Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

Lukasz8x,

przykro nam z powodu decyzji, którą podjął Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Lukasz8x
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 16 sty 2015, o 09:34

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Lukasz8x »

Mnie też jest przykro, tym bardziej, że raczej nie narzekałem na jakość usług. A teraz sprawdzę jak to bywa u konkurencji.
jaco78
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 11 sty 2019, o 18:20

Serwis wyśietlacza

Post autor: jaco78 »

Witam jak sprawdzić czy mam dalej usługę serwis wyświetlacza.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2019, o 18:35 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj jaco78,
- możesz na przykład sprawdzić to w Plus online w zakładce: USŁUGI. Jak będzie przy tej usłudze zielona kropka, to znaczy, że jest aktywna. Przykładowy widok poniżej:

Obrazek
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: largo »

Kolejne "gówniane" info, że można to sprawdzić w Plus Online, a tak brakuje takich informacji - właśnie osobiście to zweryfikowałem umowa kilku letnia gdzie miesiąc temu przedłużona, a tam BRAK informacji by były wykupione usługi dodatkowe!!!

PLUS PO PROSTU SOBIE NIE RADZI Z APLIKACJAMI DO ZARZĄDZANIA KONTAMI KLIENTA!!!
Nie wiem co za informatyków zatrudniają, ale KOLEJNY ROK im nie idzie napisać poprawnej aplikacji gdzie konkurencja z innego "świata" im odleciała!!! :evil:

ŻAL i WSTYD!!!
Ostatnio zmieniony 12 sty 2019, o 13:09 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięcie zbędnego cytatu. Odpowiadając na ostatni post w wątku nie widzę potrzeby cytowania go, w dodatku w całości.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

largo,


przepraszam za napotkane niedogodności. Usługa Serwis Wyświetlacza powinna być widoczna w aplikacji Plus online po północy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: largo »

Basia_Plus pisze:largo,


przepraszam za napotkane niedogodności. Usługa Serwis Wyświetlacza powinna być widoczna w aplikacji Plus online po północy.
Może tak dla "techników" czy "specjalistów" PLUSa by wzięli sobie wrecie aplikację Plus On Line dla androida do serca i by wkońcy trochę przysiedli nad robotą bo ciągle BRAK info w app o dostępnych aplikacjach czy wykupionych usługach.

Ile można pisać o BŁĘDACH czy BRAKU DANYCH to powinien być priorytet dla programistów !!!
robusek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 lut 2019, o 17:12

DIGITALCARE SERWIS WYSWIETLACZA

Post autor: robusek »

Witam.
Czy znajde tu kogoś normalnego, kogoś kto wytłumaczyłby mi co sie dzieje z moim telefonem.
Oddałem 7 stycznia, 18.01 upłynął termin, dzwoniąc 27.01 dowiedziałem sie, że jest w fazie kosztorysowania max kilka dni.
Do dzisiaj nic, oszuści nic więcej...
Od razu usunięty temat będzie, szczerze nie sądzę, żeby ktoś łaskawy z plusa tu sie odezwał...
Ostatnio zmieniony 4 lut 2019, o 18:42 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączyłam wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

Witaj robusek,

prześlij proszę numer zgłoszenia z Digital Care oraz numer telefonu, którego dotyczy opisana kwestia pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w rozpatrzeniu sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Awatar użytkownika
largo
Szalony PlusManiak
Posty: 554
Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: largo »

Ogólnej informacji wynika że owy "serwis" strasznie opieszale się bierze za wykonanie usługi ale opłatę abonamentową za "serwis wyświetlacza" trzeba płacić terminowo!
Może plus powinien wpłynąć na swojego serwisanta nawet jak to firma zewnętrzna ale kasę bierze...
robusek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 4 lut 2019, o 17:12

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: robusek »

Marta_Plus pisze:Witaj robusek,

prześlij proszę numer zgłoszenia z Digital Care oraz numer telefonu, którego dotyczy opisana kwestia pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w rozpatrzeniu sprawy.
Wysłałem, czekam na odpowiedz :)
Dodam, że pisałem do DigitalCare i uCare i 0 odzewu...
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

robusek,

wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaco78
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 11 sty 2019, o 18:20

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: jaco78 »

Witam ile czeka się na naprawę wyświetlacza, u mnie minęło już 2 tygodnie. Zadzwoniłem tam i powiedziano mi że telefon jest w serwisie i nic więcej i nie wiadomo ile to jeszcze potrwa. Tragedia z tą firmą pozdrawiam Jacek
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3126
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

Witaj jaco78,

postaram się pomóc w przyśpieszeniu rozpatrzenia sprawy. Prześlij proszę numer zlecenia z Digital Care oraz numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
jaco78
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 11 sty 2019, o 18:20

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: jaco78 »

Dziękuję, wiadomość wysłana.
ODPOWIEDZ