Strona 2 z 14

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 28 paź 2016, o 10:07
autor: Magda_Plus
jurak cieszę się, że wszystko zadziałało prawidłowo.
jurak pisze:26. X zgodnie z instrukcją na Plus Online użyłem numeru i 4 ostatnich cyfr numeru PUK. Wszystko OK, konto dostępne.
Minus taki, że za każdym razem potrzebne jest hasło sesji, nie ma opcji do ustawienia na sztywno własnego hasła.
Jeśli masz smartfona to możesz skorzystać z wersji mobilnej Plus online (MPO). Logowanie się do tej aplikacji nie wymaga hasła sesji (http://www.plus.pl/uslugi/aplikacja-plus-online).

przejście z abonamentu na kartę

: 15 sty 2017, o 16:12
autor: naraska
Witam serdecznie,

Chciałabym się dowiedzieć jak wygląda rezygnacja z abonamentu i przejście na kartę z zachowaniem nr telefonu... Będę wyjeżdżać za granicę na początku marca i nie opłaca mi się na tą chwilę przedłużać umowy na abonament, który kończy się w kwietniu. Okres rozliczeniowy mam od 5-ego do 4-ego każdego miesiąca. W salonie dostałam informację, że jeśli będę jeszcze w PL (bo nie wiem kiedy wyjadę) to najwcześniej 5 marca mam się udać do salonu i złożyć wypowiedzenie abonamentu i poinformować, że chcę przejść na kartę, a jeśli mnie nie będzie to mam wysłać wtedy wypowiedzenie umowy do Warszawy i tam mam dopisać, że chcę przejść na kartę. Od 5 kwietnia by był liczony miesiąc wypowiedzenia i od 5 maja już powinien być Plus na kartę.

Czy tak to rzeczywiście by było? Czy będąc za granicą dostanę na telefon informację o wygaśnięciu umowy? I jak to wygląda z tym przejściem na kartę? Wiem, że nr trzeba zarejestrować i to by zrobił ktoś z mojej rodziny na siebie w PL. Czy w okresie od 5 maja do czasu rejestracji nr będzie działał czy dopiero po zarejestrowaniu?

Bardzo proszę o odpowiedzi, ponieważ zależy mi bardzo, by dotychczasowy nr zachować i by działał on na kartę.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 16 sty 2017, o 11:22
autor: Basia_Plus
Witaj naraska,
naraska pisze:Będę wyjeżdżać za granicę na początku marca i nie opłaca mi się na tą chwilę przedłużać umowy na abonament, który kończy się w kwietniu.
oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
naraska pisze:Czy będąc za granicą dostanę na telefon informację o wygaśnięciu umowy?
Tak, przed dezaktywacją numeru w usłudze abonamentowej, otrzymasz SMS z informacją o dacie wyłączenia numeru.
naraska pisze:Czy w okresie od 5 maja do czasu rejestracji nr będzie działał czy dopiero po zarejestrowaniu?
Numer abonamentowy przeniesiony do opcji Plus na Kartę należy zarejestrować. Dopiero po jego zarejestrowaniu numer zostanie uaktywniony. Szczegóły dotyczące rejestracji znajdziesz na tej stronie: http://www.plus.pl/rejestracja

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 16 sty 2017, o 11:52
autor: naraska
Basia_Plus dziękuję bardzo za informację. W takim razie nie będę czekać i wyślę pismo wcześniej. :)

Jedynie jeszcze chciałam dopytać, czy przy rejestracji nr na kartę potrzebna jest karta? Ponieważ rejestracji dokona ktoś z mojej rodziny w PL, a ja wtedy będę za granicą. Czy nie będzie z tym problemów?

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 16 sty 2017, o 12:40
autor: Basia_Plus
naraska,
naraska pisze: jeszcze chciałam dopytać, czy przy rejestracji nr na kartę potrzebna jest karta?
do rejestracji potrzebny będzie numer karty, który jest dostępny na karcie SIM. W celu jego uzyskania możesz także wysłać darmowego SMS-a o treści: KARTA na nr 80105.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 16 sty 2017, o 22:10
autor: mekong
Dobry wieczór!
Pozwolę sobie dopytać w tym wątku: co się dzieje w takim przypadku (po przejściu z abonamentu na prepaid) z kontem mailowym Plusnet? Czy nadal jest aktywne, czy muszę migrować na jakąś inną skrzynkę?
Skoro Plus Online zostaje wygaszony po konwersji i istnieje konieczność aktywacji nowego profilu, to czy w przypadku +Net również musimy zakładać nowego maila w tej domenie?

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 17 sty 2017, o 11:30
autor: Basia_Plus
Witaj mekong,

po dezaktywacji numeru w usłudze abonamentowej konto zostanie dezaktywowane. Jeśli nadal chcesz korzystać z konta w usłudze Plus na Kartę wystarczy wysłać maila na adres: admin@plusnet.pl, usługa zostanie reaktywowana z wybranym przez Ciebie profilem. Pobrana zostanie opłata aktywacyjna 6.15 zł.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 17 sty 2017, o 13:38
autor: mekong
Bardzo dziękuję za informację.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 13 lut 2017, o 16:31
autor: 88michal
Moja znajoma chciała złożyć takie oświadczenie i jej powiedzieli ze nie może bo ma nieważny dowód...zapomnisla o tym. Mogli nie przyjąć tego oświadczenia o nieprzedłużaniu umowy?

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 13 lut 2017, o 17:36
autor: Ewa_Plus
88michal,
- mogli nie przyjąć tego oświadczenia. Pracownik jednak mógł w takiej sytuacji poprosić Twoją znajomą o pokazanie innego dokumentu tożsamości (np. Paszportu). Innym rozwiązaniem dla Twojej znajomej, jest wysłanie oświadczenia listem poleconym :)

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 14 lut 2017, o 01:42
autor: 88michal
Mam jeszcze pytanko, umowa jej kończy się 13 marca.. więc już jest mniej niż miesiąc. Czy znajoma może napisać o rezygnacji z usług z końcem kontraktu tj 13 marca, i przejść na kartę z tym numerem? Czy zaakceptują jej to oświadczenie czy będzie ją obowiązywał termin wypowiedzenia?

PS> Peselu nie musi wpisywać?

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 14 lut 2017, o 11:10
autor: Basia_Plus
88michal,

pisaliśmy na ten temat np. w tym wątku: http://plusforum.pl/viewtopic.php?f=98& ... ka#p211750.

Problem ze złożeniem rezygnacji.

: 4 maja 2017, o 15:33
autor: masu91
Witam.

Mam umowę w Plusie do połowy września. Postanowiłem złożyć wypowiedzenie z przejściem na kartę szybciej, gdyż poźniej nie będzie mnie długo w Polsce, lecz pracownik salonu nie chciał przyjąć wypowiedzenia, tłumacząc, że jest "za wcześnie" i mam przyjść w czerwcu jak będzie 3 miesiące do końca.
Z tego co wiem, w innych sieciach mogę składać wypowiedzenie nawet i 9 miesięcy przed końcem, zaznaczając odpowiednio, że okres wypowiedzenia ma nastąpić z końcem okresu zobowiązania.

Naczytałem się już trochę tematów z tym związanych, ale każdy podaje inne informacje.
Jak to jest w końcu?

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 4 maja 2017, o 15:57
autor: Basia_Plus
Witaj masu91,
Basia_Plus pisze: oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.

Re: Wypowiedzenie umowy, zachowanie numeru w prepaid

: 4 maja 2017, o 16:27
autor: masu91
Basia_Plus pisze:Witaj masu91,
Basia_Plus pisze: oświadczenie o rozwiązanie umowy, można złożyć w dowolnym momencie trwania umowy.
Na wniosku zaznacz, że rozwiązanie umowy ma nastąpić z końcem kontraktu.
Oświadczenie takie można złożyć w każdym punkcie Plusa lub przesłać listem poleconym na adres:

Polkomtel Sp. z o.o.
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
z dopiskiem "Rezygnacja z usług".

Pismo powinno zawierać:
• informację, iż umowa nie będzie przedłużana po czasie oznaczonym,
• imię i nazwisko,
• numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
• czytelny podpis właściciela.
Dziękuję za odpowiedź. Jak mam rozumieć w takim razie odpowiedź pracownika salonu o wymaganych 3 miesiącach do końca umowy? Liczą, że klient zmieni zdanie?