Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kokot1212
Nowy
Posty: 1
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 cze 2021, o 22:49

Przeniesie numeru z Plus Abonament do Plush na karte

Post autor: Kokot1212 »

Witam. Chciałbym przenieść numer z plus Abonament do Plush na karte. Koniec Abonamentu mam we wrześniu. Próbowałem wpisywać kod np *136*11*9096# na taryfę za 30zł jednak wyskakuje komunikat że błąd połączenia lub błędny kod MMI. Co muszę zrobić żeby przejść na taryfę z Plusha?
Ostatnio zmieniony 30 cze 2021, o 09:52 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Kokot1212,
Kokot1212 pisze:Koniec Abonamentu mam we wrześniu.
Złożyłeś już wypowiedzenie na tym numerze?
Kokot1212 pisze:Koniec Abonamentu mam we wrześniu. Próbowałem wpisywać kod np *136*11*9096# na taryfę za 30zł jednak wyskakuje komunikat że błąd połączenia lub błędny kod MMI.
Jeżeli na tę chwilę ten numer jest w ofercie Plus Abonament, to nie ma możliwości przeniesienia go do oferty Plus na Kartę. Można to uczynić po zakończeniu dotychczasowej umowy. Więcej informacji na ten temat w naszym FAQ.
Migracja nastąpi do taryfy Plus Elastyczna na Kartę. Po tej zmianie, jeżeli interesuję Cię oferta Miśka, to możesz zmienić plan cenowy na Nowy Plush (choć promocja, której kod podajesz powyżej, jest również dostępna w taryfie Plus Elastyczna). Kody na zmianę taryfy i poszczególne promocje znajdziesz tutaj.

Ważne: aby nie stracić numeru, pamiętaj o jego zasileniu w ciągu 30 dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
aleksgrx
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 27 lip 2021, o 20:35

ZAKOŃCZENIE UMOWY

Post autor: aleksgrx »

Witam.
16.10.2021 r. kończy mi się umowa na abonament i nie chce jej przedłużać umowy, bo nie korzystam z tego numeru, ale do maja 2022 r. muszę spłacać raty za telefon. Co w takiej sytuacji?
Jednocześnie co się dzieje z numerem gdy nie przedłużam umowy?
Ostatnio zmieniony 10 sie 2021, o 12:54 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniesienie do odpowiedniego wątku.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

Witaj aleksgrx,
aleksgrx pisze:16.10.2021 r. kończy mi się umowa na abonament i nie chce jej przedłużać umowy, bo nie korzystam z tego numeru, ale do maja 2022 r. muszę spłacać raty za telefon. Co w takiej sytuacji?
Raty za sprzęt należy spłacić zgodnie z harmonogramem. Możesz opłacić dowolną liczbę rat przed wymaganym terminem, o czym pisaliśmy tutaj.
aleksgrx pisze:Jednocześnie co się dzieje z numerem gdy nie przedłużam umowy?
Jeśli nie rozwiążesz umowy, przechodzi ona na czas nieoznaczony. Ewentualnie po zakończeniu dotychczasowej umowy, możesz zachować numer w ofercie na kartę. Informacje na ten temat znajdziesz w danym wątku lub w naszym FAQ.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bartosh77
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 sie 2021, o 12:10

Przejscie z abonamentu na kartę

Post autor: Bartosh77 »

Dzień dobry

Chciałbym się upewnić czy moja sprawa w salonie Plusa została właściwie załatwiona.
Kończy mi się umowa i nie chcąc przedłużać poszedłem z tą sprawą do salonu celem przeniesienia na prepaid.
Nie składałem żadnego wniosku itp.
Otrzymałem tylko do podpisania Wniosek o zmiany na koncie klienta sieci Plus. Powód na wniosku - Simplus, Sami Swoi.

Czy tak powinna wyglądać sprawa rezygnacji /nieprzedłużania umowy i przejscie na kartę?
Będę wdzięczny za informację.
Ostatnio zmieniony 19 sie 2021, o 12:27 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Bartosh77,
Bartosh77 pisze:Otrzymałem tylko do podpisania Wniosek o zmiany na koncie klienta sieci Plus. Powód na wniosku - Simplus, Sami Swoi.
numer w takim przypadku zostanie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. Aby to potwierdzić, wyślij wiadomość na bok@plus.pl"target="_blank wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL/NIP). Zanim nastąpi dezaktywacja numeru możesz, wysłać wiadomość SMS o treści: PRZENIES pod bezpłatny nr 80107 (dotyczy osób indywidualnych). Dzięki temu po przejściu na kartę Twój numer będzie od razu zarejestrowany na te same dane, jak do tej pory. W ciągu pierwszych 30 dni od dnia wyłączenia numeru w ofercie abonamentowej należy dokonać jego zasilenia dowolną kwotą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Bartosh77
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 19 sie 2021, o 12:10

Przejscie z abonamentu na kartę

Post autor: Bartosh77 »

Witam

Jak długo trwa zmiana oferty z abonamentu na kartę?
Od wczoraj mam wyłączone dwa numery bo zakończyła się umowa. Ponad tydzień temu był wysyłany sms o treści PRZENIES ale jak narazie nie dostałem smsa zwrotnego o przeniesieniu oferty.
Będę wdzięczny za informację.
Pozdrawiam
Bartosz Łukasiewicz
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2021, o 10:39 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki - ten sam temat.
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1189
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Przejscie z abonamentu na kartę

Post autor: Ron »

Wył/wł telefon. Jak do wieczora nic nie będzie, to potrzebne jest zgłoszenie.
Awatar użytkownika
imarcin0409
PlusManiak
Posty: 109
Rejestracja: 17 wrz 2021, o 22:10
Lokalizacja: /home

Re: Przejscie z abonamentu na kartę

Post autor: imarcin0409 »

Bartosh77 pisze:Witam

Jak długo trwa zmiana oferty z abonamentu na kartę?
(...)
Miałem tę "przyjemność" doświadczenia tego w tamtym tygodniu, ja byłem odcięty ponad dobę - bez interwencji się nie obyło.


To przejście z abonamentu na kartę połączone z rejestracją numeru jest moim zdaniem mocno niedopracowane, sami Konsultanci na infolinii i przy kontakcie mailowym mają różne informacje.
Pozdrawiam,
imarcin0409

Obrazek
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Joanna_Plus »

Witaj Bartosh77,

jak aktualnie wygląda sytuacja? Po restarcie urządzeń karty nadal nie logują się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ