Plus Energia
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Szalony PlusManiak
- Posty: 269
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 30 mar 2010, o 13:44
- Lokalizacja: Świętokrzyskie
Re: Plus Energia
15 września zamówiłem prąd od Plusa w taryfie G11, 17 września zamówiłem także prąd od Plusa w taryfie C11. Tego samego dnia wysłałem (w dniu składania zamówienia dla każdej z taryf) wysłałem Plusowi e-mailem fakturę z dokładnym opisem np. do kiedy jest umowa, czy zmieniałem sprzedawcę w przeszłości itp. Dotychczas nikt z Plusa nie kontaktował się ze mną. Zgodnie z informacjami które pojawiły się podczas składania zamówienia kurier miał się pojawić w ciągu 3-5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Przynajmniej to pierwsze zamówienie powinno być dostarczone do dziś ale nikt się ze mną nie kontaktował. W związku z powyższym czy mam czekać czy wysłać zgłoszenie do specjalisty Plusa na forum w celu sprawdzenia jaki jest status zamówienia ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Energia
sql,
Tak, prześlij proszę numer zamówienia oraz dane kontaktowe do Ciebie pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Poproszę wówczas o przyśpieszenie realizacji Twojego zamówienia.sql pisze:W związku z powyższym czy mam czekać czy wysłać zgłoszenie do specjalisty Plusa na forum w celu sprawdzenia jaki jest status zamówienia ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Energia
W piątek wysłałem wiadomość e-mail zgodnie z sugestią.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Energia
sql,
pamiętam o Twojej sprawie. Sprawdź proszę pocztę.
pamiętam o Twojej sprawie. Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Energia
Wysłałem dziś wiadomość e-mail na podany adres e-mail do Specjalisty Plusa. Na ten moment nie ma problemu ale opisując moje doświadczenia może nastąpić problem ze zmianą sprzedawcy (tak jak opisałem). Moja prośba abyście tylko starannie monitorowali zmianę sprzedawcy.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Energia
sql,
OK. Mam nadzieję, że ten proces przebiegnie pomyślnie.sql pisze:Moja prośba abyście tylko starannie monitorowali zmianę sprzedawcy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Energia
Witam,
Skończyła mi się 3 letnia umowa z Plus Energia, do kogo można się zgłosić aby uzyskać ofertę na przedłużenie? Dodam że w ramach SmartDom jak najbardziej (posiadam telefony i polsat).
Pozdrawiam.
Skończyła mi się 3 letnia umowa z Plus Energia, do kogo można się zgłosić aby uzyskać ofertę na przedłużenie? Dodam że w ramach SmartDom jak najbardziej (posiadam telefony i polsat).
Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Energia
Witaj WiTT,
możesz zadzwonić do Działu Obsługi Klienta lub przesłać numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika). Wówczas zlecę kontakt konsultanta w sprawie przedstawienia oferty. Również pozdrawiam.
możesz zadzwonić do Działu Obsługi Klienta lub przesłać numer kontaktowy pod adres: specjalista_plus@plus.pl (w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika). Wówczas zlecę kontakt konsultanta w sprawie przedstawienia oferty. Również pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plus Energia
Dziękuję, napisałem na podany adres e-mail.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3137
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plus Energia
WiTT,
dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam do odpowiedniego konsultanta prośbę o kontakt z Tobą.
dziękuję - wiadomość dotarła. Przekazałam do odpowiedniego konsultanta prośbę o kontakt z Tobą.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Plus energetyka
Zwracam się z prośbą o przekazanie zgłoszenia reklamacyjnego o numerze:
CASE/220725/1770 do odpowiedniego działu Plusa. Sprawa jest nietypowa.
CASE/220725/1770 do odpowiedniego działu Plusa. Sprawa jest nietypowa.
Ostatnio zmieniony 26 lip 2022, o 09:49 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plus Energia
sql,
poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na tę korespondencję.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ