Plus Duet

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
lukas126
Nowy
Posty: 5
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 2 kwie 2018, o 11:32

Re: Plus Duet

Post autor: lukas126 »

abonament 75 zł/miesięcnie nie wysylane były zadne sms premium ani dodatkowo płatne, połaczenia tak samo tylko na numery plusa, natomiast w aplikacji mobilnej ciąge na drugim numerze nalicza opłaty?

EDYCJA:

tak umowa jest na mnie i na moim numerze jest ok natomiast na numerze drugim naliczane są opłaty. ponad to dodam iż internet gdzie miało być łacznie 24 g dla dwóch numerów na moim numerze jest ponad 20 a na drugim juz sie skończył. czy moze mi ktos wyjasnic czemu tak jest?
Ostatnio zmieniony 3 kwie 2018, o 12:46 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: połączono posty- post pod postem
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus Duet

Post autor: Basia_Plus »

lukas126,

wyślij proszę zgłoszenie na adres: bok@plus.pl z opisem sprawy oraz numerem telefonu. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukas126
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 2 kwie 2018, o 11:32

Re: Plus Duet

Post autor: lukas126 »

nr zgłoszenia : 180403-001860
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plus Duet

Post autor: Basia_Plus »

lukas126,

dziękuję za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia Twojej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
adamszczyra
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 kwie 2018, o 19:59

Re: Plus Duet

Post autor: adamszczyra »

Witam.
Nie chcę otwierać nowego tematu więc napiszę tutaj.

Do mojego Abonamentu w usłudze Plus Duet także zostały doliczone opłaty za połączenia głosowe i sms.

Dodatkowo nie otrzymałem upustu w wysokośći 10zł/miesiąc z racji żę przeniosłem numery do sieci Plus/posiadam aktywną zieloną fakturę/posiadam aktywną usługę w Cyfrowym Polsacie.

Numer zgłoszenia : 180408-000695
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Duet

Post autor: Marta_Plus »

Witaj adamszczyra,
adamszczyra pisze: Numer zgłoszenia : 180408-000695
Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na powyższe zagadnienie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukas126
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 2 kwie 2018, o 11:32

Re: Plus Duet

Post autor: lukas126 »

Witam,
Posiadam abonament w duecie za 75 zł/miesięcznie. Ostatnio składałem reklamacje z tytułu naliczania opłat za połączenia i smsy na dodatkowym numerze. Reklamacja ta została uwzględniona oraz została włączona usługa współdzielenia numeru. Teraz jest wszystko dobrze po za tym, że wczoraj dostałem fakture vat i nie została dokonana korekta za niesłusznie naliczone opłaty.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Duet

Post autor: Marta_Plus »

Witaj lukas126,
lukas126 pisze:Teraz jest wszystko dobrze po za tym, że wczoraj dostałem fakture vat i nie została dokonana korekta za niesłusznie naliczone opłaty.
Jeśli korekta została wystawiona po zamknięciu okresu rozliczeniowego, wówczas saldo bieżącej faktury nie uwzględnia tej kwoty. Dopiero na fakturze za kolejny okres rozliczeniowy będzie widoczna kwota korekty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
lukas126
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 2 kwie 2018, o 11:32

Re: Plus Duet

Post autor: lukas126 »

korekta nie została wystawiona wogule. Więc mam zapłacić ten rachunek?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Duet

Post autor: Marta_Plus »

lukas126,
lukas126 pisze:Więc mam zapłacić ten rachunek?
Tak, na następnej fakturze zostanie uwzględniona kwota korekty.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
shandy91
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 lip 2018, o 22:43

Re: Plus Duet

Post autor: shandy91 »

Witam. Otóż mam podobny problem. Pod koniec czerwca przeszłam na plus duet 55 (rabat 10%, więc wychodzi 45zł na dwa numery) i teraz tak, na jednym numerze jest już faktura pierwsza a na drugim dzień w dzień cały czas rośnie kwota za smsy/połączenia. Na dzień dzisiejszy jest to już 34zł, zaraz się okaże, że kwota będzie wynosiła z 200 zł albo bezpieczniej nie korzystać z numeru. Kontaktowałam się już w tej sprawie z panem z obsługi klienta i pan sprawdził, że drugi numer normalnie jest już podpięty pod współdzielenie oferty i on nie ma pojęcia dlaczego na drugim telefonie naliczane są pieniądze, ale przełączył mnie na dział jakiś inny gdzie strasznie znudzona pani poinformowała mnie, żebym nie sugerowała się w ogóle tym, co jest na stronie online.plus.pl, żebym poczekała sobie na fakturę na drugim numerze i jeśli na fakturze będzie kwota za smsy naliczona to wtedy mam się skontaktować i będzie reklamacja, korekta, cuda wianki. Słabo na maxa... a wszystko brzmiało tak pięknie.
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plus Duet

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj shandy91,
- bez wglądu na konto trudno mi stwierdzić, co jest nie tak. Po wystawieniu faktury, jeśli coś będzie się nie zgadzało, to jak najbardziej trzeba będzie to zareklamować, np. przez wysłanie reklamacji z aplikacji online.plus.pl
Jeżeli wcześniej chcesz, aby konsultant jeszcze raz sprawdził na Twoim koncie, czy wszystko z promocji DUET jest ustawione prawidłowo, to możesz wysłać zgłoszenie przez ten formularz: www.plus.pl/zadaj-pytanie (podając w nim nr telefonu, imię i nazwisko oraz PESEL). Jeśli podasz nam tutaj potem nr tego zgłoszenia, to postaramy się przyśpieszyć weryfikację.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
witka
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 30 sie 2014, o 12:20

Re: Plus Duet

Post autor: witka »

Dzień dobry,
Mam ten sam problem. Do drugiego numeru zostały naliczone dodatkowe opłaty za połączenia głosowe, tak jakby numer nie był uwzględniony w umowie. Ponadto zauważyłam, że nie została doliczona zniżka za zieloną fakturę 10 zł. Proszę o wyjaśnienie i korektę.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plus Duet

Post autor: Marta_Plus »

Witaj witka,
witka pisze:Do drugiego numeru zostały naliczone dodatkowe opłaty za połączenia głosowe, tak jakby numer nie był uwzględniony w umowie.
W jaki sposób weryfikujesz te naliczenia?

Informacje za jakie usługi zostały naliczone opłaty można uzyskać w Plus online, jeżeli posiadasz aktywną usługę Wykaz bieżącego użycia. Szczegółowe informacje będzie można uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego i wystawieniu faktury. Zgodnie z tym co napisała w poprzednim poście Ewa_Plus, możesz wówczas przesłać zgłoszenie do BOK.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
witka
Nowy
Posty: 7
Rejestracja: 30 sie 2014, o 12:20

Re: Plus Duet

Post autor: witka »

W jaki sposób weryfikujesz te naliczenia?
Informacje za jakie usługi zostały naliczone opłaty można uzyskać w Plus online, jeżeli posiadasz aktywną usługę Wykaz bieżącego użycia. Szczegółowe informacje będzie można uzyskać na bilingu po zamknięciu bieżącego cyklu rozliczeniowego i wystawieniu faktury. Zgodnie z tym co napisała w poprzednim poście Ewa_Plus, możesz wówczas przesłać zgłoszenie do BOK.

Moja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie.Poinformowano mnie,że kwota będzie skorygowana ale nie napisali kiedy.Czy muszę teraz zapłacić całą kwotę, a przy następnej fakturze będzie to skorygowane?
ODPOWIEDZ