Usługa ochrona wyswietlacza
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Lukasz8x,
przykro nam z powodu decyzji, którą podjął Departament Reklamacji.
przykro nam z powodu decyzji, którą podjął Departament Reklamacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Mnie też jest przykro, tym bardziej, że raczej nie narzekałem na jakość usług. A teraz sprawdzę jak to bywa u konkurencji.
Serwis wyśietlacza
Witam jak sprawdzić czy mam dalej usługę serwis wyświetlacza.
Ostatnio zmieniony 11 sty 2019, o 18:35 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj jaco78,
- możesz na przykład sprawdzić to w Plus online w zakładce: USŁUGI. Jak będzie przy tej usłudze zielona kropka, to znaczy, że jest aktywna. Przykładowy widok poniżej:
- możesz na przykład sprawdzić to w Plus online w zakładce: USŁUGI. Jak będzie przy tej usłudze zielona kropka, to znaczy, że jest aktywna. Przykładowy widok poniżej:
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Kolejne "gówniane" info, że można to sprawdzić w Plus Online, a tak brakuje takich informacji - właśnie osobiście to zweryfikowałem umowa kilku letnia gdzie miesiąc temu przedłużona, a tam BRAK informacji by były wykupione usługi dodatkowe!!!
PLUS PO PROSTU SOBIE NIE RADZI Z APLIKACJAMI DO ZARZĄDZANIA KONTAMI KLIENTA!!!
Nie wiem co za informatyków zatrudniają, ale KOLEJNY ROK im nie idzie napisać poprawnej aplikacji gdzie konkurencja z innego "świata" im odleciała!!!
ŻAL i WSTYD!!!
PLUS PO PROSTU SOBIE NIE RADZI Z APLIKACJAMI DO ZARZĄDZANIA KONTAMI KLIENTA!!!
Nie wiem co za informatyków zatrudniają, ale KOLEJNY ROK im nie idzie napisać poprawnej aplikacji gdzie konkurencja z innego "świata" im odleciała!!!
ŻAL i WSTYD!!!
Ostatnio zmieniony 12 sty 2019, o 13:09 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Usunięcie zbędnego cytatu. Odpowiadając na ostatni post w wątku nie widzę potrzeby cytowania go, w dodatku w całości.
Powód: Usunięcie zbędnego cytatu. Odpowiadając na ostatni post w wątku nie widzę potrzeby cytowania go, w dodatku w całości.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
largo,
przepraszam za napotkane niedogodności. Usługa Serwis Wyświetlacza powinna być widoczna w aplikacji Plus online po północy.
przepraszam za napotkane niedogodności. Usługa Serwis Wyświetlacza powinna być widoczna w aplikacji Plus online po północy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Może tak dla "techników" czy "specjalistów" PLUSa by wzięli sobie wrecie aplikację Plus On Line dla androida do serca i by wkońcy trochę przysiedli nad robotą bo ciągle BRAK info w app o dostępnych aplikacjach czy wykupionych usługach.Basia_Plus pisze:largo,
przepraszam za napotkane niedogodności. Usługa Serwis Wyświetlacza powinna być widoczna w aplikacji Plus online po północy.
Ile można pisać o BŁĘDACH czy BRAKU DANYCH to powinien być priorytet dla programistów !!!
DIGITALCARE SERWIS WYSWIETLACZA
Witam.
Czy znajde tu kogoś normalnego, kogoś kto wytłumaczyłby mi co sie dzieje z moim telefonem.
Oddałem 7 stycznia, 18.01 upłynął termin, dzwoniąc 27.01 dowiedziałem sie, że jest w fazie kosztorysowania max kilka dni.
Do dzisiaj nic, oszuści nic więcej...
Od razu usunięty temat będzie, szczerze nie sądzę, żeby ktoś łaskawy z plusa tu sie odezwał...
Czy znajde tu kogoś normalnego, kogoś kto wytłumaczyłby mi co sie dzieje z moim telefonem.
Oddałem 7 stycznia, 18.01 upłynął termin, dzwoniąc 27.01 dowiedziałem sie, że jest w fazie kosztorysowania max kilka dni.
Do dzisiaj nic, oszuści nic więcej...
Od razu usunięty temat będzie, szczerze nie sądzę, żeby ktoś łaskawy z plusa tu sie odezwał...
Ostatnio zmieniony 4 lut 2019, o 18:42 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączyłam wątki - podobny temat.
Powód: połączyłam wątki - podobny temat.
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj robusek,
prześlij proszę numer zgłoszenia z Digital Care oraz numer telefonu, którego dotyczy opisana kwestia pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w rozpatrzeniu sprawy.
prześlij proszę numer zgłoszenia z Digital Care oraz numer telefonu, którego dotyczy opisana kwestia pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w rozpatrzeniu sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
- largo
- Szalony PlusManiak
- Posty: 554
- Rejestracja: 6 lis 2016, o 10:45
- Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Ogólnej informacji wynika że owy "serwis" strasznie opieszale się bierze za wykonanie usługi ale opłatę abonamentową za "serwis wyświetlacza" trzeba płacić terminowo!
Może plus powinien wpłynąć na swojego serwisanta nawet jak to firma zewnętrzna ale kasę bierze...
Może plus powinien wpłynąć na swojego serwisanta nawet jak to firma zewnętrzna ale kasę bierze...
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Wysłałem, czekam na odpowiedz :)Marta_Plus pisze:Witaj robusek,
prześlij proszę numer zgłoszenia z Digital Care oraz numer telefonu, którego dotyczy opisana kwestia pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Postaram się pomóc w rozpatrzeniu sprawy.
Dodam, że pisałem do DigitalCare i uCare i 0 odzewu...
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
robusek,
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
wiadomość dotarła - dziękuję. Sprawę przekazałam dalej.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witam ile czeka się na naprawę wyświetlacza, u mnie minęło już 2 tygodnie. Zadzwoniłem tam i powiedziano mi że telefon jest w serwisie i nic więcej i nie wiadomo ile to jeszcze potrwa. Tragedia z tą firmą pozdrawiam Jacek
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3136
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Witaj jaco78,
postaram się pomóc w przyśpieszeniu rozpatrzenia sprawy. Prześlij proszę numer zlecenia z Digital Care oraz numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Pozdrawiam.
postaram się pomóc w przyśpieszeniu rozpatrzenia sprawy. Prześlij proszę numer zlecenia z Digital Care oraz numer telefonu, którego dotyczy zgłoszenie pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Usługa ochrona wyswietlacza
Dziękuję, wiadomość wysłana.