Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
pszprega
PlusManiak
Posty: 146
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 mar 2013, o 13:38

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: pszprega »

Ciężko cokolwiek tu powiedzieć bo za dużo dat jest. Najlepiej jakbyś zadzwonił do biura obsługi i zapytał się jaka data ostatecznie widnieje w ich systemie. Tu po prostu mógł się jakiś błąd wkraść. Albo też możesz napisać do nich na czacie.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

Witaj goro202,

tak jak zasugerował pszprega, prześlij proszę zgłoszenie w danej sprawie przez ten formularz, uwzględniając w nim numer telefonu i dane (numer PESEL, imię i nazwisko). Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, sprawdzą informacje w systemie i tym samym udzielą odpowiedzi na Twoje pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
goro202
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 paź 2016, o 20:07

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: goro202 »

Dziekuje, wyslalem zobaczytmy co odpisza. Pozdrawiam
stefanello
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 1 paź 2014, o 06:24

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: stefanello »

Dzień dobry po poprawnym wypowiedzeniu umowy abonamentowej w Plusie numer ,,wypadł'' z systemu dnia 16 stycznia tego roku.Od tego dnia nr nieaktywny zapragnąłem przenieść mój nr do innej sieci niestety dwie próby rejestracji nr okazały się bezskuteczne konsultanci twierdzą że Plus nie uwolnił mojego nr jeszcze.Myślę że byłoby to nadużyciem czy naprawdę trzeba w tej sytuacji angażować UOKIK?
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Ron »

@stefanello,
Jak chcesz przenieść numer, to nie pisze się wypowiedzienia. Albo wypowiadasz, albo przenosisz numer do innej sieci.
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: asandrzej »

A mnie się wydaje że zmiana prawa telekomunikacyjnego z 21.12.2020 dała możliwość przeniesienia numeru w ciągu 30 dni po rozwiązaniu umowy.
stefanello
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Rejestracja: 1 paź 2014, o 06:24

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: stefanello »

asandrzej pisze:A mnie się wydaje że zmiana prawa telekomunikacyjnego z 21.12.2020 dała możliwość przeniesienia numeru w ciągu 30 dni po rozwiązaniu umowy.
Tak też zostałem poinstruowany w byłej i przyszłej sieci.Przed chwilą testowo zarejestrowwałęm online znów w Plusie na kartę i się dało.Ale tylko po to by się przekonać a i tak od razu złożę dyspozycję przeniesienia, przynajmniej przez jakiś czas będę znów miał aktywny nr.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

stefanello,

zgodnie z tym, co napisał asandrzej.
asandrzej pisze:zmiana prawa telekomunikacyjnego z 21.12.2020 dała możliwość przeniesienia numeru w ciągu 30 dni po rozwiązaniu umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Ron »

Jak widać system odrzucił możliwość przeniesienia numeru z powodu braku aktywnego konta... Lepiej złożyć wniosek o przeniesienie.
goro202
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 paź 2016, o 20:07

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: goro202 »

Witam serdecznie dziekuje za informacje,faktycznie umowy koncza sie tak jak napisane mam w pismach z plusa, chociaz w salonie plus nadal twierdza ze dłuzszy jest ten okres, dodatkowo jak pierwszym razem mi mówił przedstawiciel w salonie plusa, moge przyjsc i zarejestrowac numer na kogo sie chce, dzisiaj oznajmil mi ze widocznie sie pomylil bo mozna zartejestrowac tylko na osobe ktora miala na nim abonament. Jak to jest? ogolnie numer tel był na ojca ja uzywałem. Teraz rezygnuje z abonamentu chce przejsc na karte i zarejestrowac numer na moją żone, (wraziew czego ona ma czas zajmowac sie sprawami z telefonami kartami itp) no i zaczeły sie schody, poniewaz nie moge ponoc na niej zarejestrowac tego numeru, wiec zapytalem czy jezeli przyjde z ojcem i żona to wtedy sie da tzw przekazanie numeru, i uslyszalem ze nie, nic juz nie rozumiem... moze mi ktos z Panstwa wyjaśnic jak to jest?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

Witaj goro202,
goro202 pisze:moge przyjsc i zarejestrowac numer na kogo sie chce, dzisiaj oznajmil mi ze widocznie sie pomylil bo mozna zartejestrowac tylko na osobe ktora miala na nim abonament.
Może to być dowolna osoba (pełnoletnia lub taka, która skończyła 13 rok życia). Rejestracji numeru można dokonać po tym jak numer już przejdzie do oferty na kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: maxx95 »

Witam, z dniem 07.04.2021 kończy się umowa abonamentowa numeru, który jest na moją mamę. Nie będę przedłużał umowy , chciałbym złożyć wypowiedzenie z dniem końca umowy oraz zaznaczyć, że chce ten numer przepisać na siebie. Jakie dokumenty muszę złożyć i czy mogę sprawę załatwić mailowo ?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

Witaj maxx95,
maxx95 pisze:z dniem 07.04.2021 kończy się umowa abonamentowa numeru, który jest na moją mamę. Nie będę przedłużał umowy , chciałbym złożyć wypowiedzenie z dniem końca umowy
oświadczenie o rozwiązanie umowy można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy).
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
i czy mogę sprawę załatwić mailowo ?
Wniosek można przesłać także pod adres: bok@plus.pl"target="_blank. E - mail powinien zostać wysłany z adresu, na który kierowane są faktury lub z adresu podanego przy zawieraniu umowy.
maxx95 pisze:chce ten numer przepisać na siebie.
Chcesz zachować numer w ofercie abonamentowej i przepisać na siebie czy numer ma przejść do oferty na kartę?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
maxx95
Prawie PlusManiak
Posty: 45
Rejestracja: 3 kwie 2013, o 17:39

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: maxx95 »

Numer chce przepisać na siebie i przejsc do oferty na kartę.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

maxx95,

po wyłączeniu numeru w ofercie abonamentowej zostanie on automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Możesz go wtedy zarejestrować na swoje dane, według sposobów podanych: tutaj. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu wyłączenia numeru, należy również dokonać zasilenia konta, aby móc korzystać z usług.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ