Nie ma obawy, że po zakończeniu umowy nr telefonu przepadnie ?Basia_Plus pisze:maxx95,
po wyłączeniu numeru w ofercie abonamentowej zostanie on automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Możesz go wtedy zarejestrować na swoje dane, według sposobów podanych: tutaj. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy również dokonać zasilenia konta, aby móc korzystać z usług.
Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 45
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
maxx95,
numer przepadnie, jeśli w terminie 30 dni po przeniesieniu do oferty Plus na Kartę nie nastąpi jego zasilenie.
numer przepadnie, jeśli w terminie 30 dni po przeniesieniu do oferty Plus na Kartę nie nastąpi jego zasilenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Będę pamiętał o zasileniu. Wysłałem przez Plus online wniosek o rozwiązanie umowy z końcem obowiązującego okresu. Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.Basia_Plus pisze:maxx95,
numer przepadnie jeśli w terminie 30 dni po przeniesieniu do oferty Plus na Kartę nie nastąpi jego zasilenie.
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witam.
Mam dzisiaj ostatni dzień rozliczeniowy abonamentu telefonicznego w plus i wyłączono mi możliwość pisania i dzwonienia.
Sms z PRZENIES pisałem 16.04.2021. Telefon wyłączany był już trzy razy i nic.
Mam dzisiaj ostatni dzień rozliczeniowy abonamentu telefonicznego w plus i wyłączono mi możliwość pisania i dzwonienia.
Sms z PRZENIES pisałem 16.04.2021. Telefon wyłączany był już trzy razy i nic.
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Zaczekaj do jutra, a może nawet do dziś wieczora.asteh pisze:Witam.
Mam dzisiaj ostatni dzień rozliczeniowy abonamentu telefonicznego w plus i wyłączono mi możliwość pisania i dzwonienia.
Sms z PRZENIES pisałem 16.04.2021. Telefon wyłączany był już trzy razy i nic.
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Ja mimo wysłania wcześniej smsa i tak musiałem pójść do punktu Plusa, bo numer pierwszego dnia po zakończeniu umowy nie przeszedł w tryb na kartę.asteh pisze:Witam.
Mam dzisiaj ostatni dzień rozliczeniowy abonamentu telefonicznego w plus i wyłączono mi możliwość pisania i dzwonienia.
Sms z PRZENIES pisałem 16.04.2021. Telefon wyłączany był już trzy razy i nic.
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj asteh,
jak obecnie wygląda sytuacja?asteh pisze:wyłączono mi możliwość pisania i dzwonienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Koniec umowy - dezaktywacja a przejście na kartę
Dzień dobry,
wczoraj tj. 23-05-2021 moje dwa abonamentowe numery (DUET85) zostały dezaktywowane.
Składając wypowiedzenie umowy z dniem jej zakończenia czyli 23/05/2021 dostałam e-mail z treścią:
"Na podstawie Pani wniosku z 24.03.2021 r. rozwiązanie Umowy dla ww. numerów nastąpi z końcem promocji, tj. 23.05.2021 r. Po rozwiązaniu Umowy numery przeniesione zostaną do usługi Plus na kartę. W przypadku chęci korzystania z ww. numerów niezbędna jest rejestracja karty SIM oraz zasilenie konta w terminie do 30 dni.".
Te numery są dla mnie bardzo ważne, a powyższy e-mail nie dał mi wątpliwości, że mogę je utracić - dziś natomiast podczas próby rejestracji ich w sklepie Żabka sprzedawczyni poinformowała, że tych numerów nie można zarejestrować - jakiś komunikat jej wyskakiwał.
Czy jeśli udam się do punktu Plusa to bez problemu zarejestruje te numery?
Uprzedzę jeszcze, że uprzednio wysyłałam SMS PRZENIES na numer 80107 ale przychodziła zwrotka, że Twój numer nie jest uprawniony do skorzystania z tej formy rejestracji.
Proszę o pomoc
wczoraj tj. 23-05-2021 moje dwa abonamentowe numery (DUET85) zostały dezaktywowane.
Składając wypowiedzenie umowy z dniem jej zakończenia czyli 23/05/2021 dostałam e-mail z treścią:
"Na podstawie Pani wniosku z 24.03.2021 r. rozwiązanie Umowy dla ww. numerów nastąpi z końcem promocji, tj. 23.05.2021 r. Po rozwiązaniu Umowy numery przeniesione zostaną do usługi Plus na kartę. W przypadku chęci korzystania z ww. numerów niezbędna jest rejestracja karty SIM oraz zasilenie konta w terminie do 30 dni.".
Te numery są dla mnie bardzo ważne, a powyższy e-mail nie dał mi wątpliwości, że mogę je utracić - dziś natomiast podczas próby rejestracji ich w sklepie Żabka sprzedawczyni poinformowała, że tych numerów nie można zarejestrować - jakiś komunikat jej wyskakiwał.
Czy jeśli udam się do punktu Plusa to bez problemu zarejestruje te numery?
Uprzedzę jeszcze, że uprzednio wysyłałam SMS PRZENIES na numer 80107 ale przychodziła zwrotka, że Twój numer nie jest uprawniony do skorzystania z tej formy rejestracji.
Proszę o pomoc
Ostatnio zmieniony 24 maja 2021, o 11:38 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Re: Koniec umowy - dezaktywacja a przejście na kartę
Sms o treści przenieś trzeba było wysłać przed 23.05. A dzisiaj numery działają?
Jeśli posiadasz rachunek bankowy w Millennium to możesz zrobić to za pośrednictwem banku. Jeśli nie są zarejestrowane.
Jeśli posiadasz rachunek bankowy w Millennium to możesz zrobić to za pośrednictwem banku. Jeśli nie są zarejestrowane.
Re: Koniec umowy - dezaktywacja a przejście na kartę
Smsy oczywiście próbowaliśmy wysyłać przed 23.05. Wtedy ta zwrotka się pojawiała i tak.asandrzej pisze:Sms o treści przenieś trzeba było wysłać przed 23.05. A dzisiaj numery działają?
Jeśli posiadasz rachunek bankowy w Millennium to możesz zrobić to za pośrednictwem banku. Jeśli nie są zarejestrowane.
Numery od wczoraj (godzin wieczornych) są już nieaktywne.
Niestety nie mamy konta ani w Millenium ani ING.
Do oddziału Plusa mamy kawałek...ale chyba nie ma innej opcji skoro w Żabce się nie udało.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Witaj Sylwaanka,
po przelogowaniu (wył./wł.) tych telefonów karty logują się do sieci?
Przy próbie wykonania połączenia, jaki pojawia się komunikat? Jest informacja o konieczności rejestracji?
po przelogowaniu (wył./wł.) tych telefonów karty logują się do sieci?
Przy próbie wykonania połączenia, jaki pojawia się komunikat? Jest informacja o konieczności rejestracji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Teraz jak wył./wł. to zalogowało do sieci, wyświetla się Plus i jest zasięg, a przy wybieraniu numeru informuje o konieczności rejestracji.Joanna_Plus pisze:Witaj Sylwaanka,
po przelogowaniu (wył./wł.) tych telefonów karty logują się do sieci?
Przy próbie wykonania połączenia, jaki pojawia się komunikat? Jest informacja o konieczności rejestracji?
W takiej sytuacji rozumiem, że nie powinno być problemu z rejestracją?
Może spróbuje w jakimś innym punkcie, może obsługa w Żabce źle coś ogarniała po prostu. Pani poinformowała, że wyskakuje jej komunikat, że nie może tego numeru zarejestrować.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Sylwaanka,
Być może przy wspomnianej rejestracji, nastąpił jakiś problem systemowy/techniczny i stąd brak możliwości przypisania danych.
Mamy jeszcze dostępną rejestrację przez SMS, ale tutaj trzeba posiadać jakiś inny numer u nas. Więcej informacji tutaj.
To oznacza, że numery zostały przeniesione do oferty Plus na Kartę.Sylwaanka pisze: Teraz jak wył./wł. to zalogowało do sieci, wyświetla się Plus i jest zasięg, a przy wybieraniu numeru informuje o konieczności rejestracji.
Być może przy wspomnianej rejestracji, nastąpił jakiś problem systemowy/techniczny i stąd brak możliwości przypisania danych.
Mamy jeszcze dostępną rejestrację przez SMS, ale tutaj trzeba posiadać jakiś inny numer u nas. Więcej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Wszystko gra, zarejestrowałam w salonie Plusa. Dziękuję:)Joanna_Plus pisze:Sylwaanka,To oznacza, że numery zostały przeniesione do oferty Plus na Kartę.Sylwaanka pisze: Teraz jak wył./wł. to zalogowało do sieci, wyświetla się Plus i jest zasięg, a przy wybieraniu numeru informuje o konieczności rejestracji.
Być może przy wspomnianej rejestracji, nastąpił jakiś problem systemowy/techniczny i stąd brak możliwości przypisania danych.
Mamy jeszcze dostępną rejestrację przez SMS, ale tutaj trzeba posiadać jakiś inny numer u nas. Więcej informacji tutaj.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid
Sylwaanka,
cudownie bardzo się cieszę, że tym razem się udało i dziękuję za informację.
cudownie bardzo się cieszę, że tym razem się udało i dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ