Plus Energia

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 268
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: Plus Energia

Post autor: sql »

15 września zamówiłem prąd od Plusa w taryfie G11, 17 września zamówiłem także prąd od Plusa w taryfie C11. Tego samego dnia wysłałem (w dniu składania zamówienia dla każdej z taryf) wysłałem Plusowi e-mailem fakturę z dokładnym opisem np. do kiedy jest umowa, czy zmieniałem sprzedawcę w przeszłości itp. Dotychczas nikt z Plusa nie kontaktował się ze mną. Zgodnie z informacjami które pojawiły się podczas składania zamówienia kurier miał się pojawić w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Przynajmniej to pierwsze zamówienie powinno być dostarczone do dziś ale nikt się ze mną nie kontaktował. W związku z powyższym czy mam czekać czy wysłać zgłoszenie do specjalisty Plusa na forum w celu sprawdzenia jaki jest status zamówienia ?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Energia

Post autor: Marta_Plus »

sql,
sql pisze:W związku z powyższym czy mam czekać czy wysłać zgłoszenie do specjalisty Plusa na forum w celu sprawdzenia jaki jest status zamówienia ?
Tak, prześlij proszę numer zamówienia oraz dane kontaktowe do Ciebie pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 268
Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: Plus Energia

Post autor: sql »

W piątek wysłałem wiadomość e-mail zgodnie z sugestią.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Energia

Post autor: Marta_Plus »

sql,

pamiętam o Twojej sprawie. Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 268
Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Re: Plus Energia

Post autor: sql »

Wysłałem dziś wiadomość e-mail na podany adres e-mail do Specjalisty Plusa. Na ten moment nie ma problemu ale opisując moje doświadczenia może nastąpić problem ze zmianą sprzedawcy (tak jak opisałem). Moja prośba abyście tylko starannie monitorowali zmianę sprzedawcy.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Energia

Post autor: Marta_Plus »

sql,
sql pisze:Moja prośba abyście tylko starannie monitorowali zmianę sprzedawcy.
OK. Mam nadzieję, że ten proces przebiegnie pomyślnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
WiTT
Prawie PlusManiak
Posty: 46
Rejestracja: 12 lip 2013, o 13:31

Re: Plus Energia

Post autor: WiTT »

Witam,
Skończyła mi się 3 letnia umowa z Plus Energia, do kogo można się zgłosić aby uzyskać ofertę na przedłużenie? Dodam że w ramach SmartDom jak najbardziej (posiadam telefony i polsat).

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Energia

Post autor: Marta_Plus »

Witaj WiTT,

możesz zadzwonić do Działu Obsługi Klienta lub przesłać numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika). Wówczas zlecę kontakt konsultanta w sprawie przedstawienia oferty. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
WiTT
Prawie PlusManiak
Posty: 46
Rejestracja: 12 lip 2013, o 13:31

Re: Plus Energia

Post autor: WiTT »

Dziękuję, napisałem na podany adres e-mail.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Energia

Post autor: Marta_Plus »

WiTT,

dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam do odpowiedniego konsultanta prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sql
Szalony PlusManiak
Posty: 268
Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
Lokalizacja: Świętokrzyskie

Plus energetyka

Post autor: sql »

Zwracam się z prośbą o przekazanie zgłoszenia reklamacyjnego o numerze:
CASE/220725/1770 do odpowiedniego działu Plusa. Sprawa jest nietypowa.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2022, o 09:49 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus Energia

Post autor: Basia_Plus »

sql,
sql pisze: 25 lip 2022, o 20:31 Zwracam się z prośbą o przekazanie zgłoszenia reklamacyjnego o numerze:
CASE/220725/1770 do odpowiedniego działu Plusa.
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ