Usługi w abonamencie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

zif,
zif pisze:czy jednak pakiet niby na komórki obejmuje też stacjonarne, i dopiero po jego wyczerpaniu zostaje mi pula tylko na stacjonarne, przy komórkowych rozliczanych cennikowo?
pakiet minut do krajowych sieci komórkowych nie obejmuje połączeń na numery stacjonarne. Połączenia na te numery powinny być rozliczane z pakietu minut na stacjonarne, a nie po wyczerpaniu pakietu minut do krajowych sieci komórkowych.
zif pisze:Czy mogę zrobić coś, by ogólnie mieć zablokowaną możliwość inicjowania połączeń internetowych, ale jednak móc bezpośrednio odbierać MMS-y
Wyłączenie transmisji danych zablokuje możliwość korzystania z Internetu oraz MMS-ów w technologii 2G i 3G.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marzena1976
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 21 sie 2014, o 15:05

Połączenia wideo rozmowy

Post autor: marzena1976 »

witam! mam samsunga s9+ w abonamencie i chciałabym zapytać jak wyłączyć połączenia wideorozmowy ? czy można za pomocą w aplikacji plusonline czy w logowaniu na http://www.plusgsm.pl , czy w urządzeniu telefonu ? :-/
Ostatnio zmieniony 20 mar 2019, o 14:21 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj marzena1976,

informacje na temat wyłączenia usługi znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
marzena1976
Początkujący PlusManiak
Posty: 11
Rejestracja: 21 sie 2014, o 15:05

połączenie wideorozmowy

Post autor: marzena1976 »

samsung s9+ abonament ,jak wyłączyć połączenia wideo rozmowy ? :?:
Ostatnio zmieniony 21 mar 2019, o 13:03 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączyłam wątki. Reg. Plusforum pkt. 11. Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymujemy tym sposobem odpowiedź lub kontynuujemy dany wątek.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

marzena1976,

odpowiedź powyżej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Nutka91
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 29 kwie 2019, o 11:13

Problem z wyłączeniem funkcji dodatkowych

Post autor: Nutka91 »

Witam. Niedawno przeszłam z mix na kartę na abonament. Chciałam wyłączyć funkcje czasoumilacza i ochrony wyświetlacza. Konsultant w punkcie sprzedaży podał mi numery i treść SMS za pomocą których mogę dezaktywować te usługi ale ku mojemu zaskoczeniu po wysłaniu dostaje komunikat że jest to niemożliwe i mam spróbować jeszcze raz. Niedługo kończy mi się darmowy okres tych funkcji a nie chce za nie płacić. Proszę o pomoc.
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2019, o 11:42 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanej tematyce.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Nutka91,

Twój numer jest już w ofercie abonamentowej? Czy działają krótkie kody USSD, np.*147#?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kanna
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 gru 2020, o 22:07

Brak możliwości wyłączenia przekierowań

Post autor: kanna »

Dobry wieczór.
Telefon w abonamencie firmowym.
Opcja przekierowań połączeń gdy zajęty, gdy nie odbieram, gdy niedostępny jest aktywna i wpisany jest tam numer +48601100545

Przy próbie wyłączenia tych typów przekierowań z poziomu menu telefonu (nie zależy od modelu telefonu) pojawia się komunikat :
Błąd w ustawieniach połączenia.
Twój operator nie umożliwia wyłączenia przekierowania połączeń, gdy numer jest zajęty/nie odpowiada/niedostępny

Kody ##61# ##62# ##67# nie działają. Usługa Kto dzwonił jest wyłączona.

Jak wyłączyć wszystkie przekierowania i pozbyć się tej wymuszonej funkcjonalności.
Ostatnio zmieniony 4 gru 2020, o 17:38 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z poruszaną tematyką.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj kanna,

możesz wyłączyć wszystkie przekierowania rozmów. W tym celu zastosuj kod ##002#SEND.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kanna
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 gru 2020, o 22:07

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: kanna »

Marta_Plus pisze:Witaj kanna,

możesz wyłączyć wszystkie przekierowania rozmów. W tym celu zastosuj kod ##002#SEND.
Też tego oczywiście już próbowałem ##002# nie wspomniałem o tym kodzie w poprzedniej wiadomości i owszem pojawia się zwrotna informacja po wykonaniu kodu ##002# o treści:
Przekierowanie połączeń.
Wymazywanie zakończone pomyślnie.


Po tym bezpośrednio restart telefonu i dalej to samo.
W ustawieniach telefonu dalej widać numery w przekierowaniach i dalej jak dzwonię to po 20 sekundach od nieodebrania połączenia słuchać komunikat: Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość o treści .....

Co jeszcze mogę w takim razie zrobić by się pozbyć przekierowań?
Co jeszcze może blokować brak możliwości ich wyłączenia?
Jakaś inna usługa jest włączona?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

kanna,
kanna pisze:W ustawieniach telefonu dalej widać numery w przekierowaniach i dalej jak dzwonię to po 20 sekundach od nieodebrania połączenia słuchać komunikat: Abonent chwilowo niedostępny, wyślij mu bezpłatną wiadomość o treści .....
Jaki to dokładnie numer? Usługę Notki SMS można wyłączyć SMS-em o treści: DEAKT NSMS pod bezpłatny numer 2601.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kanna
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 gru 2020, o 22:07

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: kanna »

W przekierowaniach Gdy zajęty, Gdy nie odbieram, Gdy niedostępny jest wpisany numer +48601100545

Wysłałem DEAKT NSMS i tutaj widzę jakiś postęp bo po chwili pojawił się zwrotny SMS o treści "Zlecenie zostało przyjęte. Usługa notka sms będzie nieaktywna od jutra. Plus"

Od razu nasunęło mi się pytania kto poustawiał i skąd nagle te wszystkie usługi bo ich wcześniej nie było.

Ale trochę doczytałem w temacie "NOTKA SMS/poczta głosowa" i widzę, że jest to jakieś świadome działanie Plusa zmieniające reguły świadczenia usług bez jasnego komunikatu do abonenta o takiej zmianie. Do tego te usługi, oczywiście w mojej ocenie, są wątpliwej funkcjonalności.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

kanna,
kanna pisze:W przekierowaniach Gdy zajęty, Gdy nie odbieram, Gdy niedostępny jest wpisany numer +48601100545
Numer ten jest powiązany z usługą Kto Dzwonił, odpowiada za jej prawidłowe działanie.
kanna pisze:Od razu nasunęło mi się pytania kto poustawiał i skąd nagle te wszystkie usługi bo ich wcześniej nie było.
Ale trochę doczytałem w temacie "NOTKA SMS/poczta głosowa" i widzę, że jest to jakieś świadome działanie Plusa zmieniające reguły świadczenia usług bez jasnego komunikatu do abonenta o takiej zmianie. Do tego te usługi, oczywiście w mojej ocenie, są wątpliwej funkcjonalności.
Możesz przesłać zgłoszenie w tej sprawie przez ten formularz, uwzględniając w nim numer telefonu i dane (numer PESEL, imię i nazwisko). Nasi pracownicy mając wgląd w konto Twojego numeru, zweryfikują wówczas sytuację i tym samym udzielą odpowiedzi na pytanie. Jeśli podasz mi numer zgłoszenia, to wyślę interwencję w tej sprawie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
kanna
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 3 gru 2020, o 22:07

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: kanna »

Po wysłaniu DEAKT NSMS problem przestał istnieć tj. pojawia się standardowy komunikat o niedostępności numeru gdy zajęty lub wyłączony lub gdy rozmowa jest nieobierana to po prostu kończy się wywoływanie numeru.
Zniknęły też wpisy numerów we wszystkich typach przekierowań. Obecnie jest tam jedynie wpis: brak przekierowania.
Czyli wszystko wróciło do normalności i wszystko działa tak jak powinno.
Dzięki za pomoc, choć nie do końca mi się to podoba, że zostały uruchomiane jakieś usługi poza moją wiedzą.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

kanna,
kanna pisze:Zniknęły też wpisy numerów we wszystkich typach przekierowań. Obecnie jest tam jedynie wpis: brak przekierowania.
Czyli wszystko wróciło do normalności i wszystko działa tak jak powinno.
To dobrze ;-) . Dziękuję za informację ;-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ