zif pisze:czy jednak pakiet niby na komórki obejmuje też stacjonarne, i dopiero po jego wyczerpaniu zostaje mi pula tylko na stacjonarne, przy komórkowych rozliczanych cennikowo?
pakiet minut do krajowych sieci komórkowych nie obejmuje połączeń na numery stacjonarne. Połączenia na te numery powinny być rozliczane z pakietu minut na stacjonarne, a nie po wyczerpaniu pakietu minut do krajowych sieci komórkowych.
zif pisze:Czy mogę zrobić coś, by ogólnie mieć zablokowaną możliwość inicjowania połączeń internetowych, ale jednak móc bezpośrednio odbierać MMS-y
Wyłączenie transmisji danych zablokuje możliwość korzystania z Internetu oraz MMS-ów w technologii 2G i 3G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
witam! mam samsunga s9+ w abonamencie i chciałabym zapytać jak wyłączyć połączenia wideorozmowy ? czy można za pomocą w aplikacji plusonline czy w logowaniu na http://www.plusgsm.pl , czy w urządzeniu telefonu ?
Ostatnio zmieniony 20 mar 2019, o 14:21 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
samsung s9+ abonament ,jak wyłączyć połączenia wideo rozmowy ?
Ostatnio zmieniony 21 mar 2019, o 13:03 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączyłam wątki. Reg. Plusforum pkt. 11. Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymujemy tym sposobem odpowiedź lub kontynuujemy dany wątek.
Witam. Niedawno przeszłam z mix na kartę na abonament. Chciałam wyłączyć funkcje czasoumilacza i ochrony wyświetlacza. Konsultant w punkcie sprzedaży podał mi numery i treść SMS za pomocą których mogę dezaktywować te usługi ale ku mojemu zaskoczeniu po wysłaniu dostaje komunikat że jest to niemożliwe i mam spróbować jeszcze raz. Niedługo kończy mi się darmowy okres tych funkcji a nie chce za nie płacić. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2019, o 11:42 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Dobry wieczór.
Telefon w abonamencie firmowym.
Opcja przekierowań połączeń gdy zajęty, gdy nie odbieram, gdy niedostępny jest aktywna i wpisany jest tam numer +48601100545
Przy próbie wyłączenia tych typów przekierowań z poziomu menu telefonu (nie zależy od modelu telefonu) pojawia się komunikat :
Błąd w ustawieniach połączenia.
Twój operator nie umożliwia wyłączenia przekierowania połączeń, gdy numer jest zajęty/nie odpowiada/niedostępny
Kody ##61# ##62# ##67# nie działają. Usługa Kto dzwonił jest wyłączona.
Jak wyłączyć wszystkie przekierowania i pozbyć się tej wymuszonej funkcjonalności.
Ostatnio zmieniony 4 gru 2020, o 17:38 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączenie wątków - przeniesienie do działu z poruszaną tematyką.
możesz wyłączyć wszystkie przekierowania rozmów. W tym celu zastosuj kod ##002#SEND.
Też tego oczywiście już próbowałem ##002# nie wspomniałem o tym kodzie w poprzedniej wiadomości i owszem pojawia się zwrotna informacja po wykonaniu kodu ##002# o treści: Przekierowanie połączeń.
Wymazywanie zakończone pomyślnie.
Po tym bezpośrednio restart telefonu i dalej to samo.
W ustawieniach telefonu dalej widać numery w przekierowaniach i dalej jak dzwonię to po 20 sekundach od nieodebrania połączenia słuchać komunikat: Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość o treści .....
Co jeszcze mogę w takim razie zrobić by się pozbyć przekierowań?
Co jeszcze może blokować brak możliwości ich wyłączenia?
Jakaś inna usługa jest włączona?
kanna pisze:W ustawieniach telefonu dalej widać numery w przekierowaniach i dalej jak dzwonię to po 20 sekundach od nieodebrania połączenia słuchać komunikat: Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość o treści .....
Jaki to dokładnie numer? Usługę Notki SMS można wyłączyć SMS-em o treści: DEAKT NSMS pod bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
W przekierowaniach Gdy zajęty, Gdy nie odbieram, Gdy niedostępny jest wpisany numer +48601100545
Wysłałem DEAKT NSMS i tutaj widzę jakiś postęp bo po chwili pojawił się zwrotny SMS o treści "Zlecenie zostało przyjęte. Usługa notka sms będzie nieaktywna od jutra. Plus"
Od razu nasunęło mi się pytania kto poustawiał i skąd nagle te wszystkie usługi bo ich wcześniej nie było.
Ale trochę doczytałem w temacie "NOTKA SMS/poczta głosowa" i widzę, że jest to jakieś świadome działanie Plusa zmieniające reguły świadczenia usług bez jasnego komunikatu do abonenta o takiej zmianie. Do tego te usługi, oczywiście w mojej ocenie, są wątpliwej funkcjonalności.
kanna pisze:W przekierowaniach Gdy zajęty, Gdy nie odbieram, Gdy niedostępny jest wpisany numer +48601100545
Numer ten jest powiązany z usługą Kto Dzwonił, odpowiada za jej prawidłowe działanie.
kanna pisze:Od razu nasunęło mi się pytania kto poustawiał i skąd nagle te wszystkie usługi bo ich wcześniej nie było.
Ale trochę doczytałem w temacie "NOTKA SMS/poczta głosowa" i widzę, że jest to jakieś świadome działanie Plusa zmieniające reguły świadczenia usług bez jasnego komunikatu do abonenta o takiej zmianie. Do tego te usługi, oczywiście w mojej ocenie, są wątpliwej funkcjonalności.
Możesz przesłać zgłoszenie w tej sprawie przez ten formularz, uwzględniając w nim numer telefonu i dane (numer PESEL, imię i nazwisko). Nasi pracownicy mając wgląd w konto Twojego numeru, zweryfikują wówczas sytuację i tym samym udzielą odpowiedzi na pytanie. Jeśli podasz mi numer zgłoszenia, to wyślę interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Po wysłaniu DEAKT NSMS problem przestał istnieć tj. pojawia się standardowy komunikat o niedostępności numeru gdy zajęty lub wyłączony lub gdy rozmowa jest nieobierana to po prostu kończy się wywoływanie numeru.
Zniknęły też wpisy numerów we wszystkich typach przekierowań. Obecnie jest tam jedynie wpis: brak przekierowania.
Czyli wszystko wróciło do normalności i wszystko działa tak jak powinno.
Dzięki za pomoc, choć nie do końca mi się to podoba, że zostały uruchomiane jakieś usługi poza moją wiedzą.
kanna pisze:Zniknęły też wpisy numerów we wszystkich typach przekierowań. Obecnie jest tam jedynie wpis: brak przekierowania.
Czyli wszystko wróciło do normalności i wszystko działa tak jak powinno.
To dobrze . Dziękuję za informację .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ