pejton pisze:Od razu po przeczytaniu instrukcji po tym jak nie mogłem wykonywać połączeń poszedłem do żabki z próbą rejestracji, wtedy się nie udało ale 10min temu na poczcie polskiej udało się zarejestrować numer bez wybierania się do salonu plusa. Szkoda tylko że co chwile człowiek jest wpuszczany w maliny, najpierw wyślij sms a zrobimy to za Ciebie, później na infolinii że tylko w salonie plusa, nigdzie indziej no i komenda przenieś niestety nie działa.
Przepraszam najmocniej za napotkane niedogodności. Niemniej cieszę się, że udało się wcześniej zarejestrować numer. Pamiętaj jeszcze, by w ciągu 30 dni zasilić swoje konto dowolną kwotą, aby móc korzystać z naszych usług. W razie dalszych pytań, pozostajemy oczywiście do Twojej dyspozycji.
Dziękuję i właśnie proszę o pomoc, załadowałem konto za 5zł, wszedłem na plus online i zaznaczyłem zmianę taryry na nowy plusz, podczas zatwierdzania pokazywało informację że zmieniam pakiet, że utracę getin bank i inne rzeczy i była nazwa innej taryfy niż nowy plusz mimo wszystko zatwierdziłem, po zatwierdzeniu mam taryfę "Prosto na Karte" i brak możliwości zmiany na plusz... Serio potrafię czytać i nie potwierdzam jak nie mam innego wyboru, za pierwszym razem nie potwierdziłem tego okna, ale jak drugi raz wybierając nowy plusz podczas zatwierdzania widziałem inna taryfę w końcu potwierdziłem.
Jak teraz przejść na nowy plusz ? bo chyba oszaleje :)
pejton pisze:załadowałem konto za 5zł, wszedłem na plus online i zaznaczyłem zmianę taryry na nowy plusz, podczas zatwierdzania pokazywało informację że zmieniam pakiet, że utracę getin bank i inne rzeczy i była nazwa innej taryfy niż nowy plusz mimo wszystko zatwierdziłem, po zatwierdzeniu mam taryfę "Prosto na Karte" i brak możliwości zmiany na plusz...
Jeśli jesteś zainteresowany taryfą Nowy Plush, to wpisz kod: *147*23# (koszt zmiany to 5 zł). Jeśli w tej sytuacji nie posiadasz już środków na koncie, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Podaj mi potem koniecznie numer otrzymanego zagadnienia (będzie w formacie #12345), a przyśpieszę odpowiedź.
W przypadku zmiany taryfy dotychczasowe pakiety i promocje ulegają wyłączeniu. Usługa
getin bank
to nie u nas. Po przejściu numeru do oferty na kartę, obowiązuje początkowa taryfa Plus Elastyczna na Kartę i dostępna w niej promocja GigaBank.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
#1088662
Będę wdzięczny :) - tak Giga Bank, macie stronę na zielono to mi się jakoś z getin bank skojarzyło :)
Nie mam żadnych promocji włączonych, chcę tylko przejść do plusza z abonamentu i już jestem o mały krok od celu.
Marta_Plus pisze:pejton,
pejton pisze:załadowałem konto za 5zł, wszedłem na plus online i zaznaczyłem zmianę taryry na nowy plusz, podczas zatwierdzania pokazywało informację że zmieniam pakiet, że utracę getin bank i inne rzeczy i była nazwa innej taryfy niż nowy plusz mimo wszystko zatwierdziłem, po zatwierdzeniu mam taryfę "Prosto na Karte" i brak możliwości zmiany na plusz...
Jeśli jesteś zainteresowany taryfą Nowy Plush, to wpisz kod: *147*23# (koszt zmiany to 5 zł). Jeśli w tej sytuacji nie posiadasz już środków na koncie, prześlij proszę opis sprawy wraz z numerem telefonu przez ten formularz. Podaj mi potem koniecznie numer otrzymanego zagadnienia (będzie w formacie #12345), a przyśpieszę odpowiedź.
W przypadku zmiany taryfy dotychczasowe pakiety i promocje ulegają wyłączeniu. Usługa
getin bank
to nie u nas. Po przejściu numeru do oferty na kartę, obowiązuje początkowa taryfa Plus Elastyczna na Kartę i dostępna w niej promocja GigaBank.
Chcę przenieść numer z abonamentu na kartę. Umowa w tej chwili jest już na czas nieokreślony. Czy możliwe jest złożenie wypowiedzenia tak, aby umowa na abonament zakończyła się w wyznaczonym konkretnym dniu, a nie na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego? Wszystko z zachowaniem minimum 30 dni wypowiedzenia oczywiście.
Załóżmy, że okres mam od 10 każdego miesiąca. Składam teraz wypowiedzenie i normalnie umowa zakończyła by się 10 listopada, bo zachowuje te co najmniej 30 dni. A ja chciałbym, żeby zakończyła się ona np. tydzień później, czyli 17 listopada, a nie dopiero 10 grudnia - w dniu jeszcze kolejnego okresu.
Za ten dodatkowy okres oczywiście należna byłaby proporcjonalna opłata. Czy takie coś jest w ogóle możliwe, czy jednak trzeba czekać do kolejnego okresu rozliczeniowego?
Druga kwestia, jeśli nie jest to możliwe, to czy można złożyć wypowiedzenie już teraz, ale zaznaczyć, aby jego wykonanie nie było w kolejnym okresie, a ze skutkiem dopiero za 2 okresy rozliczeniowe, czyli 10 grudnia?
Imler pisze:Umowa w tej chwili jest już na czas nieokreślony. Czy możliwe jest złożenie wypowiedzenia tak, aby umowa na abonament zakończyła się w wyznaczonym konkretnym dniu, a nie na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego?
Obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku.
Imler pisze:Druga kwestia, jeśli nie jest to możliwe, to czy można złożyć wypowiedzenie już teraz, ale zaznaczyć, aby jego wykonanie nie było w kolejnym okresie, a ze skutkiem dopiero za 2 okresy rozliczeniowe, czyli 10 grudnia?
Nie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam,
Chciałbym zaktualizować temat przeniesienia numeru do Plusha.
Moja umowa się zakończyła w maju, obecnie jest na czas nieoznaczony/nieokreślony.
Numer jest zarejestrowany na działalność ojca - chciałbym go przejąc i jednocześnie przenieść się na abonament do Plusha.
Z tego co już się dowiedziałem, właściciel numer - tj. ojciec - powinien wypowiedzieć aktualną umowę z Plusem z zachowaniem okresu wypowiedzenia, ale Pani w oddziale Plusa powiedziała mu że nie można tego tak zrobić bo wtedy ten numer "przepadnie" (!) i trafi do puli sieci Plus.
Wiem, że aby przejść do innej sieci z Plusa trzeba najpierw przejść na kartę (chyba się to robi poprzez SMS PRZENIES na nr 80107 tylko pytanie w którym momencie trzeba go wysłać).
Jeżeli wtedy już uda się przejść na kartę to będzie to na danych ojca, więc czy można będzie zrobić cesję ?
Proszę o pomoc w temacie krok po kroku.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Paweł
Jeśli numer telefonu zarejestrowany jest na działalność gospodarczą ojca to składając wniosek wypowiedzenie umowy z przeniesieniem numeru do oferty na kartę numer po 30 dniach od zakończenia ostatniego cyklu rozliczeniowego przejdzie na kartę. Karta będzie nieaktywna "czysta" możesz wtedy zarejestrować na siebie. Sms o którym piszesz w numerach firmowych nie zadziała.
Wniosek taki można złożyć e-mailem o ile ojciec zna pluskod.
Szczegóły na 8 karcie tego wątku.
Marta_Plus pisze:Witaj Jarekk,
jak pisaliśmy wcześniej, pisemne oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania kontraktu (nie później niż na 30 dni przed upływem czasu oznaczonego umowy). Przekazałam już interwencję do danego punktu.
Jarekk pisze:Proszę również o informację czy rezygnację z umowy można zgłosić mailowo i jeśli tak to co musi być zwarte w takim oświadczeniu i gdzie należy go przesłać.
Tak, wysyłając taką dyspozycję na adres: bok@plus.pl. E-mail musi być przesłany z adresu uwierzytelnionego (wpisanego na koncie).
Wniosek powinien zawierać:
- numer telefonu, którego dotyczy rezygnacja lub numer karty SIM,
- dane osobowe właściciela numeru (imię i nazwisko, adres zamieszkania lub PESEL) lub dane firmy (nazwa firmy, adres siedziby oraz numer NIP lub REGON)
bądź
- numer telefonu lub konta Klienta, którego dotyczy sprawa,
- aktywny Plus Kod.
Za dzień złożenia wypowiedzenia przyjmuje się dzień przesłania wiadomości e-mail.
kojot23 pisze:
Z tego co już się dowiedziałem, właściciel numer - tj. ojciec - powinien wypowiedzieć aktualną umowę z Plusem z zachowaniem okresu wypowiedzenia, ale Pani w oddziale Plusa powiedziała mu że nie można tego tak zrobić bo wtedy ten numer "przepadnie" (!) i trafi do puli sieci Plus.
właściciel telefonu powinien złożyć rezygnację, obowiązuje 30 - dniowy okres wypowiedzenia liczony od pierwszego dnia nowego okresu rozliczeniowego po złożeniu wniosku. Po wyłączeniu numeru w ofercie abonamentowej zostanie on automatycznie przeniesiony do oferty Plus na Kartę.
Po dezaktywacji numeru w usłudze abonamentowej, należy dokonać jego rejestracji: http://www.plus.pl/rejestracja"target="_blank, oraz zasilenia konta w ciągu pierwszych 30 dni. Przejścia z oferty Plus na Kartę do Plush ABO (konwersji) można dokonać na naszej stronie https://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista ... et="_blank.
Proces rejestracji za pośrednictwem komend SMS dotyczy tylko Klientów indywidualnych.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
A ja mam pytanie co stanie się z numerem dodatkowym który dobrałem do swojej umowy za 50% ceny abonamentu gdy ten główny numer po zakończeniu umowy przejdzie do oferty pre-paid lub zmieni sieć? Czy wówczas rabat na ten drugi numer zostanie utrzymany do końca jego umowy?
Raczej nie jest w usłudze Smart dom. Mam podpisaną umowę o abonament i dobrałem do swojego konta abonenckiego drugi numer z rabatem 50%. Dlatego właśnie pytam co stanie się z tym dobranym numerem gdy numer główny przejdzie na ofertę na kartę lub zmieni sieć .
Ponieważ nie wiemy w jakiej promocji zawarta była ta aktywacja, opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują warunki zawartej umowy i tym samym udzielą odpowiedzi na Twoje pytanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ