Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Martaa
Nowy
Posty: 2
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 9 lut 2019, o 11:12

Abonament za niekatywny numer

Post autor: Martaa »

Miałam umowę abonamentową w sieci plus ale postanowiłam ją zerwać i przejść na kartę. W styczniu udałam się do sieci plus, pani przyjęła moja rezygnację i powiedziała żebym przyszła 9 lutego i przejdę na kartę, oczywiście za zerwanie umowy otrzymam karę. 8 lutego od rana już nie miałam zasięgu a 9 lutego po udaniu się do salonu dowiedziałam się, że nadal widnieję w abonamencie. Po południu już nie widzieli mnie ale widać było, że mogę przejść na kartę, po zapłaceniu kary jak poinformował mnie jeden z konsultantów telefonicznych. Niestety nadal była cisza więc 20.02 udałam się ponownie do salonu w celu reaktywacji nr na kartę ale okazało się, że z powodu rezygnacji z umowy reaktywacja nie była możliwa. Pani z plusa napisała reklamację i otrzymałam odp, że 28.02 nastąpi aktywacja numeru. I nastąpiła tyle, że ponownie w abonamencie. Ponownie udałam się do salonu, została napisana kolejna reklamacja która została rozpatrzona dnia 8 marca i tego dnia przeszłam na kartę. Czyli podsumowując od dnia 8 lutego miałam nie aktywny numer, od 28 lutego wrócił na abonament do 8 marca czyli tydzień a wczoraj otrzymałam fakturę do zapłacenia za okres rozliczeniowy od 8 lutego do 8 marca. Moje pytanie za co ja mam zapłacić za abonament? Za nieaktywny numer?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2019, o 12:43 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączyłam wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

Martaa,

przy wypowiedzeniu umowy z karą umowną nie jest możliwe przejście do oferty na kartę.
Martaa pisze:a wczoraj otrzymałam fakturę do zapłacenia za okres rozliczeniowy od 8 lutego do 8 marca.
Jakie pozycje w rozbiciu na kwoty widzisz na tej fakturze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Martaa
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 9 lut 2019, o 11:12

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Martaa »

Marta_Plus pisze:Martaa,

przy wypowiedzeniu umowy z karą umowną nie jest możliwe przejście do oferty na kartę.
Martaa pisze:Jakie pozycje w rozbiciu na kwoty widzisz na ten fakturze?
Rata za telefon co jest do zrozumienia skoro jest jeszcze nie spłacony i abonament - i tu pojawia się pytanie za co? Za to, że nie mogłam z nr korzystać?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

Martaa,

prześlij proszę zgłoszenie z opisem sprawy poprzez ten formularz: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... contact_us (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane, umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL). Podaj mi potem numer zgłoszenia, a postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
DamianXIX
PlusManiak
Posty: 73
Rejestracja: 14 lut 2015, o 22:03

Re: Przejście z abonamentu na "Plus na Kartę"

Post autor: DamianXIX »

Edit. Pytanie nieaktualne, znalazlem wlasnie umowe a wlasciwie aneks umowy, w ktorym mam zaznaczone ze jest na 32 miesiace, czyli jeszcze do lutego musze sie z wami po meczyc w abonamencie.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2019, o 13:09 przez Joanna_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego działu i wątku.
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: zif »

Marta_Plus pisze:E-mail musi być przesłany z adresu uwierzytelnionego (wpisanego na koncie).
Wniosek powinien zawierać:
- numer telefonu, którego dotyczy rezygnacja lub numer karty SIM,
- dane osobowe właściciela numeru (imię i nazwisko, adres zamieszkania lub PESEL) lub dane firmy (nazwa firmy, adres siedziby oraz numer NIP lub REGON)
bądź
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- aktywny Plus Kod.
Wystarczy najzwyklejszy mail z tymi danymi i rezygnacją w treści, czy załączyć skan wydrukowanego papiórka z podpisem?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22376
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Joanna_Plus »

zif,
zif pisze:Wystarczy najzwyklejszy mail z tymi danymi i rezygnacją w treści
Wystarczy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: zif »

Dziękuję, wysłałem mail w sobotę i otrzymałem automatyczne potwierdzenie dotarcia wiadomości. Co będzie dalej? Dostanę jakąś informację od żywego człowieka, czy po prostu po upłynięciu okresu wypowiedzenia karta przestanie się logować?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

zif,
zif pisze:wysłałem mail w sobotę i otrzymałem automatyczne potwierdzenie dotarcia wiadomości.
Podaj mi proszę numer zgłoszenia, jeśli jeszcze nie otrzymałeś odpowiedzi.
zif pisze:Dostanę jakąś informację od żywego człowieka, czy po prostu po upłynięciu okresu wypowiedzenia karta przestanie się logować?
Po złożonej rezygnacji (w przypadku wypowiedzenia z dyspozycją zakończenia umowy z końcem okresu promocyjnego), numer zostanie automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę. W ciągu pierwszych 30 dni od momentu dezaktywacji, należy dokonać zasilenia konta, jeśli chciałbyś dalej korzystać z numeru. Po złożeniu rezygnacji pamiętaj także o wysłaniu bezpłatnej wiadomości o treści PRZENIES, aby dane zostały zmigrowane do oferty Plus na Kartę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: zif »

Dziękuję. Jak dotąd przyszła tylko ta odpowiedź automatyczna. Numer zgłoszenia: [#818066].
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

zif,
zif pisze:Numer zgłoszenia: [#818066].
Dziękuję - już poprosiłam o obsłużenie zgłoszenia i przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pejton
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 paź 2019, o 10:26

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: pejton »

Witam, zostałem poinformowany że automatyczna rejestracja numeru za pomocą sms o treści PRZENIES nie działa i trzeba osobiście złożyć zlecenie w salonie, czy to prawda?

Wysłałem sms pod koniec września, dostałem sms zwrotny że moje dane zostaną przeniesione z abonamentu na kartę i że zostanę o tym poinformowany w odrębnym sms a aktualnie od godz. 8:00 numer został przeniesiony na kartę ale wymaga rejestracji (nie można wykonać połączenia bo automat informuje o konieczności informacji)

Pozdrawiam Bartłomiej
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

Witaj pejton,
pejton pisze:zostałem poinformowany że automatyczna rejestracja numeru za pomocą sms o treści PRZENIES nie działa i trzeba osobiście złożyć zlecenie w salonie, czy to prawda?
Komenda działa w przypadku numerów zarejestrowanych na osobę indywidualną.
pejton pisze:aktualnie od godz. 8:00 numer został przeniesiony na kartę ale wymaga rejestracji
Najprawdopodobniej dane rejestracyjne nie zostały jeszcze przeniesione. Zmiana nastąpi w możliwie najkrótszym czasie, o czym zostaniesz poinformowany wiadomością SMS. Inne sposoby rejestracji numeru na kartę znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pejton
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 25 paź 2019, o 10:26

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: pejton »

Marta_Plus pisze:Witaj pejton,
pejton pisze:zostałem poinformowany że automatyczna rejestracja numeru za pomocą sms o treści PRZENIES nie działa i trzeba osobiście złożyć zlecenie w salonie, czy to prawda?
Komenda działa w przypadku numerów zarejestrowanych na osobę indywidualną.
pejton pisze:aktualnie od godz. 8:00 numer został przeniesiony na kartę ale wymaga rejestracji
Najprawdopodobniej dane rejestracyjne nie zostały jeszcze przeniesione. Zmiana nastąpi w możliwie najkrótszym czasie, o czym zostaniesz poinformowany wiadomością SMS. Inne sposoby rejestracji numeru na kartę znajdziesz tutaj.
Jestem osobą indywidualną ale z automatu nie odbyło się przeniesienie, może faktycznie potrzeba było czasu, tylko ile... myślałem że z automat to automat.

Od razu po przeczytaniu instrukcji po tym jak nie mogłem wykonywać połączeń poszedłem do żabki z próbą rejestracji, wtedy się nie udało ale 10min temu na poczcie polskiej udało się zarejestrować numer bez wybierania się do salonu plusa. Szkoda tylko że co chwile człowiek jest wpuszczany w maliny, najpierw wyślij sms a zrobimy to za Ciebie, później na infolinii że tylko w salonie plusa, nigdzie indziej no i komenda przenieś niestety nie działa. Dodam też że w salonie plusa podczas składania wypowiedzenia zostałem poinformowany o ponownej rejestracji, jak zapytałem o komendę PRZENIES to zaskoczyłem pracownika salonu i próbowano mi wmówić że nie ma takiego czegoś, że na forum plusa różne rzeczy piszą nie do końca zgodne z prawdą, po czym po wyjściu z salonu znalazłem oficjalny zapis na Państwa stronie, napisałem sms i niby poszło.

Morał z tego taki że wszystkiego trzeba dopilnować samemu i pobierać informacje z możliwie największej ilości źródeł.

W każdym razie dziękuję za szybką odpowiedź.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

Post autor: Marta_Plus »

pejton,
pejton pisze:Od razu po przeczytaniu instrukcji po tym jak nie mogłem wykonywać połączeń poszedłem do żabki z próbą rejestracji, wtedy się nie udało ale 10min temu na poczcie polskiej udało się zarejestrować numer bez wybierania się do salonu plusa. Szkoda tylko że co chwile człowiek jest wpuszczany w maliny, najpierw wyślij sms a zrobimy to za Ciebie, później na infolinii że tylko w salonie plusa, nigdzie indziej no i komenda przenieś niestety nie działa.
Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Niemniej cieszę się, że udało się wcześniej zarejestrować numer. Pamiętaj jeszcze, by w ciągu 30 dni zasilić swoje konto dowolną kwotą, aby móc korzystać z naszych usług. W razie dalszych pytań, pozostajemy oczywiście do Twojej dyspozycji. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ