Usługa ochrona wyswietlacza
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 4
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 23 lip 2018, o 14:24
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witam,
Dla wszystkich zainteresowanych - telewizor dotarł w poniedziałek - trwało to prawie miesiąc ale dotarł. Wymieniona została matryca oraz przednia ramka, nie musiałem nic dopłacać. Pozdrawiam.
Dla wszystkich zainteresowanych - telewizor dotarł w poniedziałek - trwało to prawie miesiąc ale dotarł. Wymieniona została matryca oraz przednia ramka, nie musiałem nic dopłacać. Pozdrawiam.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj Szymuch,
- to świetna wiadomość. Cieszę się, że finalnie wszystko zakończyło się pomyślnie
- to świetna wiadomość. Cieszę się, że finalnie wszystko zakończyło się pomyślnie
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
jak przez panel Plus Online wyłączyć serwis wyświetlacza? Ochrona Internetu była do odznaczenia.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj ja456,
- w niektórych taryfach przez Plus online się nie da.
Serwis Wyświetlacza możesz jednak wyłączyć bezpłatnym SMS-em: DEAKT SW1 wysłanym pod numer 2601.
Pamiętaj, że po wyłączeniu tej usługi nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.
- w niektórych taryfach przez Plus online się nie da.
Serwis Wyświetlacza możesz jednak wyłączyć bezpłatnym SMS-em: DEAKT SW1 wysłanym pod numer 2601.
Pamiętaj, że po wyłączeniu tej usługi nie będzie możliwa jej ponowna aktywacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Jeśli karta sim jest w modemie muszę ją przełożyć do komórki i wysłać smsa? Czy mogę wysłać sms z innego numeru podpiętego do tego samego konta?
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
- przełóż kartę SIM do komórki i wyślij SMS-aja456 pisze:Jeśli karta sim jest w modemie muszę ją przełożyć do komórki i wysłać smsa? Czy mogę wysłać sms z innego numeru podpiętego do tego samego konta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witam,
ja opowiem swoją historię dotyczącą usługi ochrony wyświetlacza.
umowa podpisana w listopadzie 2016, usługa serwis wyświetlacza przez pierwszy miesiąc 0zł potem 5 zł miesięcznie. No i tak umowa sobie trwa, aż do 21.10.2018 kiedy niefortunnie telefon upadł i uszkodził się wyświetlacz. Pewnie bym się nie przejął lekkim pęknięciem frontu i pewnie nawet bym tego nie zareklamował, tyle że z biegiem godzin wyświetlacz zaczął się "wylewać", zaczęła się robić ciemna plama, coraz większa. Przypomniałem sobie o usłudze serwisu wyświetlacza. Po prawie dwóch latach od trwania umowy zadzwoniłem na infolinie, żeby dowiedzieć się czy przypadkiem, nie wyłączyłem jej po pierwszym miesiącu. Jakie było moje zdziwienie, że owa usługa nigdy nie była włączona. Konsultant przyjął reklamację w dniu 22.10.2018. Wczoraj, tj 31.10.2018 dostałem pisemną informację o przyznanym odszkodowaniu w kwocie 139,72, za okres 12 miesięcy bo zgodnie z regulaminem reklamacje mogą być wnoszone w ciągu 12 miesięcy od ostatniego okresu rozliczeniowego w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi lub została nienależycie wykonana.
Teraz muszę dopłacić do wymiany wyświetlacza ponieważ Plus nie wywiązał się z umowy, która była zawarta.
Drogi Plusie, jestem klientem od zamierzchłych czasów, kiedy za minutę połączenia płaciło się po 4 złote, mam kilka usług u Was i teraz takie coś.
Jestem rozczarowany odpowiedzią na tą reklamację i po tym okresie rozliczeniowym, kiedy ostatnia rata za telefon zostanie spłacona, przenoszę wszystkie moje numery, internet itd do konkurencji.
Dla reszty forumowiczów: sprawdzajcie czy wasza "ochrona wyświetlacza" jest aktywna, bo potem może być niespodzianka.
ja opowiem swoją historię dotyczącą usługi ochrony wyświetlacza.
umowa podpisana w listopadzie 2016, usługa serwis wyświetlacza przez pierwszy miesiąc 0zł potem 5 zł miesięcznie. No i tak umowa sobie trwa, aż do 21.10.2018 kiedy niefortunnie telefon upadł i uszkodził się wyświetlacz. Pewnie bym się nie przejął lekkim pęknięciem frontu i pewnie nawet bym tego nie zareklamował, tyle że z biegiem godzin wyświetlacz zaczął się "wylewać", zaczęła się robić ciemna plama, coraz większa. Przypomniałem sobie o usłudze serwisu wyświetlacza. Po prawie dwóch latach od trwania umowy zadzwoniłem na infolinie, żeby dowiedzieć się czy przypadkiem, nie wyłączyłem jej po pierwszym miesiącu. Jakie było moje zdziwienie, że owa usługa nigdy nie była włączona. Konsultant przyjął reklamację w dniu 22.10.2018. Wczoraj, tj 31.10.2018 dostałem pisemną informację o przyznanym odszkodowaniu w kwocie 139,72, za okres 12 miesięcy bo zgodnie z regulaminem reklamacje mogą być wnoszone w ciągu 12 miesięcy od ostatniego okresu rozliczeniowego w którym zakończyła się przerwa w świadczeniu usługi lub została nienależycie wykonana.
Teraz muszę dopłacić do wymiany wyświetlacza ponieważ Plus nie wywiązał się z umowy, która była zawarta.
Drogi Plusie, jestem klientem od zamierzchłych czasów, kiedy za minutę połączenia płaciło się po 4 złote, mam kilka usług u Was i teraz takie coś.
Jestem rozczarowany odpowiedzią na tą reklamację i po tym okresie rozliczeniowym, kiedy ostatnia rata za telefon zostanie spłacona, przenoszę wszystkie moje numery, internet itd do konkurencji.
Dla reszty forumowiczów: sprawdzajcie czy wasza "ochrona wyświetlacza" jest aktywna, bo potem może być niespodzianka.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
W sumie może i nie wyszedłeś na tym tak źle - skorzystanie z Digital Care która realizuje naprawy w ramach tej usługi już wielu doprowadziła do białej gorączki :)
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Może i tak, ale chociaż kwota mogla by być trochę bardziej adekwatna, tym bardziej że nawet nie przekroczyła połowy mojego miesięcznego rachunku.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Lukasz8x,
- rozumiem, że ta opłata odszkodowawcza zsumowana z kosztami, jakie byś poniósł za usługę Serwis Wyświetlacza przez czas swojej umowy, nie wystarcza na faktyczną naprawę?
Czy w reklamacji, którą składałeś, ująłeś koszty, jakie musisz pokryć w związku z naprawą wyświetlacza?
- rozumiem, że ta opłata odszkodowawcza zsumowana z kosztami, jakie byś poniósł za usługę Serwis Wyświetlacza przez czas swojej umowy, nie wystarcza na faktyczną naprawę?
Czy w reklamacji, którą składałeś, ująłeś koszty, jakie musisz pokryć w związku z naprawą wyświetlacza?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Nie, reklamacja była składana telefonicznie, liczyłem że usługa zostanie przywrócona i będę mógł z niej skorzystać. Co do naprawy to niestety nie wiem w jakim stopniu jest uszkodzony wyświetlacz. Ale najniższy koszt to około 3 krotnosc kwoty odszkodowania.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Lukasz8x,
- spróbuj wysłać w tej sprawie maila na bok@plus.p z dokładnym opisem sytuacji, dołączając szacunkowy koszt naprawy, a następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #123456). Poprosimy wówczas o powtórne przyjrzenie się sprawie z uwzględnieniem nowych faktów (szacunkowej wycenie naprawy wyświetlacza).
Ps. pamiętaj, żeby w zgłoszeniu poza nr telefonu podać swoje dane umożliwiające weryfikacje (imię i nazwisko, nr PESEL).
- spróbuj wysłać w tej sprawie maila na bok@plus.p z dokładnym opisem sytuacji, dołączając szacunkowy koszt naprawy, a następnie podaj nam tutaj numer zgłoszenia (będzie w formacie #123456). Poprosimy wówczas o powtórne przyjrzenie się sprawie z uwzględnieniem nowych faktów (szacunkowej wycenie naprawy wyświetlacza).
Ps. pamiętaj, żeby w zgłoszeniu poza nr telefonu podać swoje dane umożliwiające weryfikacje (imię i nazwisko, nr PESEL).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Wysłane, numer to : #340590. Termin rozpatrzenis to do 30 dni. A mi się umowa kończy 27.11.18 proszę o tym pamiętać.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Lukasz8x,
dziękuję za numer zgłoszenia - już przekazałam sprawę dalej.
dziękuję za numer zgłoszenia - już przekazałam sprawę dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
"Szanowny Panie,
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałabym poinformować, że stanowisko w opisanej sprawie zostało już przedstawione przez Polkomtel Sp. z o.o. - Reklamacje...... bla bla bla...."
Tego można było się spodziewać
dziękuję za przesłaną wiadomość.
Chciałabym poinformować, że stanowisko w opisanej sprawie zostało już przedstawione przez Polkomtel Sp. z o.o. - Reklamacje...... bla bla bla...."
Tego można było się spodziewać