Strona 1 z 14
Usługa ochrona wyswietlacza
: 26 sty 2017, o 21:07
autor: Arek1970
Dnia 18 stycznia dezaktywowałem usługe dzisiaj to jest 26 stycznia po zalogowaniu do plus online znowu ta usługa sie pojawiła.Znowu musiałem ja dezaktywować choc poprzednia dezaktywacja się udala.Napisałem stosownego e-mail na ten temat.Jutro zglaszam ta sprawe narazie do UOKiK jako nie wyziazanie się operatora z umowy o ponownie narzucanie juz raz wyłaczonej usługi.Mam screny stron sms potwerdzajace w telefonie.Zobaczymy co dalej z tego bedzie ale sprawy tak nie zostawie.No a niedługo zacznie się na pewno kabaret wyłaczaniem czasoumilacza i tej smieszniej ipli
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
: 27 sty 2017, o 11:03
autor: Ewa_Plus
Arek1970,
- czy możesz podać numer zgłoszenia, jaki został nadany po wysłaniu e-maila?
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
: 1 lut 2017, o 12:54
autor: lunatik
Jak sprawdzić czy mam te usługę?
a ja leze i leze
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
: 1 lut 2017, o 13:38
autor: Basia_Plus
lunatik,
jeżeli usługa Serwis Wyświetlacza jest aktywna to będziesz miał naliczoną opłatę na fakturze 4,99 zł. Można w tej sprawie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta 601102601.
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
: 1 lut 2017, o 14:00
autor: damian2988
witam mam usluge ochrona wyswietlacza i pękł mi dotyk . moje pytanie czy telefon mozna oddać do salonu w ramach gwarancji czy tylk kurier
Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
: 1 lut 2017, o 14:27
autor: Basia_Plus
Witaj
damian2988,
ścieżkę postępowania w przypadku uszkodzenia wyświetlacza znajdziesz tutaj
http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4744
Re: Przedłużenie umowy
: 10 mar 2017, o 14:40
autor: gregor11
Witam od 5 marca mam nową umowę która przedłużyłem na początku lutego przez konsultanta, posiadam od 7 lutego S7edga nowa umowa weszła w życia w raz z nowym okresem rozliczeniowym prosiłem o aktywowanie usługi wyświetlacz 7 marca wysłałem zgłoszenie o włączeniu tej usługi bo dla takiego telefonu warto i nic podsyłam wam numer zgłoszenia który wysłałem 170307-000757 proszę o aktywacje i szybkie załatwienie sprawy pozdrawiam
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
: 10 mar 2017, o 15:04
autor: Magda_Plus
gregor11 z informacji jakie uzyskałam wynika, że na dane zgłoszenie wysłano do Ciebie odpowiedź.
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
: 10 mar 2017, o 15:10
autor: gregor11
Magda_Plus pisze:gregor11 z informacji jakie uzyskałam wynika, że na dane zgłoszenie wysłano do Ciebie odpowiedź.
niestety ani na maila ani smsa nie dostałem od was żadnej odpowiedzi a na stronie BOK jest zgłoszenie oczekujące podkreślę jeszcze raz chce aktywować usługę
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
: 10 mar 2017, o 15:41
autor: Magda_Plus
Czy sprawdziłeś, w folderze SPAM lub kosz? Udało mi się ustalić, że odpowiedź dostałeś 9 marca.
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
: 8 maja 2017, o 10:17
autor: baryskamil
Witam
Przeniosłem numer do Plusa 24.04.2017 podpisałem umowę z urządzeniem ma raty i do tej chwili nie otrzymałem Sms-a z potwierdzeniem aktywacji usługi Ochrona Wyświetlacza
Zgłoszenie nr 170508-000502]
Re: Dezaktywacja usługi ochrona wyswietlacza
: 8 maja 2017, o 12:15
autor: Basia_Plus
Witaj baryskamil,
poprosiłam o przyspieszenie rozwiązania zgłoszenia.
Ochrona Wyświetlacza
: 27 cze 2017, o 20:51
autor: largo
Witam mam pytanie odnośnie "Ochrony Wyświetlacza" a wiec podpisałem nową umowę na abonament za 69,99 z e-F 59,99 i jedną z usług jest w/w 1 miesiąc za darmo a później kolejne 23 miesiące za 4,99. Umowa została powiązana z innym moim kontem gdzie pierwsza fakturę dostałem za 3dni i opłata za przyszły miesiąc ale w wykazie usług (na fakturze) wszystko jest oprócz tej opisanej usługi - inne piszą 0,00zł a tej w ogóle nie ma wyszczególnionej a Pani w punkcie gdzie zawierałem umowę mówiła że będzie i wg umowy powinna być.
Stąd moje pytanie muszę to aktywować czy jak się uruchomi ta usługa tylko że później?
Akurat tą usługę z dodatkowych płatanych chcę zostawić.
Re: Ochrona Wyświetlacza
: 27 cze 2017, o 20:53
autor: PWojciechowska
Pewnie od kolejnego pełnego okresu rozliczeniowego.
Wysłane z mojego LG-K420 przy użyciu Tapatalka
Re: Ochrona Wyświetlacza
: 27 cze 2017, o 20:59
autor: largo
No dlatego pytam choć inne usługi na 1 miesiąc GRATIS są wyszczególnione na fakturze jako 0,00zł tylko tej brakuje.