Teraz jest 21 paź 2018, o 07:58

Zostaw Kontakt





Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

njugaj

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 17:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post25 kwi 2017, o 17:25

Witam, mam pewien problem i nie znam jego przyczyny, ponieważ koszty na umowie mojego abonamentu wraz z telefonem to niecałe 70 zł. Abonament 26zł + rata za telefon 46 zł (kwoty w zaokrągleniu).

A fakturą, którą otrzymuje to aż 94,96 zł. jest to ponad 20 zł więcej. W emailu otrzymuje fakturę, gdzie jest napisane o jakimś pakiecie wymiennym 120 UE ale nie ma nic napisane o tym czy on generuje te dodatkowe koszty. Czy dodatkowe koszty mogą być spowodowane tym pakietem?
Offline
Avatar użytkownika

habish

Szalony PlusManiak

  • Posty: 5409
  • Dołączył(a): 19 maja 2012, o 13:14
  • Lokalizacja: PL
  • Podziękował : 364 razy
    Otrzymał podziękowań: 467 razy
  • Ostrzeżenia: 1
  • Moja taryfa: Plus Abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy S9

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post25 kwi 2017, o 17:29

Nie, ten pakiet jest zawarty w taryfie. Wszystkie informacje masz zawarte w fakturze.
Czy to jest twoja pierwsza faktura?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4895
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 544 razy

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post26 kwi 2017, o 09:48

njugaj,
- potwierdzam, pakiet wymienny 120 UE jest darmowy.
Przeczytaj jakie pozycje masz na fakturze.
Jeśli jest to Twoja pierwsza faktura, to poza abonamentem z góry za nowy okres rozliczeniowy doliczona jest też proporcjonalna wartość abonamentu od dnia aktywacji do końca pierwszego cyklu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

njugaj

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 25 kwi 2017, o 17:15
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post26 kwi 2017, o 10:21

To nie jest moja pierwsza faktura, 3 miesiace mialem tylko rate za telefon to bylo 46 zł a później po 3 miesiącach rachunki zaczęły być po 100 zł. Wyraźnie mam w umowie napisane ze abonament to 26 zł i nie rozumiem skąd takie wysokie opłaty.
Offline
Avatar użytkownika

grego

Prawie PlusManiak

  • Posty: 41
  • Dołączył(a): 27 sty 2017, o 00:56
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Model telefonu: SG4

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post26 kwi 2017, o 10:34

Wystarczy uważnie przeczytać co pisze na fakturze - poznasz składniki opłaty.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3384
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post26 kwi 2017, o 11:45

njugaj,

njugaj napisał(a):nie rozumiem skąd takie wysokie opłaty.

czy sprawdzałeś na fakturze za co jest naliczona dodatkowa opłata?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

huba21

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 11 maja 2017, o 23:19
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush ABO

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post11 maja 2017, o 23:34

Dołączę się do tematu. Ostatnio przeszedłem z oferty Plush na kartę na ofertę Plush ABO L, gdzie opłata regulaminowa z aktywną e-fakturą wynosi 24,99. Otrzymałem właśnie pierwszą fakturę opiewającą na kwotę 31,66 PLN. Spytam skąd taka rozbieżność?
Offline
Avatar użytkownika

zif

PlusManiak

  • Posty: 132
  • Dołączył(a): 24 sie 2016, o 18:37
  • Podziękował : 28 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post12 maja 2017, o 07:12

Pierwsza faktura, czyli pewnie proporcjonalna opłata za pierwszy, niepełny okres rozliczeniowy.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3384
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post12 maja 2017, o 09:12

huba21,

zgodnie z tym, co napisał zif, jeśli jest to Twoja pierwsza faktura to opłata za abonament jest naliczana od momentu rozpoczęcia świadczenia usług do końca okres rozliczeniowego oraz na kolejny miesiąc (z góry).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

wisanow

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 7 lis 2017, o 07:57
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: internet 30 GB LTE
  • Model telefonu: Lg K10 2017 DS

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post7 lis 2017, o 08:11

Witam.Posiadam umowę internet 30GB oferta z telefonem + 3 abonamenty gratis.Kurierowi za sprzęt przy odbiorze zapłacone.Pierwszy rachunek(aktywacja plus rata) zapłacony.Drugi (rata) zapłacony.Dziś otrzymałam fakturę w kwocie 30 zł (rata) plus 7 zł za abonament? Z tego co rozumię po przeczytaniu umowy oraz po wcześniejszej rozmowie z pracownicą w Plus powinnam zapłacić tylko (trzecią i ostatnią) ratę w wysokosci 30 zł.Dopiero następna faktura 60zł (rata+abonament) plus doliczona opłata za kilka dni (od zawarcia umowy do początku okr.rozlicz).Więc pytanie skąd te 7 zł ?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 926
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 121 razy

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post7 lis 2017, o 10:35

Witaj wisanow,

podejrzewam, że jest to ta proporcjonalnie wyliczona opłata za kilka dni, od dnia aktywacji karty SIM do początku okresu rozliczeniowego. Jeśli chcesz to dokładnie sprawdzić, najlepiej skontaktuj się proszę w tej sprawie z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Marta_Plus otrzymał podziękowanie od
wisanow(7 lis 2017, o 15:35)
Offline
Avatar użytkownika

wisanow

Nowy

  • Posty: 2
  • Dołączył(a): 7 lis 2017, o 07:57
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: internet 30 GB LTE
  • Model telefonu: Lg K10 2017 DS

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post7 lis 2017, o 15:35

Dziękuję Marta za odpowiedź.Możliwe, że jest jak mówisz tylko dziwi mnie, że jest ona naliczona o miesiąc za wcześnie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3384
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post7 lis 2017, o 16:23

wisanow,

powyższa sytuacja wymaga wglądu w Twoje konto. Zgodnie z tym co pisała Marta_Plus skontaktuj się proszę z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

Hara20

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 23 lis 2017, o 19:08
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Płatność

Post23 lis 2017, o 19:13

Witam! Mam dziwny problem. A więc dnia 13.11.17r zawarłem umowę z plusem odnośnie telefonu na abonament. Według tego co przedstawiał mi pracownik miałem ogólnie płacić 69 zł, czy coś koło tego. połowa była z racji abonamentu, a druga jako rata za telefon. I tutaj zaczynają się schody, gdyż dostałem fakturę z czasem do zapłaty 4 grudzień, czyli po nie po miesiącu jak powinno być normalnie i jak przedstawiono mi w salonie, dodatkowo z tego co mi powiedział pracownik miało być tak, że do okresu wakacji z racji promocji nie płaci się za abonament, tylko za samą ratę za telefon. Nie mniej na rachunku jaki przyszedł jest kwota za to i za to, czy ktoś mi może wytłumaczyć z jakiej racji? Skoro na umowie jest inaczej i tu inaczej?
Ostatnio edytowano 24 lis 2017, o 11:24 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Dołączyłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4895
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 544 razy

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post24 lis 2017, o 11:30

Witaj Hara20,
- podaj proszę pełną nazwę promocji, w której podpisywałeś umowę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości