istnieje możliwość wcześniejszej spłaty rat za telefon, o czym należy poinformować Polkomtel pisemnie, na adres:
Polkomtel Sp. z o.o., Sekcja Obsługi Płatności,
ul. Konstruktorska 4
02-673 Warszawa
lub
mailowo na adres bok@plus.pl"target="_blank
Pismo powinno zawierać informacje:
a) Imię i nazwisko,
b) PESEL lub NIP,
c) Numer telefonu,
d) Liczba rat, które chcesz wcześniej uregulować oraz ich wartość.
tomek84 pisze:Czy reszta abonamentu to jest do grudnia 2021 mi sie anuluje bo chce wziasc z rabatem smartdom 60 zł za 35zł 25gb?
Przedłużenie umowy będzie możliwe 6 miesięcy przed końcem obecnego kontraktu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dzien dobry ja zapytaniem moj kolega przestal placic abonament w plusie i niezaplaci kar umowny co mu za to grozi i jak to wyglada? Płacil by tylko raty za telefon tylko niewie jak za to sie wziasc bo niechce zeby mu zablokowali telefony ktos dooradzi jak toen temat ugrysc?? Z gory dziekuje za odpowiedzi
Ostatnio zmieniony 1 mar 2021, o 15:19 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:przeniesienie postu do wątku o poruszanej tematyce.
jeśli kolega będzie opłacał jedynie kwotę rat, to takie płatności zawsze przejdą w poczet najstarszych zaległości. Zgodnie z Regulaminem promocyjnej sprzedaży urządzeń (par. 2, pkt 9):
Jeśli Kupujący posiadał zaległości wynikające z nieuregulowanych płatności to w pierwszej kolejności spłacany będzie dług najdawniej wymagalny.
W przypadku braku spłat zaległych należności, będą one oczywiście windykowane. Mogą również zostać naliczone odsetki w razie niedotrzymania terminu płatności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
każdy sprzęt kupowany na raty w sieci Plus pozostaje własnością operatora, aż do czasu całkowitej spłaty jego ceny. W przypadku braku opłacenia rat, blokujemy nr IMEI.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Witam.
Mój chłopak jest właścicielem dwóch numerów, swojego i mojego.
Chcieliśmy rozdzielić te numery żeby faktury przychodziły osobno i tak też przychodzą. Tyle że do mojego numeru został przypisany jego abonament i raty za telefon-czyli do mnie przychodzi rachunek na 120 zł a do niego na 30 zł, a miało być na odwrót.
Pomysłem było usunięcie mojego numeru ale zaproponowano mi nową korzystną umowę i się zgodziłam, chciałam też podpisać cesję numeru ale i tak musiałabym płacić jego ratę i swój abonament co mnie nie urządza. Czy jest coś co mogę zrobić w tej sytuacji nie ponosząc jakiś znaczących kosztów by rozdzielić te numery i faktury? Bo wypowiedzenie umowy wiązałoby się z karą.
Ostatnio zmieniony 20 wrz 2021, o 16:59 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód:połączono wątki - podobny temat.
Witam serdecznie. Z powodu braku płatności zostało zablokowane urządzenie. Wczoraj dokonałem płatności, wasz system jak i aplikacja iplus pokazują że zaległość jest uregulowana. Niestety z telefonu nadal nie mogę korzystać. Czy można się że dowiedzieć ile trwa odblokowanie po zaksięgowaniu płatności?
Witam, mam telefon w plusie i mam do zapłacenia jeszcze 9 lat. Chciałabym zakupić nowy telefon więc czy jak pojadę do salonu plus to mogę tam zapłacić tą kwotę rat? Będę wdzięczna szybką odpowiedzią.
Witam.A tak pytając na skróty.Zakupiłem tel u nieuczciwego sprzedawcy.Na tel wyświetliła się informacja o niespłacaniu rat.Moje pytanie czy mogę spłacić raty za pierwotnego właściciela który go nie spłacił?