Usługi w abonamencie
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Prawie PlusManiak
- Posty: 44
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 19 kwie 2019, o 23:27
Re: Usługi w abonamencie
Witam czy to prawda ze plus do załatwienia usług w salonach nie preferuje elektronicznego dowodu?
Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka
Re: Usługi w abonamencie
Meagol2019,
nie wiem czy Plus preferuje czy nie "elektroniczny dowód", ale wiem, że póki co ten z aplikacji mObywatel tak naprawdę nie jest dowodem osobistym, ani nawet dokumentem. Tam gdzie prawo jasno mówi o dowodzie osobistym ("plastikowym"), nie potwierdzisz swojej tożsamości tym czymś zawartym w mObywatelu.
nie wiem czy Plus preferuje czy nie "elektroniczny dowód", ale wiem, że póki co ten z aplikacji mObywatel tak naprawdę nie jest dowodem osobistym, ani nawet dokumentem. Tam gdzie prawo jasno mówi o dowodzie osobistym ("plastikowym"), nie potwierdzisz swojej tożsamości tym czymś zawartym w mObywatelu.
Z mTożsamości nie skorzystasz w sytuacji, w której prawo wymaga okazania dowodu osobistego lub paszportu (np. w banku, na lotnisku, u notariusza, rejestrując kartę SIM).
https://www.gov.pl/web/mobywatel/mtozsa ... et="_blankZ mTożsamości skorzystasz w pociągach, podczas kontroli, podczas wyborów, przy zakładaniu kart lojalnościowych, odbierając „polecony” na poczcie, na siłowni, w sklepie, w recepcji, w przychodni, w hotelu, przy korzystaniu z innych usług.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Re: Usługi w abonamencie
Cześć,
mogę prosić o przekazanie i szybką odpowiedź #2618515? chciałem zmienić taryfę na wyższą z Plus.40 (30zł) na Plus.50 (40zł), ale na czacie iPlus podają mi inny Regulamin promocji niż ten który mam w umowie (Regulamin Promocji „PLUS. 5.2” („Regulamin Promocji”) Wersja z dnia 01.03.2021r.) i wciskają Plus.60 (50zł)
mogę prosić o przekazanie i szybką odpowiedź #2618515? chciałem zmienić taryfę na wyższą z Plus.40 (30zł) na Plus.50 (40zł), ale na czacie iPlus podają mi inny Regulamin promocji niż ten który mam w umowie (Regulamin Promocji „PLUS. 5.2” („Regulamin Promocji”) Wersja z dnia 01.03.2021r.) i wciskają Plus.60 (50zł)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
Witaj Meagol2019,
EDYCJA:
E-dowody honorowane są jak zwykłe dowody osobiste.
Witaj Ron,
Wrócę do Ciebie z potwierdzeniem tej informacji, jak tylko ją uzyskam.Meagol2019 pisze:zy to prawda ze plus do załatwienia usług w salonach nie preferuje elektronicznego dowodu?
EDYCJA:
E-dowody honorowane są jak zwykłe dowody osobiste.
Witaj Ron,
Przekazałam.Ron pisze:mogę prosić o przekazanie i szybką odpowiedź #2618515?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Tidal a limit GB
Chciałbym uruchomić usługę Tidal w Plus i podpiąć ją pod internet na abonament, który posiadam. Czy w ramach tej usługi w Plusie limit GB będzie pomniejszany odpowiednio podczas słuchania czy można korzystać "bez limitu"?
Ostatnio zmieniony 17 mar 2022, o 10:55 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
erol,
Transmisja danych na korzystanie z usługi Tidal będzie darmowa. Informacje o usłudze oraz regulaminy znajdziesz tutaj.erol pisze: Czy w ramach tej usługi w Plusie limit GB będzie pomniejszany odpowiednio podczas słuchania czy można korzystać "bez limitu"?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
Witam. Przedłużyłem ostatnio umowę w abonamencie i miałem otrzymać kod do usługi Tidal. Taki sms do mnie nie przyszedł. Po jakim czasie powinien on do mnie dotrzeć ??
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługi w abonamencie
Witaj andrejj,
aktywacja usługi nastąpi w ciągu 7 dni od dnia, w którym została zlecona. Czy przy podpisywaniu aneksu zleciłeś jej aktywację?
aktywacja usługi nastąpi w ciągu 7 dni od dnia, w którym została zlecona. Czy przy podpisywaniu aneksu zleciłeś jej aktywację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
Nie wiem czy coś zlecałem. Miałem mieć to dodatkowo wraz z usługą albo abonamentu, albo ochrony urządzenia premium za 20 zł . SMS z kodem miał być wysłany na mój numer. Póki co dostałem sms potwierdzające zawarcie umowy i uruchomienie abonamentu.Basia_Plus pisze:Witaj andrejj,
aktywacja usługi nastąpi w ciągu 7 dni od dnia, w którym została zlecona. Czy przy podpisywaniu aneksu zleciłeś jej aktywację?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
andrejj,
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
Zdążyłem już ustalić z konsultantem, że ochronę telefonu premium mam aktywną.Marta_Plus pisze:andrejj
z pozycji forum nie mamy wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Zapytałem też o TIDAL... konsultantka kazała wejść na stronę https://www.plus.pl/tidal/konto"target="_blank po czym wpisałem swój numer telefonu. Następnie otrzymałem pin i zalogowałem się. Do wyboru mam Tidal Premium za 19,99 zł co 30 dni, Tidal Premium Family za 29,99 zł na 30 dni Tidal HIFI za 39,99 zł na 30 dni i Tidal HIFI Family za 59,99 zł na 30 dni..
Nie mam żadnej innej opcji do wybrania pozwalającej korzystać za darmo na czas umowy w ramach tego co było oferowane, nie mam też możliwość wybrania opcji załóż konto....
Więc jak skorzystać z darmowego Tidala w ramach abonamentu... ?? :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
andrejj,
Warunki korzystania z usługi Tidal opisane są w regulaminie promocji, w której zawarłeś umowę. Czy dysponujesz dokładną nazwą promocji, jaka obowiązuje na numerze?andrejj pisze:Więc jak skorzystać z darmowego Tidala w ramach abonamentu... ?? :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
plus dla firm 6.4 24R o to chodzi ???Marta_Plus pisze:andrejj,
Warunki korzystania z usługi Tidal opisane są w regulaminie promocji, w której zawarłeś umowę. Czy dysponujesz dokładną nazwą promocji, jaka obowiązuje na numerze?andrejj pisze:Więc jak skorzystać z darmowego Tidala w ramach abonamentu... ?? :)
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługi w abonamencie
andrejj,
zgodnie z promocją:
zgodnie z promocją:
Usługa jest aktywowana na 90 dniowy bezpłatny okres, a następnie przedłużona na 30-dniowe płatne okresy rozliczeniowe. Bezpłatny okres 90 dni przysługuje Abonentowi pod warunkiem, iż wcześniej nie korzystał z bezpłatnego okresu na podstawie Regulaminu Usługi TIDAL, który przysługuje tylko przy pierwszym zamówieniu subskrypcji TIDAL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługi w abonamencie
Jak się okazało pakiet TIDAL darmowy na 24 miesiące wynika z tego : https://www.plus.pl/uslugi/all-in"targe ... et="_blankMarta_Plus pisze:andrejj,
zgodnie z promocją:
Usługa jest aktywowana na 90 dniowy bezpłatny okres, a następnie przedłużona na 30-dniowe płatne okresy rozliczeniowe. Bezpłatny okres 90 dni przysługuje Abonentowi pod warunkiem, iż wcześniej nie korzystał z bezpłatnego okresu na podstawie Regulaminu Usługi TIDAL, który przysługuje tylko przy pierwszym zamówieniu subskrypcji TIDAL.
Teraz pytanie.. : Czy aby to aktywować trzeba czekać na sms który powinien przyjść do 7 dni po aktywacji usługi, czy wysłać tak jak ten niżej na 12 m ??
- co to za aplikacja do ochrony internetu i czy ona aktywowana jest automatycznie czy też trzeba coś gdzieś rejestrować ??
- można prosić o podlinkowanie regulaminu do tej oferty bo na stronie Plusa nie mogę znaleźć...
opcja dla pozostałych abonentów sieci https://www.pepper.pl/promocje/tidal-hi ... et="_blank