Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: PWojciechowska »

Marta_Plus pisze:PWojciechowska, TomPL,

gwarancja na urządzenie i usługa Serwis Wyświetlacza (oferowana przez sprzedawcę na okres dwóch lat od podpisania umowy) to dwa różne uprawnienia. Abonent decyduje o wyborze, z jakich usług korzysta.

W warunkach gwarancji producent wyraźnie określa, że urządzenie uszkodzone mechanicznie nie posiada uprawnienia do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej bez względu na to, jakie elementy są uszkodzone. Naprawa takiego urządzenia zawsze będzie wymagała poniesienia kosztów przez użytkownika. Koszty są mniejsze w przypadku posiadania usługi Serwis Wyświetlacza, w ramach której naprawa wyświetlacza jest bezpłatna.
A to pytam dlaczego za jeden telefon płacę za tą usługę już trzeci rok?! To kto mi to teraz odda?!

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

PWojciechowska,

usługa Serwis Wyświetlacza aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament, Plus Internet, Plus dla Firm oraz Plus MIX ze sprzętem na raty dla nowych, jaki i przedłużających umowę Klientów. Usługa jest bezpłatna przez pierwszy pełny okres rozliczeniowy, po tym czasie, w przypadku braku dyspozycji jej wyłączenia, naliczana jest opłata 4,99 PLN.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: PWojciechowska »

Marta_Plus pisze:PWojciechowska,

usługa Serwis Wyświetlacza aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament, Plus Internet, Plus dla Firm oraz Plus MIX ze sprzętem na raty dla nowych, jaki i przedłużających umowę Klientów. Usługa jest bezpłatna przez pierwszy pełny okres rozliczeniowy, po tym czasie, w przypadku braku dyspozycji jej wyłączenia, naliczana jest opłata 4,99 PLN.
Tak, wiem. Zdążyłam się już dowiedzieć, że usługa idzie za "nowym" sprzętem. I o to mi chodziło. Bo byłam przekonana, że do wszystkich urządzeń jest ona naliczana. A jest aktualnie do 2, które są w czasie gwarancji.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
pitupitu
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 18 lis 2018, o 13:23

Usługa naprawy wyswietlacza

Post autor: pitupitu »

Witam


Strasznie mało przejrzysty regulamin... Dodatkowo firma ucare która obsługuje zgłoszenia ma fatalną opinię...

Tutaj jest regulamin http://www.plus.pl/documents/16/1274136 ... 0-2017.pdf


Proszę o interpretacje w jakich sytuacjach można liczyć na bezproblemową naprawę, bo ja z niego nic nie rozumiem, gdyż jedyny zapis tam jakikolwiek mówi
4. Polkomtel zwolniony jest z obowiązku wykonania Usługi Serwisowej jeśli Uszkodzenie powstało w wyniku pozostawienia Urządzenia bez nadzoru lub zostało wyrządzone umyślnie i celowo przez Klienta/Użytkownika Urządzenia.

Nie widzę innych punktów które mogą spowodować odmowę...
Definicja 9. Naprawa – usunięcie Uszkodzenia Wyświetlacza Urządzenia niezależnie od przyczyny jego wystąpienia na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;
Nawet pracownik plusa na portalach pisał We współpracy z Digital Care stworzyliśmy przejrzystą usługę, która gwarantuje serwis wyświetlaczy w smartfonach i tabletach w korzystnej cenie i na prostych zasadach, niezależnie od przyczyn uszkodzenia

Dla mnie to nie jest przejrzyste, jesli zgłaszam i odmawiaja mimo nieumyslnej szkody.


Więc zapytałam na waszym fanpage... Czy jesli stojąc w miejscu, np. piszę sms trzymam oburącz telefon i np. wyslizgnie mi sie nieumyslnie zbije sie ekran...
Można w takim wypadku starać sie o ubezpieczenie czy nie? Regulamin mówi, że TAK wasza obsługa fanpage NIE
Tak patrząc logicznie, jest to albo bardzo sprytne zagranie z waszej strony bo jesli przypadkowe wypadnięcie podciągacie pod celowe zniszczenie... takie opinie negatywne są o konkurencji gdy odmówiono naprawy tylko tam motywują swoją decyzje nieostrożnością, w plusie natomiast ten regulamin wygląda bardzo przyzwoicie i nie ma tego zapisu lecz czy go respektujecie?



Ja nie widzę więcej warunków umowy... u innych operatorów jest to opisane i to nawet z przykładami... tutaj nie.


Czyli rozumiem wszelkie zdażenia losowe wywołane BEZ zamiaru uszkodzenia są objęte ubezpieczeniem? Ja widzę po regulaminie że tak. np. wspomniane przykładowe wypadnięcie telefonu z rąk podczas pisania np. sms gdy osoba stoi, piszę i naraz bach, trach bo telefon jest sliski. Wszak ta osoba nie łamie zapisu regulaminu, bez różnicy czy ją komar ugryzł, miała skurcz czy przestraszyłą sie trąbiącego nieopodal samochodu który trąbił na psa przebiegającego drogę.




Tak po prawdzie miałam własnie tą extra przyjemność zbicia wyswietlacza w nowym telefonie... ucare odmówiło naprawy, nawet nie zmotywowało swojej decyzji, nie było tak pięknie jak na waszej stronie zgłosznie>kurier tylko zgłoszenie, zadzwonili, dwa dni czekania kuriera 0 tylko na stronie www odmowa :)

Telefon wypadł mi z rąk, trzymałam go oburącz byłam w trakcie pisania, poczułam skurcz wystraszyłam sie i trach telefon leży. Skurcz był mimowolny niestety kobiety w ciaży takie miewają.
Myslicie, że zrobiłam to specjalnie by wyłudzić odszkodowanie? W nowym telefonie który miałam 4 dni? Może to moja nieostrożność?
Umyslnie i celowo? Znacie takiego szalenca który w pierwszych dnia rzuca telefonem na prawo i lewo i mysli... Co mi tam mam ubezpieczenie?
Złożyłam reklamacje w plusie, jestem ciekawa co zrobicie z firmą która jest powiedzmy wprost bez ogródek... złodziejami
Czekam na odpowiedz do 26 bo to ostatnia data bym mogła oddać umowę, po kontakcie z panem z ochrony konsumenta powiedział, że plus musi przyjąc telefon nawet jak by był przejechanyu walcem, wtedy ma dwa wyjscia iść do sądu lub wystawić kwit do zapłaty za usdzkodzenie, ja dodam oswiadczenie o nieumyslnym, całkowicie przypadkowym wydażeniu, zobaczymy co firma postanowi i wtedy podejmie interwencje.

Niestety telefon na raty nie jest mój, więc roztrzaskanca sprzedać nawet nie mogę i kupić inny telefon a póżnie jsie z wami kłócić, wyswietlacza w serwisie motoroli jeszcze nie ma ;)
Chwila
Chwila, chwila patrzmy na wytłuszczony tekst
Telefon był ubezpieczony od nieumyslnego uszkodzenia wyswietlacza więc po co mam kombinować i sie martwić tym problemem?
Więc nie mam innego wyjscia jak oddać na zwrot 14 dni jesli firma swiadcząca ubezpieczenie wyswietlacza jednym słowem chce mnie i was wydymać.

Swoją drogą jestem ciekawa odmowy zgłoszenie CLM190319-2978, bo ta firma nic nie napisała na maila.
Ostatnio zmieniony 25 mar 2019, o 10:57 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki- podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Witaj pitupitu,
pitupitu pisze:bo ta firma nic nie napisała na maila.
sprawdzałeś skrzynkę mailową (w tym folder SPAM)?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
pitupitu
Prawie PlusManiak
Posty: 34
Rejestracja: 18 lis 2018, o 13:23

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: pitupitu »

Basia_Plus pisze:Witaj pitupitu,
pitupitu pisze:bo ta firma nic nie napisała na maila.
sprawdzałeś skrzynkę mailową (w tym folder SPAM)?
Sprawdzałam pusta ;)

Po moich interwencjach w różnych miejscach dziś zadzwoniono z digital care z samego rana.
Telefon przyjęty na wymianę wyswietlacza.


Pragnę podziękować obsłudze klienta która doprowadziła sprawę szybko i sprawnie do rozpoczęcia, mam nadzieję, że koniec będzie pozytywny i nie dorobią jakichś uszkodzeń których nie ma. Telefon nie licząc wyswietlacza jest w idealnym stanie zero rys i wszystko działa, na wszelki wypadek porobiłam zdjęcia przed wysyłką.

Obsługa z digital care jak zapytałam z jakiego powodu była odmowa zapadła cisza i konsternacja następnie odpowiedz, interwencja z plusa musimy naprawic, na kiedy kuriera wysłać?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

pitupitu,
pitupitu pisze:Telefon przyjęty na wymianę wyswietlacza.
mam nadzieję, że sprawa zakończy się pozytywnie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
JustB
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 18 kwie 2019, o 17:46

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: JustB »

5 marca 2019 kurier odebrał 3 miesięczny iphone X z lekko pękniętą szybką (wytrąciła mi telefon pod apteką starsza kobieta). nic więcej nie jest uszkodzone... do dzisiaj telefonu nie ma. Mimo że poszło 20 wiadomości, tyle samo wykonałam telefonów na infolinię nie mam telefonu. Wysłałam szereg potwierdzeń, że wyłączony jest "find my iphone" (wysłałam info na stronie internetowej, zgłosiłam telefonicznie, w końcu wysłałam maile 1 kwietnia z screen shotem że FI jest wyłączone)... dzisiaj dostaje wiadomość od digital care, że mam się skontaktować. Dzwonię a oni mówią, że nie mogą naprawić mi telefonu bo FMI jest włączone... :cry:
ze zdziwieniem przyznają, że wysłałam im mailowo potwierdzenie wyłączenia FMI, które dostałam z icloud plus screen shoty wyłączonej usługi (wyłączyłam WSZYSTKIE URZĄDZENIA ŻEBY BYLI PEWNI). coś mnie trafi, drogi telefon i 2 miesiące już zaraz miną jak im go wysłałam... to jest jakaś totalna żenada! zaczynam się obawiać, czy telefon do mnie wróci... :evil:

jestem kompletnie bezrada :(
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3124
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

JustB,

prześlij proszę numer zlecenia z Digital Care oraz numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w przyśpieszeniu wyjaśnienia Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
biblioteka03
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 30 kwie 2019, o 16:29

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: biblioteka03 »

Moja walka o prawa trwa już 3 tygodnie. Zgłosiłam naprawę w Digital, jednak nie przeszłam weryfikacji z powodu braku aktywnej usługi! Opcję serwisu opłacam od lipca. Dzwonię do Plusa, potwierdzają aktywną usługę. Natomiast Digital twierdzi, że Plus im nie przesłał takiej informacji i proszą o zaktualizowanie bazy. Złożyłam reklamację, a Plus nadal nie przekazał tych informacji firmie. Kolejne telefony nie przynoszą efektu.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

biblioteka03,
biblioteka03 pisze:Złożyłam reklamację,
czy posiadasz numer złożonej reklamacji? Jeśli tak, to podaj go tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
biblioteka03
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 30 kwie 2019, o 16:29

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: biblioteka03 »

Niestety nie posiadam numeru. Składałam ją telefonicznie 10.04. Odpowiedź z numerem polisy otrzymałam 15.04, ale nadal nie figuruję w bazie DC.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Ewa_Plus »

biblioteka03,
- podeślij nam proszę swój nr telefonu na adres specjalista_plus@plus.pl - nic nie obiecuję, ale zobaczę, co da się zrobić, pointerweniuję troszkę :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Witam,

Od kilku m-cy posiadam aktywną usługę, płacę 10 zł bo skorzystałem z opcji w wersji z aplikacji.
5.05. zgłosiłem uszkodzenie wyświetlacza.
6.05. otrzymałem maila z nadaniem nr zgłoszenia, po czym zadzwoniono do mnie z częstochowskiego nr-u stacjonarnego (34 390 93 00). Nie mogłem odebrać (prowadziłem szkolenie), dostałem SMS-a z nr kontaktowym. Niezwłocznie próbowałem się wielokrotnie dodzwonić, o różnych porach (widać na niepełnym screenie; połączeń było więcej) i na dwa numery wskazane pod danymi kontaktowymi Digital Care. Niestety za każdym razem tzw. głuchy telefon (czas połączenia biegnie, ale echo w słuchawce). Napisałem maila, po zalogowaniu się danymi z SMS-a, z prośbą o wskazanie numeru, który jest odbierany - bez skutku.
Proszę o pomoc, jutro mija 2 dzień roboczy od zgłoszenia, a ja nie wiem kiedy spodziewać się kuriera po odbiór sprzętu, jak to wskazuje Regulamin opłacanej w terminie usługi.

Pozdrawiam,
sedzia20.
Załączniki
Screenshot_20190507_200323_com.android.contacts.jpg
Screenshot_20190507_200314_com.android.contacts.jpg
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Witaj sedzia20,

podeślij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaramy się pomóc.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ