Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

TomPL pisze:Ta firma tak traktuje wszystkich operatorów z którymi współpracuje...
No to porażka, partner niegodny zaufania - właśnie sprawdzam, czy mogę zrezygnować z ubezpieczenia laptopa, które mam za zakup w X-kom. Dramat.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Marta_Plus pisze:sedzia20,
sedzia20 pisze:Najwidoczniej ta firma nic sobie z Was nie robi, bo kontaktu jak nie było, tak nie ma.
Właśnie otrzymałam informację, że firma Digital Care próbuje skontaktować się z Tobą.
Owszem, próbowała. Niestety w czasie mojej pracy, kiedy nie mogę odebrać prywatnego. Oddzwonienie na nr 222550228 nic nie daje - zachęcam do spróbowania się dodzwonić :lol:
Dziś odebrałem, ponoć mieli nadać po testach jakościowych - niestety nie wiem czy jutro otrzymam paczkę, bo żadnego info, nr przesyłki nie mam. Katastrofa, kompletny brak jakiejkolwiek jakości obsługi - partner żenada. Szkoda. Przez takich parterów cierpi Wasz wizerunek, i tak nadszarpnięty, o czym powyżej w poście.
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

I słusznie! Jestem zwolennikiem karania naciągaczy - mnie Plus już podpadł dawno, na obu usługach. Internet, że lipa i kant to wiadomo, teraz porażka z usługą dodatkową - akurat w moim przypadku slogan "Sieć najbardziej lokalnych klientów" to wierutna bzdura, i niezgodne z prawdą - widać po wynikach jak Plus łapie ogon. Nie współpracuję z partnerami o niskiej wiarygodności, a za takiego uważam POLKOMTEL. Obecne umowy są ostatnimi.
Awatar użytkownika
Gryzzli
Starszy Plusmaniak
Posty: 194
Rejestracja: 6 sty 2013, o 20:47
Lokalizacja: Warszawa - centrum

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Gryzzli »

Mi podpadli tym, że mimo spłacenia zaległości nadal udają, że one istnieją. Firmy windykacyjne od 2 lat mają w tyłku wysłanie Polkomtelowi potwierdzenia spłaty długów a Polkomtel na moja prośbę i mimo czystych baz typu KRD/ERIF też ma w tyłku zapytanie swoich klientów (m.in Inkasso czy Raport S.A) jak wygląda spłata zaległości.Że Ja mam to robić? Nie.To jest obowiązek wierzyciela by być na bieżąco!!!
Obrazek
sedzia20
Szalony PlusManiak
Posty: 551
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 16:11

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: sedzia20 »

Witam,

Informuję, iż otrzymałem naprawionego smartfona.
Kultura nakazuje podziękować, niemniej uważam, że to usługodawca powinien pilnować, by załatwiać sprawę Klienta w sposób najszybszy z możliwych, a nie po interwencji i nerwach ze strony Klienta.

Pozdrawiam,
sedzia20.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

Witaj sedzia20,

bardzo się cieszę, że sprawa zakończyła się pozytywnie. Raz jeszcze najmocniej przepraszam za wszelkie utrudnienia, które napotkałeś w trakcie realizacji zgłoszenia. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darksideon
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 wrz 2019, o 08:41

Usłuhga Serwis urzadzenia dla FIRM

Post autor: darksideon »

Witam, jestem zainteresowany usługa: "Serwis urządzenia dla firm" .Chciałbym prosić o wyjaśnienie fakturowania usługi co jest bardzo istotne w mojej firmie, a mianowicie czy opłata za usługę na fakturze jest widoczna pod opisem " dodatkowe uznania i obciazenia"? Drugie pytanie jak ta usluga dokładnie bedzie opisana w rozliczeniu konta. Odpowiedzi na pytanie pozwolą mi przygotować w organizacji odpowiednie paragrafy do płatności za fakturę.
Kiedyś miałem ubezpieczenie u Was i opisane w rozliczeniu było kodem:"Ubezp3:VIP_biz_uszkodzenie"
Jesli jest ktos wstanie mi podesłac screen przykladowej faktury i rozliaczenia z taka usługą to będe wdzięczny. Czy na fakturze lub rozliczeniu sa gdzieś wyszczególnione modele urządzeń? czy numery telefonu?
Bardzo proszę o udzielenie informacji.Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 9 wrz 2019, o 11:01 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Basia_Plus »

Witaj darksideon,

na trzeciej stronie faktury VAT znajdziesz pozycję Abonament, w której wyszczególnione będą numery telefonów oraz usługi. Tutaj też wyszczególniona zostanie opłata za usługę Serwis Wyświetlacza.
darksideon pisze:Czy na fakturze lub rozliczeniu sa gdzieś wyszczególnione modele urządzeń? czy numery telefonu?
Jeśli urządzenie zostało zakupione w sprzedaży ratalnej w pozycji Dodatkowe uznania i obciążenia na fakturze VAT będzie informacja o modelu urządzenia, kwocie raty za telefon, nr telefonu i raty, którą spłacasz.
Numery telefonów wyszczególnione będą również w pozycji Rozliczenie bieżących opłat oraz w pozycji Abonament.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darksideon
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 wrz 2019, o 08:41

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: darksideon »

Rozumiem że w sprzedaży ratalnej urządzenia są wyszczególnione. Ale moje pytanie czy jesli mam 100 numerów a na 10 numerach mam 10 nowych telefonów i do nich usługę serwis urzaądzenia to czy na fakturze i rozliczeniu będzie wyszczególniony model urządzenia i numer na ktorym jest usługa serwisowa? We wczesniejszej usludzebyło tylko Ubezp3:VIP_biz_uszkodzenie(nr.tel)
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

darksideon,
darksideon pisze:Rozumiem że w sprzedaży ratalnej urządzenia są wyszczególnione.
Tak, zgodnie z tym, co pisała wcześniej Basia_Plus.
darksideon pisze:Ale moje pytanie czy jesli mam 100 numerów a na 10 numerach mam 10 nowych telefonów i do nich usługę serwis urzaądzenia to czy na fakturze i rozliczeniu będzie wyszczególniony model urządzenia i numer na ktorym jest usługa serwisowa? We wczesniejszej usludzebyło tylko Ubezp3:VIP_biz_uszkodzenie(nr.tel)
Standardowo na FV powinien być widoczny również model telefonu zakupiony w sprzedaży ratalnej. Czy dla Twojego numeru jest przydzielony opiekun biznesowy?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
darksideon
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 wrz 2019, o 08:41

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: darksideon »

Może teraz będzie łatwiej tak wygląda STRONA z faktury i STRONA z rozliczenia salda .proszę podać mi dokładny opis pozycji dla usługi serwis urządzenia jak to bedzie wyglądać? Co będzie zawierać?imei?numer tel? Model? Nie chodzi mi o kupno telefonu na rat. Tylko dodatkowa usluga dla biznesu.ObrazekObrazek

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
asandrzej
Szalony PlusManiak
Posty: 362
Rejestracja: 29 wrz 2010, o 06:54
Lokalizacja: Polska

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: asandrzej »

Witam.
Usługa na fakturze określa numer telefonu, do którego jest przypisana oraz numer imei chronionego sprzętu.
Jak w załączeniu.
Załączniki
20190910_075918-1110x540.jpg
Screenshot_20190910-072016_Gallery-1110x540.jpg
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2019, o 08:00 przez asandrzej, łącznie zmieniany 1 raz.
darksideon
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 9 wrz 2019, o 08:41

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: darksideon »

asandrzej pisze:Witam.
Usługa na fakturze określa numer telefonu, do którego jest przypisana oraz numer imei chronionego sprzętu.
Jak w załączeniu.
I to mi wystarczy:)dziękuję pozdr

Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post autor: Marta_Plus »

darksideon,
darksideon pisze:proszę podać mi dokładny opis pozycji dla usługi serwis urządzenia jak to bedzie wyglądać? Co będzie zawierać?imei?numer tel? Model? Nie chodzi mi o kupno telefonu na rat. Tylko dodatkowa usluga dla biznesu.
Zgodnie z tym, co napisał asandrzej. Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Volhir
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 4 paź 2018, o 19:02

Re: Serwis wyświetlacza - próba oszustwa

Post autor: Volhir »

Witam,

A ja odswieze temat.. a konkretnie w pracy korzystajac z telefonu druga osoba nie chcacy na mnie wpadla gdzie telefon sie wyslizgnal z reki i spadl akurat ekranem rogiem (dolny lewy) i skruszyl i pobil sie ekran (Samsung Galaxy s10+).
Mam ,wiec pytania:

1) Oplacam do faktury "Serwis wyswietlacza" od poczatku abonamentu (1m za darmo, potem naliczane cykliczne 4,99zl). Czy musze zglaszac szkode przez internet czy moge przez salon w moim miescie?
2) Jak to wyglada czy wymienia mi ekran bez kosztow badz nowy telefon?
3) Czy dostaje sie telefon zastepczy? Poniewaz telefon jest mi potrzebny na codzien jak i do pracy (rozmowy,gps)

Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 9 gru 2019, o 12:06 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku w oficjalnym dziale.
ODPOWIEDZ