Aktywacja
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Ewa_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 6975
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Aktywacja
Witaj KArol94,
- to było przeniesienie numeru z innej sieci, czy brałeś u nas nowy numer?
Czy podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na natychmiastowe świadczenie usług?
- to było przeniesienie numeru z innej sieci, czy brałeś u nas nowy numer?
Czy podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na natychmiastowe świadczenie usług?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja
Tak, to był zupełnie nowy numer - i jasne, podpisałem o natychmiastowe świadczenie usług :(Ewa_Plus pisze:Witaj KArol94,
- to było przeniesienie numeru z innej sieci, czy brałeś u nas nowy numer?
Czy podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na natychmiastowe świadczenie usług?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja
KArol94,
jak obecnie wygląda sytuacja, czy karta SIM loguje się do sieci?
jak obecnie wygląda sytuacja, czy karta SIM loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Aktywacja
Basia_Plus pisze:KArol94,
jak obecnie wygląda sytuacja, czy karta SIM loguje się do sieci?
W dalszym ciągu brak sygnału. Czy może to być spowodowane przebywaniem za granica? Rozważam odstąpienie od umowy bo jak mam teraz wyjaśnić to nie będąc w Polsce? Może jakieś rady/sugestie/ propozycje?
Umowa została podpisana 22 lutego - chyba usługa powinna być już włączona?
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja
KArol94,
możliwe, że nie zostały zdjęte blokady na roaming i połączenia międzynarodowe dlatego karta SIM nie loguje się do sieci. Wyślij proszę numer telefonu wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL) poprzez ten formularz. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.KArol94 pisze:Czy może to być spowodowane przebywaniem za granica?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Brak aktywacji abonamentu od 8dni
Witam,
Od 01.10.2019 czekam na aktywację abonamentu. Dzwoniłam do Boku,bo to już 8dni. Minęło 24h od telefonu, a abonament dalej nieaktywowany. Dziś dzwoniłam ponownie. Minęło już kilka godzin - aktywacji brak. Nadmieniam, że drugi abonament został już aktywowany dosłownie po 2 dniach od wizyty kuriera, a z drugim numerem (który miał być w duecie abo po 20zl jest problem). Jak widać konsultacji na bok niewiele mi pomogli, bo problem dalej istnieje. Co mam robić?
Od 01.10.2019 czekam na aktywację abonamentu. Dzwoniłam do Boku,bo to już 8dni. Minęło 24h od telefonu, a abonament dalej nieaktywowany. Dziś dzwoniłam ponownie. Minęło już kilka godzin - aktywacji brak. Nadmieniam, że drugi abonament został już aktywowany dosłownie po 2 dniach od wizyty kuriera, a z drugim numerem (który miał być w duecie abo po 20zl jest problem). Jak widać konsultacji na bok niewiele mi pomogli, bo problem dalej istnieje. Co mam robić?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3140
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Aktywacja
Witaj Karola567,
Czy wyraziłaś zgodę na aktywację usług przed 14 dniami?Karola567 pisze:Od 01.10.2019 czekam na aktywację abonamentu. Dzwoniłam do Boku,bo to już 8dni.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 1
- Rejestracja: 7 wrz 2020, o 12:50
Umowa na 3 tel pomóżcie
Zamawiałam 3 abonamenty i 3 telefony przez telefon z konsultantem.
Do domu dostałam 2 tel. Umowy nie podpisywałam co mnie dziwi?!
O trzeci dzwonię i byłam w plusie i nikt nie mówi co się dzieje, raz usłyszałam, że jest kaucja, ale dzwonię do działu sprzedaży i mówią że jej nie ma, a telefonu nie mam.
W jaki sposób mogę się dowiedzieć co jest grane? Gdzie dzwonić, pisać?
Jak wygląda umowa, że nic nie podpisałam mam ufać na słowo że będę tyle i tyle płacić? Przyszły mi zielone faktury, ale nie mogę ich otworzyć?
Do domu dostałam 2 tel. Umowy nie podpisywałam co mnie dziwi?!
O trzeci dzwonię i byłam w plusie i nikt nie mówi co się dzieje, raz usłyszałam, że jest kaucja, ale dzwonię do działu sprzedaży i mówią że jej nie ma, a telefonu nie mam.
W jaki sposób mogę się dowiedzieć co jest grane? Gdzie dzwonić, pisać?
Jak wygląda umowa, że nic nie podpisałam mam ufać na słowo że będę tyle i tyle płacić? Przyszły mi zielone faktury, ale nie mogę ich otworzyć?
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2020, o 14:04 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja
klara0712@interia.pl,
Sama dzwoniłaś do Działu Obsługi Klienta i złożyłaś zamówienie czy też zostawiłaś dane kontaktowe na naszej stronie i konsultant do Ciebie oddzwonił? Jeśli dzwonił konsultant to podaj proszę numer, z jakiego nastąpiło połączenie?
przez jaki kanał sprzedaży umowa była realizowana?W jaki sposób mogę się dowiedzieć co jest grane? Gdzie dzwonić, pisać?
Sama dzwoniłaś do Działu Obsługi Klienta i złożyłaś zamówienie czy też zostawiłaś dane kontaktowe na naszej stronie i konsultant do Ciebie oddzwonił? Jeśli dzwonił konsultant to podaj proszę numer, z jakiego nastąpiło połączenie?
Jeśli otrzymałaś Zieloną fakturę, to do korespondencji dołączamy plik pdf. Aby pobrać dokument, nie jest potrzebne e-hasło.Przyszły mi zielone faktury, ale nie mogę ich otworzyć?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Aktywacja karty sim abonament
Witam, przeniosłem numer z Orange do plusa, i karta sim z numerem tymczasowym miała zostać aktywowana do 7dni minęło które oczywiście minęły a numer przenoszony do 14 dni, dzwonię pod infolinię plusa otrzymuje informacje o tym że mam CZEKAĆ, nic więcej tylko czekać, ale skoro mam umowę podpisana to i w końcu za coś place więc numer chociaż tymczasowy powinien zostać aktywowanu a nie ze zapłacę rachunek za nic,
EDYCJA:
I jeszcze jedno, czy jest jakaś możliwość żeby ta aktywację przyspieszyć, cyz mam czekać w nieskończoność, autor postu
EDYCJA:
I jeszcze jedno, czy jest jakaś możliwość żeby ta aktywację przyspieszyć, cyz mam czekać w nieskończoność, autor postu
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2020, o 09:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat, połączono posty-post pod postem.
Powód: Połączono wątki -podobny temat, połączono posty-post pod postem.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5188
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Aktywacja
Witaj Mppuczek,
czy wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywację karty SIM?
czy wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywację karty SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 gru 2020, o 10:45
Aktywacja karty SIM pod choinką
Problem do rozwiązania - kupiłem żonie nowy telefon i chciałbym, by cieszyła się nim po kolacji Wigilijnej. Ale problem leży w karcie SIM - muszę mieć duplikat, bo telefon przyjmuje ino nano. W salonie duplikat dostanę, ale będzie zaraz po wydaniu aktywowany i obecna żony karta przestanie działać - i du..a z niespodzianki. Potrzebuję więc czystej karty, którą włożę do nowego fonika, a żona aktywuje ją 24 grudnia o 20.00. Jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony 1 gru 2020, o 14:50 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z podobym tematem.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z podobym tematem.
Re: Aktywacja karty SIM pod choinką
Pozostaje dać żonie sam telefon, a kartę SIM wymienicie po świętach. Nie przeskoczysz tego problemu. Poza tym, jeśli karta SIM jest zarejestrowana na żonę to i tak karty nie wymienisz bez obecności żony.Kris Leski pisze:Problem do rozwiązania - kupiłem żonie nowy telefon i chciałbym, by cieszyła się nim po kolacji Wigilijnej. Ale problem leży w karcie SIM - muszę mieć duplikat, bo telefon przyjmuje ino nano. W salonie duplikat dostanę, ale będzie zaraz po wydaniu aktywowany i obecna żony karta przestanie działać - i du..a z niespodzianki. Potrzebuję więc czystej karty, którą włożę do nowego fonika, a żona aktywuje ją 24 grudnia o 20.00. Jakieś pomysły?
-
- Nowy
- Posty: 3
- Rejestracja: 1 gru 2020, o 10:45
Re: Aktywacja
Karta jest na mnie, więc tylko ja dostanę duplikat. Miałem podobną sytuację w Play'u z telefonem służbowym - po zmianie karty odłożyłem włączony telefon, a gość z Play'a aktywował ją online, bez zmiany numeru. Można??
Re: Aktywacja
Wszystko można. Tylko nie oczekuj, że jakiś pracownik salonu będzie siedział o 20 w wigilię w pracy i czekał aż mu powiesz "Panie, wysyłaj Pan to zgłoszenie, bo już można aktywować" To tak z przymrużeniem oka Z przedstawicielami biznesowymi można się umawiać na takie zagrania, tzn kiedy puszczą zgłoszenie itp rzeczy. Chociaż pewnie to też zależy od pracownika czy będzie mu się to chciało robić i jak mu zależy.Kris Leski pisze:Karta jest na mnie, więc tylko ja dostanę duplikat. Miałem podobną sytuację w Play'u z telefonem służbowym - po zmianie karty odłożyłem włączony telefon, a gość z Play'a aktywował ją online, bez zmiany numeru. Można??
No ale może ja o czymś nie wiem - może ktoś z pracowników operatora zna sposób żeby Ci to aktywować w konkretny dzień i godzinę.