Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

jaco78,

ja również dziękuję - wiadomość dotarła. Sprawdź proszę pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sullifan
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2018, o 14:50

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sullifan »

Ja również otrzymałem informację o konieczności dopłaty do wymiany wyświetlacza.
Na moje pytania dlaczego? Otrzymałem info, że głośnik trzeba wymienić bo jest niesprawny i tylną obudowę bo jest pęknięta

Głośnik podczas oddawania do serwisu był w 100% sprawny i nie miałem z nim kłopotu, tylna klapka jest owszem pęknięta, ale nie przeszkadza w użytkowaniu i nie zagraża w bezpiecznym użytkowaniu telefonu, niestety Pani stwierdziła, że taka jest ekspertyza i muszą to wymienić bo nie odsyłają telefonu naprawionego nie w pełni. Nie rozumiem dlaczego mam mieć wymieniane elementy które funkcjonują dobrze? Jak widać jest wiele takich przypadków na forum więc firma plus powinna zająć się tym tematem bo opinie te uderzają głównie w ich markę. Teraz muszę zapłacić za jakiś głośnik który normalnie mógłbym reklamować i skorzystać z gwarancji (jeśliby oczywiście byłby uszkodzony, ale teraz muszę zapłacić za wymianę sprawnego - jakaś paranoja, naprawiają coś czego nie zgłasza klient, naprawa części która działa)

ehh, ręce opadają, to jest jakaś kpina - dlaczego PLUS nic z tym nie robi skoro podobnych sygnałów na tym forum i innych jest multum?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj sullifan,
- autoryzowany serwis nie dokonuje napraw częściowych, w związku z tym wymiana samego wyświetlacza, nie jest możliwa. Serwis zobowiązany jest dostarczyć po naprawie w pełni sprawne urządzenie, zgodne ze specyfikacją techniczną oraz właściwościami deklarowanymi przez producenta. Naprawa musi być zatem kompletna co oznacza, że wymienione muszą zostać wszystkie uszkodzone części, tak aby użytkownik zachował prawo do korzystania z rękojmi lub gwarancji.

Zakres usługi Serwis Wyświetlacza przewiduje jedynie naprawę uszkodzonego wyświetlacza lub ekranu. Zatem ze względu na zalecenia serwisowe i zakres usługi, kompleksowa naprawa urządzenia możliwa jest jedynie za dopłatą ze strony użytkownika.

Jeśli nie zgadzasz się z diagnozą, jaką otrzymałeś, masz prawo do złożenia reklamacji. Możesz ją wysłać mailowo na adres bok@plus.pl. Dokładne informacje, jakie dane powinny znaleźć się w takiej wiadomości znajdziesz tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: TomPL »

Ewa_Plus pisze: Zakres usługi Serwis Wyświetlacza przewiduje jedynie naprawę uszkodzonego wyświetlacza lub ekranu. Zatem ze względu na zalecenia serwisowe i zakres usługi, kompleksowa naprawa urządzenia możliwa jest jedynie za dopłatą ze strony użytkownika.
Cwanie to wymyślili, "serwis wyświetlacza" ale całą resztę też naprawią (nawet jeśli nie uszkodzona) - a kto ich o to prosił???
Ludzie, strzeżcie się tych firm! Żeby nie było - u innych operatorów jest identycznie :evil:
jaco78
Nowy
Posty: 6
Rejestracja: 11 sty 2019, o 18:20

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: jaco78 »

Witam, a jak długo czekaliście na naprawę telefonu, bo ja już czekam miesiąc. Jak dzwonię do nich to mówią że cały czas jest w serwisie i trzeba czekać, a w regulaminie jest 2 tygodnie. Dramat z tą firmą . Pozdrawiam Jaco
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Witaj jaco78,

z uzyskanych informacji wynika, że sprawa jeszcze w toku. Przepraszam za czas oczekiwania.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
sullifan
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 18 lut 2018, o 14:50

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sullifan »

jaco78 pisze:Witam, a jak długo czekaliście na naprawę telefonu, bo ja już czekam miesiąc. Jak dzwonię do nich to mówią że cały czas jest w serwisie i trzeba czekać, a w regulaminie jest 2 tygodnie. Dramat z tą firmą . Pozdrawiam Jaco
u mnie miesiąc to trwało, dodatkowo zostały wymienione jeszcze
- bateria, która była na bardzo dobrym poziomie (pojemność i trzymanie jak tuż po zakupie)
- głośnik, który działał bez zarzutu
- tylna obudowa o którą nie prosiłem

Tak więc niby ubezpieczenie wyświetlacza, a podsumowując koszt naprawy + comiesięcznego dodatku do abonamentu (ubezpieczenia) wychodzi jakbym go sobie kupił sam i wymienił w serwisie w mieście (jednak trwałoby to 3-4 dni). Jestem zaskoczony takim poziomem usługi.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

sullifan,

zgodnie z tym, o czym pisała Ewa_Plus:
Ewa_Plus pisze: Zakres usługi Serwis Wyświetlacza przewiduje jedynie naprawę uszkodzonego wyświetlacza lub ekranu. Zatem ze względu na zalecenia serwisowe i zakres usługi, kompleksowa naprawa urządzenia możliwa jest jedynie za dopłatą ze strony użytkownika.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: TomPL »

P. Marto, P. Ewo, a wyobrażacie sobie, że jadę do serwisu samochodowego żeby (w ramach gwarancji) wymienić pękniętą szybę a oni mi jeszcze robią wymianę oleju, rozrządu i mycie tapicerki i każą za to słono dopłacić?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

TomPL,

autoryzowany serwis nie dokonuje napraw częściowych, zatem w zaistniałej sytuacji wymiana samego wyświetlacza nie jest możliwa. Serwis zobowiązany jest dostarczyć po naprawie w pełni sprawne urządzenie, zgodne ze specyfikacją techniczną oraz właściwościami deklarowanymi przez producenta. Naprawa powinna być kompleksowa, czyli wymienione muszą zostać wszystkie uszkodzone części urządzenia, tak aby użytkownik zachował prawo do korzystania z rękojmi lub gwarancji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: PWojciechowska »

Ok. Ale to trochę bez sensu. Bo jeżeli mam gwarancję na urządzenie (telefon, tablet, tv, komputer - wszystko co podlega usłudze "ochrona wyświetlacza"), to naprawę dokonuje na gwarancji, bezpłatnie, tylko w razie zniszczenia wyświetlacza, ekranu korzystam z dodatkowej ochrony i usługi. Pytanie przy tym, czy po upływie 2 lat i standardowej gwarancji, "ochrona wyświetlacza" ma sens? Bo ja np wszystko mam ta usługa objęte, w tym telefon, który niebawem będzie miał 3 lata. Za wszystko płacę, tylko pytanie czy to ma sens?

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: TomPL »

Marta_Plus pisze:TomPL,

autoryzowany serwis nie dokonuje napraw częściowych, zatem w zaistniałej sytuacji wymiana samego wyświetlacza nie jest możliwa. Serwis zobowiązany jest dostarczyć po naprawie w pełni sprawne urządzenie, zgodne ze specyfikacją techniczną oraz właściwościami deklarowanymi przez producenta. Naprawa powinna być kompleksowa, czyli wymienione muszą zostać wszystkie uszkodzone części urządzenia, tak aby użytkownik zachował prawo do korzystania z rękojmi lub gwarancji.
No to dlaczego to się nazywa "Usługa ochrony wyświetlacza"? To jest co najmniej wprowadzanie w błąd, jeśli nie naciąganie :evil:
PWojciechowska
Szalony PlusManiak
Posty: 270
Rejestracja: 29 kwie 2015, o 11:27

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: PWojciechowska »

TomPL pisze:
Marta_Plus pisze:TomPL,

autoryzowany serwis nie dokonuje napraw częściowych, zatem w zaistniałej sytuacji wymiana samego wyświetlacza nie jest możliwa. Serwis zobowiązany jest dostarczyć po naprawie w pełni sprawne urządzenie, zgodne ze specyfikacją techniczną oraz właściwościami deklarowanymi przez producenta. Naprawa powinna być kompleksowa, czyli wymienione muszą zostać wszystkie uszkodzone części urządzenia, tak aby użytkownik zachował prawo do korzystania z rękojmi lub gwarancji.
No to dlaczego to się nazywa "Usługa ochrony wyświetlacza"? To jest co najmniej wprowadzanie w błąd, jeśli nie naciąganie :evil:
No właśnie. Czy nie można sprawdzić, czy urządzenie jest objęte gwarancją, a potem narażać klienta na koszty? Ktoś ma gwarancję, a zbił mu się ekran w telefonie, to korzysta z usługi ochrony wyświetlacza, bo za to zwykły serwis mu policzy płatna naprawę, ale reszta powinna być naprawiona na gwarancji producenta. Po co ja płacę za 2 tv, tablet, komputer, i 3 telefony?! W skali miesiąca, roku uzbiera się niezła kwota..... A się okaże, że choć jest gwarancja to i tak trzeba dodatkowo płacić.... ?!

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

PWojciechowska, TomPL,

gwarancja na urządzenie i usługa Serwis Wyświetlacza (oferowana przez sprzedawcę na okres dwóch lat od podpisania umowy) to dwa różne uprawnienia. Abonent decyduje o wyborze, z jakich usług korzysta.

W warunkach gwarancji producent wyraźnie określa, że urządzenie uszkodzone mechanicznie nie posiada uprawnienia do bezpłatnej naprawy gwarancyjnej bez względu na to, jakie elementy są uszkodzone. Naprawa takiego urządzenia zawsze będzie wymagała poniesienia kosztów przez użytkownika. Koszty są mniejsze w przypadku posiadania usługi Serwis Wyświetlacza, w ramach której naprawa wyświetlacza jest bezpłatna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
TomPL
Szalony PlusManiak
Posty: 222
Rejestracja: 12 cze 2013, o 09:59
Lokalizacja: Warmia

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: TomPL »

Oj Marta... i powiesz to samo tym, którzy dopiero z "ekspertyzy" Serwisu dowiedzieli się, że oprócz pękniętego ekranu mają zużytą baterię, niedziałający głośnik i porysowaną obudowę i sami tego nie zauważyli? Żenujące...
ODPOWIEDZ