Plus Forum • Zobacz wątek - Usługa ochrona wyswietlacza

Teraz jest 20 sie 2018, o 15:20

Zostaw Kontakt





Usługa ochrona wyswietlacza

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post3 sie 2017, o 16:36

W dalszym ciągu nic się nie dzieje :-|
A może wysłać powtórnie tego sms'a?
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post3 sie 2017, o 17:03

Andrzej62,

Andrzej62 napisał(a):A może wysłać powtórnie tego sms'a?

nie wysyłaj ponownie wiadomości. Przesłałam interwencję w Twojej sprawie. Sprawdź pocztę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post4 sie 2017, o 08:52

Basia_Plus napisał(a):... Sprawdź pocztę.

Sprawdziłem, nic nie ma na ten temat.
W odebranych sms też nie.
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post4 sie 2017, o 09:33

Andrzej62,
- mam informację, że odpowiedź na zgłoszenie 170802-001808 została do Ciebie wysłana w środę wieczorem. Może do spamu Ci wpadła?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post4 sie 2017, o 11:54

:-P Folder "spam" ma autoutylizacje. Jeżeli tam wpadła to już z niej jest biogaz.
Ewa_PLUS, czy wszystkie wyłączenia [dezaktywacje], załatwie w trakcie rozmowy z 601102601 :?:
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4838
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 535 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post4 sie 2017, o 13:09

Andrzej62,
- tak w trakcie rozmowy z DOK też wszystko załatwisz :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Andrzej62

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 191
  • Dołączył(a): 20 paź 2014, o 12:32
  • Lokalizacja: centralna WLKP
  • Podziękował : 13 razy
    Otrzymał podziękowań: 4 razy
  • Moja taryfa: 49,99 -> 24,99 sD
  • Model telefonu: już nie szkoda mi Nokii 6300 :(

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post4 sie 2017, o 14:56

Ewa_Plus napisał(a):Andrzej62,
- tak w trakcie rozmowy z DOK też wszystko załatwisz :)

Pozostaje mi tylko potwierdzić :mrgreen:
Wszystkie usługi, dodatkowe płatne po okresie promocyjnym [oprócz czasoumilacza], wyłączyłem w trakcie jednej rozmowy (*) z konsultantem DOK

(*) - tą drogą podziękowania dla p. Karoliny za cierpliwość :-D
qui rogat, non errat
Offline
Avatar użytkownika

Kamilf1987

PlusManiak

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): 28 mar 2017, o 06:45
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Duet
  • Model telefonu: S7edge

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post7 sie 2017, o 07:36

A ja chciałem pochwalić plusa za ta usługę, uszkodzony telefon został naprawiony i wygląda jak nowy, fakt że trochę długo to trwało bo serwis nie miał części, ale warto było poczekać.
Zwykłe do tej pory wyłączałem usługi tego typu, bo szkoda kasy, bo i tak nie naprawia w razie czego, bo nie stluke wyświetlacza itp, odtąd nie zamierzam się ich pozbywać bo jestem zadowolony, tak z jakości naprawy jak i ceny unezpieczenia.
Szkoda że nie mogę tak ubezpieczyć w plusie mojego telefonu kupionego w sklepie, poza operatorem.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post7 sie 2017, o 10:33

Kamilf1987,

Kamilf1987 napisał(a):Szkoda że nie mogę tak ubezpieczyć w plusie mojego telefonu kupionego w sklepie, poza operatorem.

usługa aktywowana jest w ramach ofert Plus Abonament oraz Plus dla Firm z telefonem na raty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Kamilf1987

PlusManiak

  • Posty: 74
  • Dołączył(a): 28 mar 2017, o 06:45
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 1 raz
  • Moja taryfa: Duet
  • Model telefonu: S7edge

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post8 sie 2017, o 12:12

Pod warunkiem, że telefon kupi się u was, a nie tak jak zwykłem to robić - normalnie w sklepie, z wolnej sprzedaży.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
Offline
Avatar użytkownika

mexy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 9 lut 2014, o 22:20
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung S7 edge

Usługa Serwis wyświetlacza

Post16 sie 2017, o 15:50

Na jakiej podstawie wysyłane są bądź nie są smsy z aktywacją ochrony wyświetlacza? Podpisywałam umowę w październiku, mimo że mam w umowie, iż mam dostać smsa z aktywacją, okazuje się, że do dziś tej aktywacji nie uzyskałam, co jest równoznaczne z tym, że żadna ochrona mi nie przysługuje, a kupiłam u Was na raty najdroższy telefon dostępny w danej chwili w ofercie. Czy jest możliwe złożenie reklamacji w tej sprawie?
Ostatnio edytowano 16 sie 2017, o 15:54 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- ten sam temat.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post16 sie 2017, o 16:19

mexy,

usługa "Serwis Wyświetlacza", aktywowana jest automatycznie w ramach ofert Plus Abonament oraz Plus dla Firm z telefonem na raty dla Klientów nowych i przedłużających umowę.
mexy napisał(a):Czy jest możliwe złożenie reklamacji w tej sprawie?

Tak, jeśli w regulaminie promocji, w której umowa została zawarta jest informacja o możliwości korzystania z usugi.
Informację jak złożyć reklamację znajdziesz tutaj http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

mexy

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 25
  • Dołączył(a): 9 lut 2014, o 22:20
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: Samsung S7 edge

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post17 sie 2017, o 10:42

Basia_Plus napisał(a):Podaj nam później numer zgłoszenia postaramy się przyspieszyć jego rozwiązanie.


Numer referencyjny pytania: 170817-000827. Wielkie dzięki :)
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3225
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 294 razy

Re: Usługa ochrona wyswietlacza

Post17 sie 2017, o 14:50

mexy,

dziękuje za numer zgłoszenia. Przekazałam prośbę o przyspieszenie jego rozpatrzenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Dudusiekplay

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 30 mar 2016, o 16:39
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Abonament 60
  • Model telefonu: Galaxy S8+

Przypadkowe wyłączenie ochrony wyświetlacza.

Post6 wrz 2017, o 21:46

Witam, jestem w Plusie bodajże 5 rok i jestem zadowolony pomimo małych problemów, ostatnio wziąłem 2x Galaxy S8+ z Abonamentem 60zł wczoraj dostałem sms że usługa Ochrony Wyświetlacza działa i można ją dezaktywować i przypadkowo jeden z moich domowników ją wyłączył w obu telefonach, czy da się z tym coś zrobić i przywrócić tą usługę?


Pozdrawiam.
Ostatnio edytowano 7 wrz 2017, o 08:34 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączenie wątków: przeniosłam post do istniejącego wątku.
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: zibiaz1 i 39 gości