Brak LTE
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Krzysiek_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 17730
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 17:58
Re: Brak LTE
xut2zs, odpowiedź wysłana, proszę sprawdź @.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
nic nie pomogło, samo włączenie i wyłączenie tel. chyba nic nie da nic nie daKrzysiek_Plus pisze:xut2zs, odpowiedź wysłana, proszę sprawdź @.
Re: Brak LTE
xut2zs,
- czy telefon został wyłączony i włączony po otrzymaniu wiadomości od Magdy_Plus?
- czy telefon został wyłączony i włączony po otrzymaniu wiadomości od Magdy_Plus?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
przepraszam już jest dziękiEwa_Plus pisze:xut2zs,
- czy telefon został wyłączony i włączony po otrzymaniu wiadomości od Magdy_Plus?
Re: Brak LTE
xut2zs,
- cieszymy się, że mogliśmy pomóc
- cieszymy się, że mogliśmy pomóc
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Witam.
Również mam problem z internetem LTE w swoim telefonie (Samsung S7 DualSim LTE). Mam kartę z LTE, gdyż ją przy zakupie telefonu specjalnie zmieniałem. Wysłałem juz do której ze specjalistek, ale nie ma odzewu więc jeszcze raz piszę wiadomość.
Pozdrawiam
Również mam problem z internetem LTE w swoim telefonie (Samsung S7 DualSim LTE). Mam kartę z LTE, gdyż ją przy zakupie telefonu specjalnie zmieniałem. Wysłałem juz do której ze specjalistek, ale nie ma odzewu więc jeszcze raz piszę wiadomość.
Pozdrawiam
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5187
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Brak LTE
Witaj Soban,
czy sprawdzałeś pocztę?
czy sprawdzałeś pocztę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
Soban,
- wiadomość dotarła. Wyłącz i włącz swój telefon. Daj znać, czy teraz już masz LTE.
- wiadomość dotarła. Wyłącz i włącz swój telefon. Daj znać, czy teraz już masz LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Mam problem z LTE po przeniesieniu numeru. Mam teraz numer tymczasowy i po włożeniu go do telefonu otrzymałem sms od Plusa z hasłem tymczasowym do plusonline. Po zalogowaniu mam informację w zakładce usługi, że LTE jest aktywne. Niestety na telefonie LTE nie działa, praktycznie internet nie chodzi wcale (PING: 339 ms, DOWNLOAD: 0,16 Mbps, UPLOAD:0,03 Mbps). W PLAY działało bez zarzutu. Oczywyście jestem w zasięgu LTE.
Ostatnio zmieniony 1 cze 2017, o 10:36 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Re: Plush Abonament
Może po prostu jesteś w słabym zasięgu lub na obciążonym nadajniku? Tylko co to ma do Plush Abo?
- Daniel_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 1629
- Rejestracja: 5 wrz 2016, o 14:01
Re: Brak LTE
kramioz, ustaw proszę APN: plus i sprawdź ponownie, czy pojawił się dostęp do LTE.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Brak LTE
nieaktualne
Ostatnio zmieniony 21 lip 2017, o 19:58 przez xut2zs, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Brak LTE
Wyłącz i włącz telefon.
Jeśli to nie pomoże, ustaw telefon w tryb sieci 3G i sprawdź czy wówczas transmisja działa.
Jeśli to nie pomoże, ustaw telefon w tryb sieci 3G i sprawdź czy wówczas transmisja działa.