Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: maxx95 »

Basia_Plus pisze:maxx95,

po wyłączeniu numeru w ofercie abonamentowej zostanie on automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Możesz go wtedy zarejestrować na swoje dane, według sposobów podanych: tutaj. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy również dokonać zasilenia konta, aby móc korzystać z usług.
Nie ma obawy, że po zakończeniu umowy nr telefonu przepadnie ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

maxx95,

numer przepadnie, jeśli w terminie 30 dni po przeniesieniu do oferty Plus na Kartę nie nastąpi jego zasilenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: maxx95 »

Basia_Plus pisze:maxx95,

numer przepadnie jeśli w terminie 30 dni po przeniesieniu do oferty Plus na Kartę nie nastąpi jego zasilenie.
Będę pamiętał o zasileniu. Wysłałem przez Plus online wniosek o rozwiązanie umowy z końcem obowiązującego okresu. Dziękuję za pomoc, pozdrawiam.
asteh
Początkujący PlusManiak
Posty: 13
Rejestracja: 3 cze 2016, o 09:15

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: asteh »

Witam.
Mam dzisiaj ostatni dzień rozliczeniowy abonamentu telefonicznego w plus i wyłączono mi możliwość pisania i dzwonienia.
Sms z PRZENIES pisałem 16.04.2021. Telefon wyłączany był już trzy razy i nic.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1184
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Ron »

asteh pisze:Witam.
Mam dzisiaj ostatni dzień rozliczeniowy abonamentu telefonicznego w plus i wyłączono mi możliwość pisania i dzwonienia.
Sms z PRZENIES pisałem 16.04.2021. Telefon wyłączany był już trzy razy i nic.
Zaczekaj do jutra, a może nawet do dziś wieczora.
AdamN
Początkujący PlusManiak
Posty: 12
Rejestracja: 15 cze 2019, o 09:10

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: AdamN »

asteh pisze:Witam.
Mam dzisiaj ostatni dzień rozliczeniowy abonamentu telefonicznego w plus i wyłączono mi możliwość pisania i dzwonienia.
Sms z PRZENIES pisałem 16.04.2021. Telefon wyłączany był już trzy razy i nic.
Ja mimo wysłania wcześniej smsa i tak musiałem pójść do punktu Plusa, bo numer pierwszego dnia po zakończeniu umowy nie przeszedł w tryb na kartę.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5185
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

Witaj asteh,
asteh pisze:wyłączono mi możliwość pisania i dzwonienia.
jak obecnie wygląda sytuacja?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sylwaanka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2021, o 07:15

Koniec umowy - dezaktywacja a przejście na kartę

Post autor: Sylwaanka »

Dzień dobry,
wczoraj tj. 23-05-2021 moje dwa abonamentowe numery (DUET85) zostały dezaktywowane.
Składając wypowiedzenie umowy z dniem jej zakończenia czyli 23/05/2021 dostałam e-mail z treścią:
"Na podstawie Pani wniosku z 24.03.2021 r. rozwiązanie Umowy dla ww. numerów nastąpi z końcem promocji, tj. 23.05.2021 r. Po rozwiązaniu Umowy numery przeniesione zostaną do usługi Plus na kartę. W przypadku chęci korzystania z ww. numerów niezbędna jest rejestracja karty SIM oraz zasilenie konta w terminie do 30 dni.".

Te numery są dla mnie bardzo ważne, a powyższy e-mail nie dał mi wątpliwości, że mogę je utracić - dziś natomiast podczas próby rejestracji ich w sklepie Żabka sprzedawczyni poinformowała, że tych numerów nie można zarejestrować - jakiś komunikat jej wyskakiwał.
Czy jeśli udam się do punktu Plusa to bez problemu zarejestruje te numery?

Uprzedzę jeszcze, że uprzednio wysyłałam SMS PRZENIES na numer 80107 ale przychodziła zwrotka, że Twój numer nie jest uprawniony do skorzystania z tej formy rejestracji.

Proszę o pomoc :-(
Ostatnio zmieniony 24 maja 2021, o 11:38 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Koniec umowy - dezaktywacja a przejście na kartę

Post autor: asandrzej »

Sms o treści przenieś trzeba było wysłać przed 23.05. A dzisiaj numery działają?
Jeśli posiadasz rachunek bankowy w Millennium to możesz zrobić to za pośrednictwem banku. Jeśli nie są zarejestrowane.
Sylwaanka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2021, o 07:15

Re: Koniec umowy - dezaktywacja a przejście na kartę

Post autor: Sylwaanka »

asandrzej pisze:Sms o treści przenieś trzeba było wysłać przed 23.05. A dzisiaj numery działają?
Jeśli posiadasz rachunek bankowy w Millennium to możesz zrobić to za pośrednictwem banku. Jeśli nie są zarejestrowane.
Smsy oczywiście próbowaliśmy wysyłać przed 23.05. Wtedy ta zwrotka się pojawiała i tak.
Numery od wczoraj (godzin wieczornych) są już nieaktywne.
Niestety nie mamy konta ani w Millenium ani ING.
Do oddziału Plusa mamy kawałek...ale chyba nie ma innej opcji skoro w Żabce się nie udało.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Sylwaanka,

po przelogowaniu (wył./wł.) tych telefonów karty logują się do sieci?
Przy próbie wykonania połączenia, jaki pojawia się komunikat? Jest informacja o konieczności rejestracji?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sylwaanka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2021, o 07:15

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Sylwaanka »

Joanna_Plus pisze:Witaj Sylwaanka,

po przelogowaniu (wył./wł.) tych telefonów karty logują się do sieci?
Przy próbie wykonania połączenia, jaki pojawia się komunikat? Jest informacja o konieczności rejestracji?
Teraz jak wył./wł. to zalogowało do sieci, wyświetla się Plus i jest zasięg, a przy wybieraniu numeru informuje o konieczności rejestracji.
W takiej sytuacji rozumiem, że nie powinno być problemu z rejestracją? :-D
Może spróbuje w jakimś innym punkcie, może obsługa w Żabce źle coś ogarniała po prostu. Pani poinformowała, że wyskakuje jej komunikat, że nie może tego numeru zarejestrować.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Joanna_Plus »

Sylwaanka,
Sylwaanka pisze: Teraz jak wył./wł. to zalogowało do sieci, wyświetla się Plus i jest zasięg, a przy wybieraniu numeru informuje o konieczności rejestracji.
To oznacza, że numery zostały przeniesione do oferty Plus na Kartę.
Być może przy wspomnianej rejestracji, nastąpił jakiś problem systemowy/techniczny i stąd brak możliwości przypisania danych.
Mamy jeszcze dostępną rejestrację przez SMS, ale tutaj trzeba posiadać jakiś inny numer u nas. Więcej informacji tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sylwaanka
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 maja 2021, o 07:15

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Sylwaanka »

Joanna_Plus pisze:Sylwaanka,
Sylwaanka pisze: Teraz jak wył./wł. to zalogowało do sieci, wyświetla się Plus i jest zasięg, a przy wybieraniu numeru informuje o konieczności rejestracji.
To oznacza, że numery zostały przeniesione do oferty Plus na Kartę.
Być może przy wspomnianej rejestracji, nastąpił jakiś problem systemowy/techniczny i stąd brak możliwości przypisania danych.
Mamy jeszcze dostępną rejestrację przez SMS, ale tutaj trzeba posiadać jakiś inny numer u nas. Więcej informacji tutaj.
Wszystko gra, zarejestrowałam w salonie Plusa. Dziękuję:)
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Joanna_Plus »

Sylwaanka,

cudownie :-) bardzo się cieszę, że tym razem się udało :-) i dziękuję za informację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ