Aktywacja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Kris Leski
Nowy
Posty: 3
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 1 gru 2020, o 10:45

Re: Aktywacja

Post autor: Kris Leski »

Taka precyzja czasowa i sztab ludzi nie jest konieczny... Zupełnie wystarczyłoby mi, gdyby karta aktywowała się sama po pierwszym wykonanym połączeniu. Albo np. online z mojego konta w Plusie.. Rozmarzyłem się...
jakubek766
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 13 sie 2021, o 14:19

Pozytywna weryfikacja po 6 miesiącach

Post autor: jakubek766 »

Jestem abonentem Plusa od marca tego roku. Przy pierwszej aktywacji nie było problemu, wszystko przeszło. Problem pojawił się przy drugiej, kiedy weryfikacja była negatywna z powodu widnienia w bazie BIK. Sprzedawczyni w salonie powiedziała, ze muszę odczekać 6 miesięcy od podpisania pierwszej umowy, aby kolejna weryfikacja była pozytywna w tym przypadku. Na jakiej zasadzie to działa? Jest to pewne, ze po tym okresie ta weryfikacja będzie pozytywna?
Ostatnio zmieniony 13 sie 2021, o 16:50 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie - przeniesienie do wątku z poruszaną tematyką.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj jakubek766,
jakubek766 pisze:Na jakiej zasadzie to działa? Jest to pewne, ze po tym okresie ta weryfikacja będzie pozytywna?
Dział Aktywacji podejmuje decyzję o akceptacji bądź odmowie zawarcia umowy. Dany dział weryfikuje Klienta pod różnym kątem, również bierze pod uwagę zaległe płatności.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Pablolek
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2021, o 15:21

Osoba upoważniona

Post autor: Pablolek »

Dzień dobry,
Dziś udałem się do salonu celem przeniesienia numeru/- ów do Plus-a oraz ewentualnego przedłużenia umowy na jeden z obecnych numerów. Wszystkie w ramach sp.z o.o. Wpierw jednak chciałem zasięgnąć dodatkowych informacji - niestety udzielonych przez pracownika w bardzo lakoniczny sposób (przeczytanie ulotki, którą miałem przed sobą). Po sprawdzeniu danych osobowych w równie obcesowy sposób otrzymałem informację, cytuję "Z Panem żadnej umowy nie podpiszę", na pytanie dlaczego padła odpowiedź bo w KRS widnieje tylko Pani Prezes (proszę wybaczyć nie chciałbym podawać danych osobowych). Ja natomiast jestem w spółce prokurentem (prokura samoistna) co daje mi praktycznie umocowanie do zawierania wszelkich umów w imieniu Spółki. Na potwierdzenie został okazany aktualny wypis z KRS. Do tej pory (przez kilkanaście lat) nie było z tym problemu. Prosiłbym uprzejmie o odpowiedź/wyjaśnienie takiego stanu rzeczy. Czy Plus ma swoje wewnętrzne przepisy i nie respektuje sądowych umocowań czy pracownik się pomylił czy też jeszcze coś innego?
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2021, o 13:22 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączono wątki - podobny temat.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Pablolek,
Pablolek pisze:Ja natomiast jestem w spółce prokurentem (prokura samoistna) co daje mi praktycznie umocowanie do zawierania wszelkich umów w imieniu Spółki. Na potwierdzenie został okazany aktualny wypis z KRS. Do tej pory (przez kilkanaście lat) nie było z tym problemu. Prosiłbym uprzejmie o odpowiedź/wyjaśnienie takiego stanu rzeczy.
Prokurent jest osobą uprawnioną do podpisania umowy w Plusie. Za napotkane niedogodności najmocniej przepraszam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Dorix
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 14 kwie 2022, o 16:22

Re: Aktywacja

Post autor: Dorix »

Dzień dobry, przychodzę z tym samym problemem. Dzisiaj na infolinii, potem od dedykowanego doradcy usłyszałam, że pomimo iż jestem prokurentem samoistnym nie mogę złożyć wniosku o wymianę karty sim. Mam mieć pełnomocnictwo notarialne. Chciałabym uniknąć niepotrzebnej straty czasu i ewentualnego sporu w punkcie obsługi. Proszę o informację jak zabezpieczyć się przed ewentualną odmową obsługi.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Dorix,

zweryfikuję tę kwestię i wrócę z odpowiedzią.

EDYCJA:

przepraszam za długi czas oczekiwania.
Podeślij proszę numer telefonu, na którym ma być dokonana wymiana karty SIM na: bok@plus.pl"target="_blank
Podaj nam numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ