spróbuj odinstalować i zainstalować jeszcze raz aplikację. Daj znać później, czy komunikat o dezaktywacji nadal występuje.
Zrobilem tak jak radziłaś i na nowo zainstalowałem i nadal problem chyba że transmisje LTE ustawie na sim1 to działa a jak mam sim2 dla LTE to nie działa mimo że nie korzystam z łącza LTE tylko WiFi i tu problem jak w domu tak w pracy...
Odinstalowanie nic nie dało konflikt robi ustawienie która karta sim jest ustawiona do internetu mimo ustawienia uprawnień 2 sim do sygnału LTE i tu technicy powinni sie wykazać bo poraz kolejny aplikacja kuleje...
"dobre" rady udzielacie a jak WAS to przerasta to zbywacie mnie do meila nie mogliście od razu kierować tam że nie potraficie rozwiązać tematu lub sami skierować zapytanie do "Waszych TECHNIKÓW" tylko zbywacie mnie od zera po co było marnowanie czasu ??????????????????????????????
Tylko co tutaj technicy mieli by niby zrobić? Problem może występować np.: tylko na tym modelu telefonu, a nawet jeśli nie to i tak trzeba to uwzględnić w kodzie aplikacji, przeprowadzić testy i wydać aktualizacje bu usunąć ten problem, a żadna firma takich rzeczy nie robi od tak od ręki.
Swoją drogą to nie jest tak, że przełączasz się na SIM nie Plusowy i wtedy nie działa?
zbych_in_flames pisze:Tylko co tutaj technicy mieli by niby zrobić? Problem może występować np.: tylko na tym modelu telefonu, a nawet jeśli nie to i tak trzeba to uwzględnić w kodzie aplikacji, przeprowadzić testy i wydać aktualizacje bu usunąć ten problem, a żadna firma takich rzeczy nie robi od tak od ręki.
Swoją drogą to nie jest tak, że przełączasz się na SIM nie Plusowy i wtedy nie działa?
Na Huawei P20 Pro ten sam problem. Po przełączeniu domyślnej transmisji danych z karty nr 1 na kartę nr 2 wifi cal ling się wyłącza twierdząc że karta sim na którą zarejestrowałem usługę jest niedostępna, a przecież ona wciąż tam jest i jest aktywna. Dodam że jestem podłączony do wifi więc transmisja danych komórkowych nie powinna mieć wpływu na działanie tego.
Tu jest błąd aplikacji który technicy powinni zweryfikować i usunać bo appka staje sie nie potrzebna albo ogranicza tylko do internetu z plusa...
Choć trochę dziwnie że korzysta sie z wifi a blokuje aplikacje sim2
Niemniej jednak, podczas testowania aplikacji „Wi-Fi Calling”, prosimy o przesyłanie tego typu zaobserwowanych sytuacji pod adres: wificalling.test@plus.pl. To formularz, pod który należy kierować wszelkie uwagi dotyczące działania usługi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Niemniej jednak, podczas testowania aplikacji „Wi-Fi Calling”, prosimy o przesyłanie tego typu zaobserwowanych sytuacji pod adres: wificalling.test@plus.pl. To formularz, pod który należy kierować wszelkie uwagi dotyczące działania usługi.
Przekazałem pod wskazany adres ale by była informacja zwrotna lub o dopytanie szczegółów to cisza
Niemniej jednak, podczas testowania aplikacji „Wi-Fi Calling”, prosimy o przesyłanie tego typu zaobserwowanych sytuacji pod adres: wificalling.test@plus.pl. To formularz, pod który należy kierować wszelkie uwagi dotyczące działania usługi.
largo pisze:WiFiCALLING są testy a czy testy VoLTE też trwają ???
Na telefonie Samsung S9+ od kilku dni wyświetla mi się symbol volte i po zalogowaniu do sieci LTE i próbie wykonania połączenia telefonicznego, nie zrzuca mnie do 3G tylko rozmowa prowadzona jest technologii LTE.
no właśnie testują ale opornie im to idzie voLTE oraz wifiCALLING powinni testować ale na znacznej grupie użytkowników ale trochę późno na to bo wszyscy mają to w standardzie
tak nie każdy model ale u jednego operatora tesowałem na wielu urządzeniach i działa nawet jak nie ma pełnej certyfikacji to po kontakcie operatorem uruchamia to w formie testowej... A u nas co 100 lat za ....