już nie wiem jak to ustawić ? ...
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
bartex03, dla tego modelu nie mamy wiadomości konfiguracyjnej. Przywróć ustawienia fabryczne i wprowadź ponownie dane ze strony.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 sie 2018, o 12:34
Re: Brak LTE
Witam,
ja również piszę odnośnie problemu z lte. Mam podpisana umowę na abonament i iphone 8 i internet tragedia...
Zarówno na 2G/3G/LTE strony się nie ładują...
Dodatkowo, jak w ustawieniach mam LTE to nie mogę wysłać sms-ów gdyż mam komunikat, ze wiadomość niedostarczona i nawet jak kilka razy zrobię wyslij ponownie to nie jest on wysłany. Również trudność wtedy zeby się do mnie dodzwonić...
Proszę o pomoc gdyż bardzo mnie to irytuje, a podpisywałam umowę głownie z myślą o internecie.
pozdrawiam
ja również piszę odnośnie problemu z lte. Mam podpisana umowę na abonament i iphone 8 i internet tragedia...
Zarówno na 2G/3G/LTE strony się nie ładują...
Dodatkowo, jak w ustawieniach mam LTE to nie mogę wysłać sms-ów gdyż mam komunikat, ze wiadomość niedostarczona i nawet jak kilka razy zrobię wyslij ponownie to nie jest on wysłany. Również trudność wtedy zeby się do mnie dodzwonić...
Proszę o pomoc gdyż bardzo mnie to irytuje, a podpisywałam umowę głownie z myślą o internecie.
pozdrawiam
- Michał_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5499
- Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13
Re: Brak LTE
Kamila2018, czy internet w ogóle działa? Czy konfiguracja jest poprawna? Od kiedy taka sytuacja ma miejsce? Podaj dokładna lokalizację. Czy masz możliwość sprawdzenia karty na innym aparacie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Przepraszam,że tak późno. Stary telefon z nową kartą łączy z LTE.Basia_Plus pisze:pegel,
ok, zatem czekamy na info zwrotne.pegel pisze:Zrobię test w domu i się odezwę się później.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
pegel,
czy inna karta SIM była sprawdzana w nowym telefonie i z jakim skutkiem?
Sprawdź proszę czy masz ustawiony jeden punkt dostępowy do internetu. Podeślij proszę tutaj screena z ustawieniami, które masz w telefonie.
czy inna karta SIM była sprawdzana w nowym telefonie i z jakim skutkiem?
Sprawdź proszę czy masz ustawiony jeden punkt dostępowy do internetu. Podeślij proszę tutaj screena z ustawieniami, które masz w telefonie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Zanim to zrobię, może błędnie spodziewałem się że telefon na pasku stanu w górnej części pokaże LTE. Ale tak jest napisane w manualu : SM-G95X_UM_Open_Oreo_Pol_Rev.1.1_180214 i tak miałem w galaxy S5. Czy to możliwe że ten model pokazuje 4G zamiennie do LTE?Basia_Plus pisze:pegel,
czy inna karta SIM była sprawdzana w nowym telefonie i z jakim skutkiem?
Sprawdź proszę czy masz ustawiony jeden punkt dostępowy do internetu. Podeślij proszę tutaj screena z ustawieniami, które masz w telefonie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
pegel,
tak, jest to zależne od producenta aparatu.pegel pisze: Czy to możliwe że ten model pokazuje 4G zamiennie do LTE?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 2
- Rejestracja: 3 sie 2018, o 12:34
Re: Brak LTE
Michał_Plus pisze:Kamila2018, czy internet w ogóle działa? Czy konfiguracja jest poprawna? Od kiedy taka sytuacja ma miejsce? Podaj dokładna lokalizację. Czy masz możliwość sprawdzenia karty na innym aparacie?
Dzieje się tak od kiedy wymieniłam telefon i kartę sim. w dane sieci kom. mam plus i w apn tez plus. Jest to w okolicy Kępna, wielkopolska. Dzisiaj sprawdzę kartę i innym urządzeniu i dam znać....
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Kamila2018,
jaki tryb pracy sieci jest aktualnie ustawiony w telefonie?
jaki tryb pracy sieci jest aktualnie ustawiony w telefonie?
Czekamy na info.Kamila2018 pisze:Dzisiaj sprawdzę kartę i innym urządzeniu i dam znać....
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam,
Jestem zmuszony odkopać temat, nie mam LTE w iPhone i, iOS 13.3. Ustawienia mam poprawne, kilkukrotnie resetowałem telefon do ustawień fabrycznych. Wymieniałem też kartę sim, bez rezultatu.. Co jeszcze mógłbym zrobić?
Jestem zmuszony odkopać temat, nie mam LTE w iPhone i, iOS 13.3. Ustawienia mam poprawne, kilkukrotnie resetowałem telefon do ustawień fabrycznych. Wymieniałem też kartę sim, bez rezultatu.. Co jeszcze mógłbym zrobić?
Re: Brak LTE
Witaj dejwpl,
- czy tylko w tym jednym telefonie nie masz LTE?
Na innych urządzeniach jest ok?
Czy możesz podesłać screena ze swoimi ustawieniami?
- czy tylko w tym jednym telefonie nie masz LTE?
Na innych urządzeniach jest ok?
Czy możesz podesłać screena ze swoimi ustawieniami?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ