Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
goro202
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 31 paź 2016, o 20:07

Koniec umowy,rezygnacja,przejscie na akrte

Post autor: goro202 »

Witam serdecznie ja z takim zapytaniem, otóz 25 grudnia 2020 czyli wczoraj skonczyla mi sie umowa na telefon i internet w smart dom(telewizja jest do marca tak dziwnie), ale moje pytanie nie zglosilem rezygnacji wczesniej jako ze ta cholerna pandemia to nie dosyc ze pozamykane byly czesto te salony, to potem tez ja siedzialem na kwarantannie, no ale mniejsza z tym, postaram sie w poniedzialek isc do salonu jesli znajde jakis czynny bo u mnie wszystkie w galeriach, ale moze cos znajde, i postaram sie zglosic rezygnacje domyslam sie ze teraz bedzie to minimum 1 okres wypowiedzenia, bo umowa pewnie przeszla juz z automatu na nieokreslony termin, ale moje pytanie rezygnujac z internetu i telefonu moge przejsc z nr telefonu na karte? wolalbym zachowac sam nr.? oraz czy rezygnacje z tv polsatu zalatwie tez w salonie plusa czy musze osobno isc do cyfrowego polsatu? dodam ze umowe na tv podpisywalem w salonie plusa...
Ostatnio zmieniony 28 gru 2020, o 10:51 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
NajtiNajn
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 gru 2020, o 19:27

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: NajtiNajn »

Cześć,

umowa na czas oznaczony kończy mi się 26/01/2021. Okres rozliczeniowy mam od 5-go każdego miesiąca. Z końcem czasu obowiązywania umowy chcę przenieść numer do oferty na kartę.

1) Czy jest gdzieś wzór pisma, które należy w tej sytuacji złożyć?
2) Czy dopuszczalną formą złożenia takiego pisma jest tylko wizyta w oddziale/wysyłka listem poleconym (co obecnie może być utrudnione), czy można je wysłać (np. w formie skanu) mailem?
3) Jeśli złożyłabym takie pismo w najbliższych dniach (załóżmy, że do 30/12), jaka byłaby data przejścia numeru do oferty na kartę? 5/02/2021?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj goro202, witaj NajtiNajn,
NajtiNajn pisze:1) Czy jest gdzieś wzór pisma, które należy w tej sytuacji złożyć?
Nie.
NajtiNajn pisze:2) Czy dopuszczalną formą złożenia takiego pisma jest tylko wizyta w oddziale/wysyłka listem poleconym (co obecnie może być utrudnione), czy można je wysłać (np. w formie skanu) mailem?
Informacje znajdują się tutaj.
NajtiNajn pisze:3) Jeśli złożyłabym takie pismo w najbliższych dniach (załóżmy, że do 30/12), jaka byłaby data przejścia numeru do oferty na kartę? 5/02/2021
Tak.
Ważne informacje odnośnie migracji do oferty Plus na Kartę, znajdziecie w naszym FAQ.
goro202 pisze:czy rezygnacje z tv polsatu zalatwie tez w salonie plusa
Nie powinno być z tym problemu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: sedzia20 »

Joanna_Plus pisze:Witaj goro202, witaj NajtiNajn,
NajtiNajn pisze:1) Czy jest gdzieś wzór pisma, które należy w tej sytuacji złożyć?
Nie.
NajtiNajn pisze:2) Czy dopuszczalną formą złożenia takiego pisma jest tylko wizyta w oddziale/wysyłka listem poleconym (co obecnie może być utrudnione), czy można je wysłać (np. w formie skanu) mailem?
Informacje znajdują się tutaj.
NajtiNajn pisze:3) Jeśli złożyłabym takie pismo w najbliższych dniach (załóżmy, że do 30/12), jaka byłaby data przejścia numeru do oferty na kartę? 5/02/2021
Tak.
Ważne informacje odnośnie migracji do oferty Plus na Kartę, znajdziecie w naszym FAQ.
goro202 pisze:czy rezygnacje z tv polsatu zalatwie tez w salonie plusa
Nie powinno być z tym problemu.

Myślę, że JoannaPlus zapomniała (?) dodać, że masz prawo wysłać rezygnację zwykłym mailem, bez fatygowania się gdziekolwiek - od 21.12.2020r. obowiązkiem operatora jest przyjęcie tego wniosku - szczegóły pod moim postem viewtopic.php?f=100&t=19475&start=15"target="_blank
Ja tak zrobiłem, potwierdzono mi skuteczne wypowiedzenie.
Być może nie dostałeś takiej informacji żeby dłużej Cie przytrzymali w sieci, niemniej otrzymać się powinno. Powodzenia!
NajtiNajn
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 26 gru 2020, o 19:27

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: NajtiNajn »

sedzia20, dziękuję! Mail z rezygnacją wysłany :-D
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: sedzia20 »

NajtiNajn pisze:sedzia20, dziękuję! Mail z rezygnacją wysłany :-D
Nie ma sprawy, cała przyjemność po mojej stronie!
Szkoda tylko, że doszło do niedopowiedzenia ze strony operatora, wszak każdy klient powinien być obsłużony wg najwyższych standardów, nawet jak chce odejść z sieci :)
Teraz tylko możesz spodziewać się natłoku telefonów, bez proszenia się o kontakt z DUK kogokolwiek - ja tak właśnie mam, ale jeszcze nie zdecydowałem się odebrać połączenia xD
Niech pokażą jak im zależy na usłyszeniu mojego głosu ^^
Powodzenia!
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: mariusz9a »

sedzia20 pisze:Teraz tylko możesz spodziewać się natłoku telefonów, bez proszenia się o kontakt z DUK kogokolwiek - ja tak właśnie mam, ale jeszcze nie zdecydowałem się odebrać połączenia xD
Niech pokażą jak im zależy na usłyszeniu mojego głosu ^^
Serio, aż w taki sposób musisz się dowartościować? :roll: Trochę żenujące...
PS. Nie mogłem się powstrzymać od komentarza - nich pracownicy operatora wybaczą moje zachowanie...
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22374
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Joanna_Plus »

sedzia20,

w moim poście:
Joanna_Plus pisze:
NajtiNajn pisze:2) Czy dopuszczalną formą złożenia takiego pisma jest tylko wizyta w oddziale/wysyłka listem poleconym (co obecnie może być utrudnione), czy można je wysłać (np. w formie skanu) mailem?
Informacje znajdują się tutaj.
Jest odnośnik do postu Basi, a w nim jest informacja o możliwości złożenia wypowiedzenia drogą e-mail.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: sedzia20 »

Joanna_Plus pisze:sedzia20,

w moim poście:
Joanna_Plus pisze:
NajtiNajn pisze:2) Czy dopuszczalną formą złożenia takiego pisma jest tylko wizyta w oddziale/wysyłka listem poleconym (co obecnie może być utrudnione), czy można je wysłać (np. w formie skanu) mailem?
Informacje znajdują się tutaj.
Jest odnośnik do postu Basi, a w nim jest informacja o możliwości złożenia wypowiedzenia drogą e-mail.
Rzeczywiście, Joanna_Plus - nie dostrzegłem tego, zatem przepraszam i zwracam honor rzecz jasna, prosząc o wybaczenie :roll:
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: sedzia20 »

mariusz9a pisze:
sedzia20 pisze:Teraz tylko możesz spodziewać się natłoku telefonów, bez proszenia się o kontakt z DUK kogokolwiek - ja tak właśnie mam, ale jeszcze nie zdecydowałem się odebrać połączenia xD
Niech pokażą jak im zależy na usłyszeniu mojego głosu ^^
Serio, aż w taki sposób musisz się dowartościować? :roll: Trochę żenujące...
PS. Nie mogłem się powstrzymać od komentarza - nich pracownicy operatora wybaczą moje zachowanie...
Znasz takie powiedzonko "karma wraca"?
Tak się , jak to ująłeś, dowartościowują pracownicy DUK, kiedy olewają klientów proszących o kontakt na tutejszym forum, więc nie widzę przeszkód, by poczuli sami jak to jest być olewanym :-D
Może Ty, jako admin, masz fory i otrzymujesz kontakt bez proszenia się lub sam sobie przedłużasz (o ile pracujesz u operatora) - niemniej coś mnie trafia jak czytam wpisy niewinnych abonentów, którzy czekają na kontakt - sam kiedyś takim klientem byłem. Na szczęście już nie jestem w usłudze głosowej, internetowo też kończę przygodę w lutym. A niech dzwonią...(że tak powiem, jak kiedyś mówiono do lekarzy :mrgreen: )
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: mariusz9a »

sedzia20 pisze:Tak się , jak to ująłeś, dowartościowują pracownicy DUK, kiedy olewają klientów proszących o kontakt na tutejszym forum, więc nie widzę przeszkód, by poczuli sami jak to jest być olewanym
Oni są z czego innego rozliczani, wiec faktycznie bardzo ich musi dowartościowywać to, że do Ciebie nie zadzwonili. Na pewno skaczą z radości i przechwalają się tym wszędzie. Także daj spokój z takimi głupimi wywodami...
Może czasami należy się zastanowić dlaczego ktoś nie zadzwonił - może prośby o kontakt nie dotarły, może mają tyle spraw że czekałeś w kolejce itd. A może po prostu trzeba było samemu zadzwonić skoro się śpieszyło. Albo od razu zlożyć wypowiedzenie i ktoś by zadzwonił. Wszędzie pracują ludzie i na pewno nie sprawia im przyjemności olewanie kogoś, zwłaszcza nie ze swojej personalnej winy. Nie wiem skąd w ludziach tyle zawiści się bierze - zwłaszcza ostatnio się to nasiliło. Byle kogoś obsmarować, byle wbić szpile. Chyba to społeczeństwo nigdy już się nie opamięta. Także wybacz, ale moim zdaniem to Ty masz satysfakcję nie oni. Oni nawet o Tobie nie będą pamiętać, a Tobie ciśnienie skacze... Chciałem żebyście zadzwonili a teraz nie będę odbierał - hahah ale Wam zrobię na złość - poważnie? Myślisz, że kogoś to wzrusza?

Ja nie pracuje u operatora, a jak coś chce to sam dzwonię - nie płaszczę się o jakieś kontakty, dzwonienia itd, bo nigdy nie wiem kiedy ktoś zadzwoni - może mi np. nie pasować. I to dotyczy każdej branży, nie tylko telekomunikacji. Życie jest jakie jest - nikt Cię nie będzie traktował jak pępka świata. Bo takich pępków świata w tym kraju jest prawie 40 milionów :-] I każda firma obsługuje jakąś część tych pępków świata. Nie można olać sprawy jednego pępka świata dla innego pępka świata ;-) Powiem tak (może skorzystasz u innego operatora): jak ktoś jest miły i uprzejmy to zawsze załatwi więcej i lepiej go będą traktować.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: sedzia20 »

mariusz9a pisze:
sedzia20 pisze:Tak się , jak to ująłeś, dowartościowują pracownicy DUK, kiedy olewają klientów proszących o kontakt na tutejszym forum, więc nie widzę przeszkód, by poczuli sami jak to jest być olewanym
Oni są z czego innego rozliczani, wiec faktycznie bardzo ich musi dowartościowywać to, że do Ciebie nie zadzwonili. Na pewno skaczą z radości i przechwalają się tym wszędzie. Także daj spokój z takimi głupimi wywodami...
Może czasami należy się zastanowić dlaczego ktoś nie zadzwonił - może prośby o kontakt nie dotarły, może mają tyle spraw że czekałeś w kolejce itd. A może po prostu trzeba było samemu zadzwonić skoro się śpieszyło. Albo od razu zlożyć wypowiedzenie i ktoś by zadzwonił. Wszędzie pracują ludzie i na pewno nie sprawia im przyjemności olewanie kogoś, zwłaszcza nie ze swojej personalnej winy. Nie wiem skąd w ludziach tyle zawiści się bierze - zwłaszcza ostatnio się to nasiliło. Byle kogoś obsmarować, byle wbić szpile. Chyba to społeczeństwo nigdy już się nie opamięta. Także wybacz, ale moim zdaniem to Ty masz satysfakcję nie oni. Oni nawet o Tobie nie będą pamiętać, a Tobie ciśnienie skacze... Chciałem żebyście zadzwonili a teraz nie będę odbierał - hahah ale Wam zrobię na złość - poważnie? Myślisz, że kogoś to wzrusza?

Ja nie pracuje u operatora, a jak coś chce to sam dzwonię - nie płaszczę się o jakieś kontakty, dzwonienia itd, bo nigdy nie wiem kiedy ktoś zadzwoni - może mi np. nie pasować. I to dotyczy każdej branży, nie tylko telekomunikacji. Życie jest jakie jest - nikt Cię nie będzie traktował jak pępka świata. Bo takich pępków świata w tym kraju jest prawie 40 milionów :-] I każda firma obsługuje jakąś część tych pępków świata. Nie można olać sprawy jednego pępka świata dla innego pępka świata ;-) Powiem tak (może skorzystasz u innego operatora): jak ktoś jest miły i uprzejmy to zawsze załatwi więcej i lepiej go będą traktować.

Szanowny Administratorze,

Zgodzę się w kwestii zawiści - to widać choćby po ilości powyższego wpisu :)
Jako były pracownik wszystkich operatorów z W4 wiem jak to się odbywa, mało tego - wpisy innych Forumowiczów z tego portalu świadczą o tym, o czym wspomniałem. Zatem nie mam sobie nic do zarzucenia.
Jeśli święci konsultanci będą traktować ludzi poważnie, co w tych trudnych czasach im się po prostu należy, to zapewniam że będzie nam się lepiej żyło. Czego Tobie, innym i sobie na Nowy Rok 2021 serdecznie życzę!
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: mariusz9a »

sedzia20 pisze:Zgodzę się w kwestii zawiści - to widać choćby po ilości powyższego wpisu :)
No odwracanie kota ogonem akurat świetnie Ci wychodzi :-)
sedzia20 pisze:Jako były pracownik wszystkich operatorów z W4 wiem jak to się odbywa, mało tego - wpisy innych Forumowiczów z tego portalu świadczą o tym, o czym wspomniałem. Zatem nie mam sobie nic do zarzucenia.
Ja też wiem jak to wygląda, ale nie będę się przechwalał gdzie pracowałem. W każdym razie nie mam aż takiego dużego "doświadczenia" wśród operatorów jak Ty. Chociaż piszesz jakbyś go nie miał, albo chciał odreagować to co Cię tam spotkało ;-) Zresztą nie ważne - nie odpowiadaj...
sedzia20 pisze:Jeśli święci konsultanci będą traktować ludzi poważnie, co w tych trudnych czasach im się po prostu należy,
Uważam że starają się jak mogą. Każdy może się jednak pomylić - nikt nie jest doskonały. No ale rozumiem że Ty zawsze we wszystkim jesteś perfekcyjny, także nie znasz czegoś takiego jak ludzkie błędy.
sedzia20 pisze:Czego Tobie, innym i sobie na Nowy Rok 2021 serdecznie życzę!
Dziękuję i wzajemnie :-)

PS. Myślę że trzeba zakończyć to pisanie nie na temat, bo administratorzy tych wątków nas zablokują ;-)
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: sedzia20 »

mariusz9a pisze:
sedzia20 pisze:Zgodzę się w kwestii zawiści - to widać choćby po ilości powyższego wpisu :)
No odwracanie kota ogonem akurat świetnie Ci wychodzi :-)
sedzia20 pisze:Jako były pracownik wszystkich operatorów z W4 wiem jak to się odbywa, mało tego - wpisy innych Forumowiczów z tego portalu świadczą o tym, o czym wspomniałem. Zatem nie mam sobie nic do zarzucenia.
Ja też wiem jak to wygląda, ale nie będę się przechwalał gdzie pracowałem. W każdym razie nie mam aż takiego dużego "doświadczenia" wśród operatorów jak Ty. Chociaż piszesz jakbyś go nie miał, albo chciał odreagować to co Cię tam spotkało ;-) Zresztą nie ważne - nie odpowiadaj...
sedzia20 pisze:Jeśli święci konsultanci będą traktować ludzi poważnie, co w tych trudnych czasach im się po prostu należy,
Uważam że starają się jak mogą. Każdy może się jednak pomylić - nikt nie jest doskonały. No ale rozumiem że Ty zawsze we wszystkim jesteś perfekcyjny, także nie znasz czegoś takiego jak ludzkie błędy.
sedzia20 pisze:Czego Tobie, innym i sobie na Nowy Rok 2021 serdecznie życzę!
Dziękuję i wzajemnie :-)

PS. Myślę że trzeba zakończyć to pisanie nie na temat, bo administratorzy tych wątków nas zablokują ;-)

Oczywiście, zgadzam się z koniecznością zakończenia tej jałowej dyskusji - Ty wiesz swoje, ja doświadczyłem olewania parokrotnie - też wiem swoje. I klienci nieotrzymujący kontaktu też wiedzą swoje. I niech tak zostanie. Najlepszego noworocznego!
goro202
Początkujący PlusManiak
Posty: 21
Rejestracja: 31 paź 2016, o 20:07

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: goro202 »

Witam ponownie po wielkich bojach udało mi sie złożyc rezygnacje z umow na telefon,internet i telewizje.(Pandemia , pozamykane salony,kwarantanna). Ale mam troszke niespojnosc - na potwierdzeniach złożenia wypowiedzen umow(złozonych w salonie plusa) mam informacje ze umowy koncza sie 1 (telefon)- 04.02.2021 a 2(internet) - 20.02.2021. Natomiast od plusa pisemnie dostalem potwierdzenie ze rozwiazanie umowy (tak 1 jak i 2 numer) nastąpi 28.01.2021r. I ktore teraz prawidłowe? chodzi o to ze jeden z tych numerów bedzie zarejestrowany pre paid teraz nie wiem bo powiedzieli mi w salonie ze po zablkowaniu numeru jak bedzie nieaktywny czyli w nocy 04.02.2021r mam przyjsc na drugi dzien do salonu i zarejestrowac ten numer na kogo sie chce. ale skoro potwierdzenie z plusa przyszlo i ze jest do 28.01.2021 to nie wiem czy mam juz isc 29.01 czy czekac az do 05.02? ktora data prawidlowa?
ODPOWIEDZ