Reaktywacja umowy
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Nowy
- Posty: 2
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 24 mar 2017, o 18:36
Reaktywacja umowy
Witajcie, dostałem list, że nie wpłaciłem ostatniej wpłaty za abonament i zerwali ze mną umowę.
Już raz zrobiłem reaktywację czy mogę powtórzyć reaktywację jeszcze raz?
Pozdrawiam.
Już raz zrobiłem reaktywację czy mogę powtórzyć reaktywację jeszcze raz?
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony 24 mar 2017, o 18:47 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Reaktywacja umowy
Witaj b0l0,
niestety nie będzie takiej możliwości.
niestety nie będzie takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reaktywacja umowy
Ale w załączniku w liście piszę, w punkcie 2, że mogę zrobić reaktywację.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Reaktywacja umowy
b0l0,
przepraszam Cię za pomyłkę. Możesz dokonać ponownej reaktywacji numeru. Jest to usługa płatna. Opłata aktywacyjna w wysokości 30 PLN brutto doliczona zostanie do pierwszego rachunku wystawionego po podpisaniu umowy.
przepraszam Cię za pomyłkę. Możesz dokonać ponownej reaktywacji numeru. Jest to usługa płatna. Opłata aktywacyjna w wysokości 30 PLN brutto doliczona zostanie do pierwszego rachunku wystawionego po podpisaniu umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 lut 2020, o 20:56
Reaktywacja umowy
Witam, mam pytanie. Chcę reaktywować umowę, która została rozwiązana tydzień temu. Jednak mam pytanie czy mogę, ponieważ są 2 umowy, które zostały rozwiązane rok temu i nie są uregulowane. Czy to ma jakiś wpływ na reaktywację?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 12 lut 2020, o 11:14 przez Ewa_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Re: Reaktywacja umowy
Witaj Aleks25800,
- jeśli na innych kontach są nieuregulowane należności, to nie będzie możliwa reaktywacja tej umowy.
- jeśli na innych kontach są nieuregulowane należności, to nie będzie możliwa reaktywacja tej umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 lut 2020, o 20:56
Re: Reaktywacja umowy
A proszę, czemu nie ma takiej możliwości? Przecież to są inne konta abonenckie
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22378
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Reaktywacja umowy
Aleks25800,
FAQ: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... et="_blankWarunkiem odblokowania usług oraz anulowania kary umownej jest:
- uregulowanie podstawowej kwoty zaległości na koncie/kontach wraz z należnymi odsetkami za zwłokę (bez kwoty kary umownej)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 11 lut 2020, o 20:56
Re: Reaktywacja umowy
Czyli nawet jak płaciłem cały czas za telefon, a zdarzyła się sytuacja, że nie miałem z czego to nie mam szansy na reaktywację tej jednej umowy?
Re: Reaktywacja umowy
Aleks25800,
- niestety nie ma takiej możliwości.
- niestety nie ma takiej możliwości.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kara umowna i rozwiązanie umowy że strony Plusa
Cześć, mam nadzieję, że ktoś mi doradzi co mam robić. Umowa jest na mnie i wiem, że pomimo że nie korzystam z numeru tylko babcia powinnam pilnować płatności. Babcia zapomniała płacić i nie płaciła od 03.09.2020 do kiedy niby została rozwiązana umowa dnia 16.11.2020 a jeszcze później 12.12.2020 plus podobno wysłał pismo o zerwaniu umowy i kary, które nie doszło ani pocztą ani na email. Dodatkowo spłaciłam wszystkie faktury w styczniu, poszłam pierwszy raz do Plusa podpisać umowę reaktywacyjną i Pani nie mogła nic zrobić,bo jakąś blokadę miała w systemie chociaż już środki wysłałam wcześniej, później byłam bardzo chora i nie mogłam wyjść nawet z łóżka przez około tydzień. Miałam na podpisanie umowy reaktywacyjnej czas do 15.01 poszłam dopiero wczoraj 18.01 i Pani znów miała blokadę i odesłała mnie z kwitkiem. Co mogę zrobić w tej sytuacji? Nie mam ani pisana o rozwiązanie umowy ani nic...
Ostatnio zmieniony 19 sty 2021, o 17:16 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Reaktywacja umowy
Witaj izkass,
z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. W tej kwestii skontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności.
z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. W tej kwestii skontaktuj się proszę z Działem Windykacji Należności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Reaktywacja umowy
Skontaktowałam się i nie rozumieją mojej sytuacji, że byłam w plusie i w ogóle. Karę każą mi zapłacić. Sprawy tak nie zostawię. Dziękuję za odpowiedź.
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 9 lis 2022, o 18:08
Re: Przedłużenie umowy
Witam, nie wiem czy to dobry wątek do mojego pytania ale nie znalazłam nic bardziej pasującego...
Chciałabym się dowiedzieć jaki jest czas na podpisanie umowy reaktywującej abonament po rozwiązaniu umowy z powodu braku płatności.
Znalazłam gdzies na forum informację że jest to 85 dni od dnia rozwiązania umowy, jednak chciałabym się upewnić czy to rzeczywiście taki okres czasu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Chciałabym się dowiedzieć jaki jest czas na podpisanie umowy reaktywującej abonament po rozwiązaniu umowy z powodu braku płatności.
Znalazłam gdzies na forum informację że jest to 85 dni od dnia rozwiązania umowy, jednak chciałabym się upewnić czy to rzeczywiście taki okres czasu.
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 30 lis 2022, o 10:57 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku.
Powód: Przeniesiono do właściwego wątku.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Reaktywacja umowy
Witaj Arletta9090,
podpisanie umowy reaktywacyjnej jest możliwe w terminie 83 dni od deaktywacji stałej dla numerów należących do sieci Plus oraz 53 dni od deaktywacji stałej dla numerów przeniesionych od innego operatora.Arletta9090 pisze: ↑30 lis 2022, o 10:30 jaki jest czas na podpisanie umowy reaktywującej abonament po rozwiązaniu umowy z powodu braku płatności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ