Teraz jest 26 wrz 2018, o 14:11

Zostaw Kontakt





Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

misiek125

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 30 lis 2014, o 22:48
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post11 sty 2018, o 00:17

Witam
Jestem abonentem Plusa od listopada 2015 roku - zawarte zostały wówczas dwie umowy na dwa numery, po 29,99 PLN miesięcznie każda. Umowy te po 24 miesiącach przeszły na czas nieokreślony. Obecne wartości na fakturach są jednak o 10 PLN wyższe niż wysokość dotychczasowych faktur.
Bardzo proszę o weryfikację. Warunki umowy nie były zmieniane.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3319
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post11 sty 2018, o 10:21

Witaj misiek125,

w jakiej pozycji na fakturze ta kwota została naliczona? Czy nie korzystałeś z usług dodatkowo płatnych np. SMS-y Premium?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek125

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 30 lis 2014, o 22:48
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post11 sty 2018, o 10:48

- kwota bieżącej faktury 39,99 zł
- dodatkowe uznania i obciążenia - nota odsetkowa nr XXX - 0,01 zł
Kwota bieżącego rachunku płatna do 22.01.2018 - 40,00 zł

nie korzystałem z żadnych dodatkowych usług.
całkowita kwota faktury jest podniesiona o 10 zł na obydwu numerach telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3319
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post11 sty 2018, o 11:11

misiek125,

najprawdopodobniej przez okres promocyjny naliczany był rabat na abonament. Możesz to zweryfikować w regulaminie promocji, która obowiązywała na Twoim numerze lub proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek125

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 30 lis 2014, o 22:48
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post11 sty 2018, o 11:25

Tak, zgadza się, przed zawarciem umowy w drodze negocjacji z Konsultantem telefonicznym ustalono kwotę abonamentu na 29,99 PLN dla obydwu numerów, więc pewnie był tam jeszcze jakiś rabat oprócz 10 zł za e-fakturę.
Po upłynięciu 24 miesięcy umowa powinna jednak przejść na czas nieoznaczony na dotychczasowych warunkach. W celu dokładniejszego sprawdzenia mogę podać szczegóły w wiadomości prywatnej
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3319
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post11 sty 2018, o 12:01

misiek125,

z poziomu forum nie mamy dostępu do kont. Wyślij proszę zgłoszenie na bok@plus.pl z opisem sprawy oraz numerem telefonu. Jeśli mi podasz numer zgłoszenia postaram się przyspieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

misiek125

Prawie PlusManiak

  • Posty: 40
  • Dołączył(a): 30 lis 2014, o 22:48
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Koszty z umowy nie zgadzają się z fakturą.

Post11 sty 2018, o 12:02

ok, odezwę się jak dokonam zgłoszenia. Dziękuję
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: internet12 i 37 gości