Teraz jest 24 wrz 2018, o 14:06

Zostaw Kontakt





Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post9 lip 2018, o 12:27

Witaj krzychor,

numer zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę i taryfy Plus Elastyczna na Kartę.
Zanim nastąpi dezaktywacja numeru możesz wysłać bezpłatną wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod nr 80107.
Dzięki temu po przejściu na kartę numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy dokonać jego zasilenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dark3lf78

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 16 sie 2018, o 09:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post16 sie 2018, o 10:01

14.08 byłem wypowiedzieć dwa numery w Plus Abo
3x tłumaczyłem, że jeden numer chcę wypowiedzieć z 30 dniowym okresem wypowiedzenia, a drugi z końcem okresu promocyjnego. Oba numery oczywiście z przeniesieniem na kartę. Było tam 3 panów i każdy potwierdził, że tak się stanie, ale pomijając fakt, że na potwierdzenie wypowiedzenia kazano mi czekać ok 20 min, to na otrzymanych wnioskach dot. wypowiedzenia umów mam datę rozwiązania umowy z dn. 20.09.2018 r. i o ile to się zgadza w pierwszym przypadku, to w drugim jest to 6 dni przed końcem kontraktu!

Czy pracownicy salonu wprowadzili mnie w błąd? czy te 3 osoby nie wiedzą jak prawidłowo w systemie zaznaczyć, że umowa ma się kończyć z końcem okresu promocyjnego?
Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 888
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post16 sie 2018, o 11:51

dark3lf78,

aby zweryfikować wskazaną kwestię, wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie

dark3lf78 napisał(a):Ponadto na rezygnacji nie ma nigdzie napisane, że następuje przeniesienie na kartę co również mnie niepokoi.
Po złożonej rezygnacji, powinieneś otrzymać pismo z taką informacją. Pamiętaj potem o działaniach, o których pisałam tutaj: viewtopic.php?f=98&t=21913&start=90#p237802.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dark3lf78

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 16 sie 2018, o 09:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post21 sie 2018, o 08:07

Marta_Plus,
czy otrzymałaś ode mnie PW? bo niestety na swoim profilu nie widzę
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 888
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post21 sie 2018, o 09:16

dark3lf78,

nie otrzymałam wiadomości. Jeśli wysłałeś swoje zapytanie przez wskazany wcześniej formularz, podaj mi proszę numer referencyjny zgłoszenia, abym mogła przyśpieszyć sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dark3lf78

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 16 sie 2018, o 09:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post21 sie 2018, o 11:16

Marta_Plus,
dziwne po napisaniu wiadomości pokazuje, że masz zablokowane PW i nie zostało wysłane. :/
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 888
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post21 sie 2018, o 12:33

dark3lf78,

zgadza się, ale możesz mi ten numer podesłać tutaj, na forum.
Obecna forma kontaktu z nami to adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie maila należy zamieszczać dopisek FORUM i swój nick. ;-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dark3lf78

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 16 sie 2018, o 09:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post21 sie 2018, o 14:02

Marta_Plus,
sprawę zarejestrowano pod nr #221414
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3313
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post21 sie 2018, o 15:05

dark3lf78,

dark3lf78 napisał(a):sprawę zarejestrowano pod nr #221414

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dark3lf78

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 16 sie 2018, o 09:54
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post24 sie 2018, o 18:03

Marta_Plus i Basia_Plus,
w dniu wczorajszym otrzymałem odpowiedź na moje zgłoszenie

dziękuję za pomoc
Offline
Avatar użytkownika

moreno

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 27 sie 2018, o 10:51
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post27 sie 2018, o 10:57

Witam wszystkich,

interesuje mnie przeniesienie numeru który mam obecnie na firmę (działalność gospodarcza) na osobę prywatną (syna) który jest obecnie faktycznym użytkownikiem numeru. Obecny abonament kończy się w październiku. Pytając dwa razy w punkcie dostałem dwie różne odpowiedzi. Osoba nr 1 powiedziała że nie ma problemu, robimy cesję, syn przedstawia zaświadczeni o zatrudnieniu i abonament jest przeniesiony na niego. Osoba nr 2 dziś powiedziała że nie da się teraz przenieść numeru, muszę czekać do końca abonamentu, wypowiedzieć przedłużenie umowy a jednocześnie złożyć jakiś wniosek o przejęcie tego numeru w ramach prepaid...
Która wersja jest w końcu poprawna?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 888
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 114 razy

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post27 sie 2018, o 12:33

dark3lf78,

cieszymy się, że mogłyśmy pomóc. ;-)

Witaj moreno,

oba sposoby są możliwe. W pierwszym przypadku od razu można dokonać płatnej cesji, w drugim - po dezaktywacji numeru - konwersji wraz ze zmianą danych właściciela numeru, co nie wiąże się z opłatą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], mjpl i 32 gości