Usługi w abonamencie

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Meagol2019
Prawie PlusManiak
Posty: 44
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 19 kwie 2019, o 23:27

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Meagol2019 »

Witam czy to prawda ze plus do załatwienia usług w salonach nie preferuje elektronicznego dowodu?

Wysłane z mojego LM-V600 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
sl@w_es
Moderator
Posty: 4063
Rejestracja: 4 cze 2011, o 12:09
Lokalizacja: Wielkopolska

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: sl@w_es »

Meagol2019,

nie wiem czy Plus preferuje czy nie "elektroniczny dowód", ale wiem, że póki co ten z aplikacji mObywatel tak naprawdę nie jest dowodem osobistym, ani nawet dokumentem. Tam gdzie prawo jasno mówi o dowodzie osobistym ("plastikowym"), nie potwierdzisz swojej tożsamości tym czymś zawartym w mObywatelu.
Z mTożsamości nie skorzystasz w sytuacji, w której prawo wymaga okazania dowodu osobistego lub paszportu (np. w banku, na lotnisku, u notariusza, rejestrując kartę SIM).
Z mTożsamości skorzystasz w pociągach, podczas kontroli, podczas wyborów, przy zakładaniu kart lojalnościowych, odbierając „polecony” na poczcie, na siłowni, w sklepie, w recepcji, w przychodni, w hotelu, przy korzystaniu z innych usług.
https://www.gov.pl/web/mobywatel/mtozsa ... et="_blank
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Awatar użytkownika
Ron
V.I.P.
Posty: 1177
Rejestracja: 18 maja 2015, o 18:24
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Ron »

Cześć,

mogę prosić o przekazanie i szybką odpowiedź #2618515? chciałem zmienić taryfę na wyższą z Plus.40 (30zł) na Plus.50 (40zł), ale na czacie iPlus podają mi inny Regulamin promocji niż ten który mam w umowie (Regulamin Promocji „PLUS. 5.2” („Regulamin Promocji”) Wersja z dnia 01.03.2021r.) i wciskają Plus.60 (50zł)
:-/
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Meagol2019,
Meagol2019 pisze:zy to prawda ze plus do załatwienia usług w salonach nie preferuje elektronicznego dowodu?
Wrócę do Ciebie z potwierdzeniem tej informacji, jak tylko ją uzyskam.
EDYCJA:
E-dowody honorowane są jak zwykłe dowody osobiste.

Witaj Ron,
Ron pisze:mogę prosić o przekazanie i szybką odpowiedź #2618515?
Przekazałam. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
erol
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 16 lis 2013, o 11:36

Tidal a limit GB

Post autor: erol »

Chciałbym uruchomić usługę Tidal w Plus i podpiąć ją pod internet na abonament, który posiadam. Czy w ramach tej usługi w Plusie limit GB będzie pomniejszany odpowiednio podczas słuchania czy można korzystać "bez limitu"?
Ostatnio zmieniony 17 mar 2022, o 10:55 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

erol,
erol pisze: Czy w ramach tej usługi w Plusie limit GB będzie pomniejszany odpowiednio podczas słuchania czy można korzystać "bez limitu"?
Transmisja danych na korzystanie z usługi Tidal będzie darmowa. Informacje o usłudze oraz regulaminy znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: andrejj »

Witam. Przedłużyłem ostatnio umowę w abonamencie i miałem otrzymać kod do usługi Tidal. Taki sms do mnie nie przyszedł. Po jakim czasie powinien on do mnie dotrzeć ??
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Basia_Plus »

Witaj andrejj,

aktywacja usługi nastąpi w ciągu 7 dni od dnia, w którym została zlecona. Czy przy podpisywaniu aneksu zleciłeś jej aktywację?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: andrejj »

Basia_Plus pisze:Witaj andrejj,

aktywacja usługi nastąpi w ciągu 7 dni od dnia, w którym została zlecona. Czy przy podpisywaniu aneksu zleciłeś jej aktywację?
Nie wiem czy coś zlecałem. Miałem mieć to dodatkowo wraz z usługą albo abonamentu, albo ochrony urządzenia premium za 20 zł . SMS z kodem miał być wysłany na mój numer. Póki co dostałem sms potwierdzające zawarcie umowy i uruchomienie abonamentu.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

andrejj,

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: andrejj »

Marta_Plus pisze:andrejj

z pozycji forum nie mamy wglądu na konto. Prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Zdążyłem już ustalić z konsultantem, że ochronę telefonu premium mam aktywną.
Zapytałem też o TIDAL... konsultantka kazała wejść na stronę https://www.plus.pl/tidal/konto"target="_blank po czym wpisałem swój numer telefonu. Następnie otrzymałem pin i zalogowałem się. Do wyboru mam Tidal Premium za 19,99 zł co 30 dni, Tidal Premium Family za 29,99 zł na 30 dni Tidal HIFI za 39,99 zł na 30 dni i Tidal HIFI Family za 59,99 zł na 30 dni..

Nie mam żadnej innej opcji do wybrania pozwalającej korzystać za darmo na czas umowy w ramach tego co było oferowane, nie mam też możliwość wybrania opcji załóż konto....
Więc jak skorzystać z darmowego Tidala w ramach abonamentu... ?? :)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

andrejj,
andrejj pisze:Więc jak skorzystać z darmowego Tidala w ramach abonamentu... ?? :)
Warunki korzystania z usługi Tidal opisane są w regulaminie promocji, w której zawarłeś umowę. Czy dysponujesz dokładną nazwą promocji, jaka obowiązuje na numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: andrejj »

Marta_Plus pisze:andrejj,
andrejj pisze:Więc jak skorzystać z darmowego Tidala w ramach abonamentu... ?? :)
Warunki korzystania z usługi Tidal opisane są w regulaminie promocji, w której zawarłeś umowę. Czy dysponujesz dokładną nazwą promocji, jaka obowiązuje na numerze?
plus dla firm 6.4 24R o to chodzi ???
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: Marta_Plus »

andrejj,

zgodnie z promocją:
Usługa jest aktywowana na 90 dniowy bezpłatny okres, a następnie przedłużona na 30-dniowe płatne okresy rozliczeniowe. Bezpłatny okres 90 dni przysługuje Abonentowi pod warunkiem, iż wcześniej nie korzystał z bezpłatnego okresu na podstawie Regulaminu Usługi TIDAL, który przysługuje tylko przy pierwszym zamówieniu subskrypcji TIDAL.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
andrejj
PlusManiak
Posty: 70
Rejestracja: 3 lut 2016, o 14:23

Re: Usługi w abonamencie

Post autor: andrejj »

Marta_Plus pisze:andrejj,

zgodnie z promocją:
Usługa jest aktywowana na 90 dniowy bezpłatny okres, a następnie przedłużona na 30-dniowe płatne okresy rozliczeniowe. Bezpłatny okres 90 dni przysługuje Abonentowi pod warunkiem, iż wcześniej nie korzystał z bezpłatnego okresu na podstawie Regulaminu Usługi TIDAL, który przysługuje tylko przy pierwszym zamówieniu subskrypcji TIDAL.
Jak się okazało pakiet TIDAL darmowy na 24 miesiące wynika z tego : https://www.plus.pl/uslugi/all-in"targe ... et="_blank
Teraz pytanie.. : Czy aby to aktywować trzeba czekać na sms który powinien przyjść do 7 dni po aktywacji usługi, czy wysłać tak jak ten niżej na 12 m ??
- co to za aplikacja do ochrony internetu i czy ona aktywowana jest automatycznie czy też trzeba coś gdzieś rejestrować ??
- można prosić o podlinkowanie regulaminu do tej oferty bo na stronie Plusa nie mogę znaleźć...

opcja dla pozostałych abonentów sieci https://www.pepper.pl/promocje/tidal-hi ... et="_blank
ODPOWIEDZ