Aktywacja

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Aktywacja

Post autor: Ewa_Plus »

Witaj KArol94,
- to było przeniesienie numeru z innej sieci, czy brałeś u nas nowy numer?
Czy podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na natychmiastowe świadczenie usług?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KArol94
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 mar 2019, o 18:45

Re: Aktywacja

Post autor: KArol94 »

Ewa_Plus pisze:Witaj KArol94,
- to było przeniesienie numeru z innej sieci, czy brałeś u nas nowy numer?
Czy podczas składania zamówienia wyraziłeś zgodę na natychmiastowe świadczenie usług?
Tak, to był zupełnie nowy numer - i jasne, podpisałem o natychmiastowe świadczenie usług :(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja

Post autor: Basia_Plus »

KArol94,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy karta SIM loguje się do sieci?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KArol94
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 4 mar 2019, o 18:45

Re: Aktywacja

Post autor: KArol94 »

Basia_Plus pisze:KArol94,

jak obecnie wygląda sytuacja, czy karta SIM loguje się do sieci?

W dalszym ciągu brak sygnału. Czy może to być spowodowane przebywaniem za granica? Rozważam odstąpienie od umowy bo jak mam teraz wyjaśnić to nie będąc w Polsce? Może jakieś rady/sugestie/ propozycje?
Umowa została podpisana 22 lutego - chyba usługa powinna być już włączona?
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja

Post autor: Basia_Plus »

KArol94,
KArol94 pisze:Czy może to być spowodowane przebywaniem za granica?
możliwe, że nie zostały zdjęte blokady na roaming i połączenia międzynarodowe dlatego karta SIM nie loguje się do sieci. Wyślij proszę numer telefonu wraz z danymi (imię i nazwisko, numer telefonu, numer PESEL) poprzez ten formularz. Podaj nam tutaj numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Karola567
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 8 paź 2019, o 13:41

Brak aktywacji abonamentu od 8dni

Post autor: Karola567 »

Witam,
Od 01.10.2019 czekam na aktywację abonamentu. Dzwoniłam do Boku,bo to już 8dni. Minęło 24h od telefonu, a abonament dalej nieaktywowany. Dziś dzwoniłam ponownie. Minęło już kilka godzin - aktywacji brak. Nadmieniam, że drugi abonament został już aktywowany dosłownie po 2 dniach od wizyty kuriera, a z drugim numerem (który miał być w duecie abo po 20zl jest problem). Jak widać konsultacji na bok niewiele mi pomogli, bo problem dalej istnieje. Co mam robić?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3123
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Aktywacja

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Karola567,
Karola567 pisze:Od 01.10.2019 czekam na aktywację abonamentu. Dzwoniłam do Boku,bo to już 8dni.
Czy wyraziłaś zgodę na aktywację usług przed 14 dniami?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
klara0712@interia.pl
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 7 wrz 2020, o 12:50

Umowa na 3 tel pomóżcie

Post autor: klara0712@interia.pl »

Zamawiałam 3 abonamenty i 3 telefony przez telefon z konsultantem.
Do domu dostałam 2 tel. Umowy nie podpisywałam co mnie dziwi?!
O trzeci dzwonię i byłam w plusie i nikt nie mówi co się dzieje, raz usłyszałam, że jest kaucja, ale dzwonię do działu sprzedaży i mówią że jej nie ma, a telefonu nie mam.
W jaki sposób mogę się dowiedzieć co jest grane? Gdzie dzwonić, pisać?
Jak wygląda umowa, że nic nie podpisałam mam ufać na słowo że będę tyle i tyle płacić? Przyszły mi zielone faktury, ale nie mogę ich otworzyć?
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2020, o 14:04 przez sl@w_es, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Przeniesienie do oficjalnego działu
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja

Post autor: Basia_Plus »

klara0712@interia.pl,
W jaki sposób mogę się dowiedzieć co jest grane? Gdzie dzwonić, pisać?
przez jaki kanał sprzedaży umowa była realizowana?
Sama dzwoniłaś do Działu Obsługi Klienta i złożyłaś zamówienie czy też zostawiłaś dane kontaktowe na naszej stronie i konsultant do Ciebie oddzwonił? Jeśli dzwonił konsultant to podaj proszę numer, z jakiego nastąpiło połączenie?
Przyszły mi zielone faktury, ale nie mogę ich otworzyć?
Jeśli otrzymałaś Zieloną fakturę, to do korespondencji dołączamy plik pdf. Aby pobrać dokument, nie jest potrzebne e-hasło.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Mppuczek
Nowy
Posty: 1
Rejestracja: 9 wrz 2020, o 17:12

Aktywacja karty sim abonament

Post autor: Mppuczek »

Witam, przeniosłem numer z Orange do plusa, i karta sim z numerem tymczasowym miała zostać aktywowana do 7dni minęło które oczywiście minęły a numer przenoszony do 14 dni, dzwonię pod infolinię plusa otrzymuje informacje o tym że mam CZEKAĆ, nic więcej tylko czekać, ale skoro mam umowę podpisana to i w końcu za coś place więc numer chociaż tymczasowy powinien zostać aktywowanu a nie ze zapłacę rachunek za nic,

EDYCJA:
I jeszcze jedno, czy jest jakaś możliwość żeby ta aktywację przyspieszyć, cyz mam czekać w nieskończoność, autor postu
Ostatnio zmieniony 10 wrz 2020, o 09:47 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat, połączono posty-post pod postem.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5186
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Aktywacja

Post autor: Basia_Plus »

Witaj Mppuczek,

czy wyraziłeś zgodę na wcześniejszą aktywację karty SIM?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Kris Leski
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 gru 2020, o 10:45

Aktywacja karty SIM pod choinką

Post autor: Kris Leski »

Problem do rozwiązania - kupiłem żonie nowy telefon i chciałbym, by cieszyła się nim po kolacji Wigilijnej. Ale problem leży w karcie SIM - muszę mieć duplikat, bo telefon przyjmuje ino nano. W salonie duplikat dostanę, ale będzie zaraz po wydaniu aktywowany i obecna żony karta przestanie działać - i du..a z niespodzianki. Potrzebuję więc czystej karty, którą włożę do nowego fonika, a żona aktywuje ją 24 grudnia o 20.00. Jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony 1 gru 2020, o 14:50 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: połączenie wątków - przeniesienie do działu z podobym tematem.
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Aktywacja karty SIM pod choinką

Post autor: mariusz9a »

Kris Leski pisze:Problem do rozwiązania - kupiłem żonie nowy telefon i chciałbym, by cieszyła się nim po kolacji Wigilijnej. Ale problem leży w karcie SIM - muszę mieć duplikat, bo telefon przyjmuje ino nano. W salonie duplikat dostanę, ale będzie zaraz po wydaniu aktywowany i obecna żony karta przestanie działać - i du..a z niespodzianki. Potrzebuję więc czystej karty, którą włożę do nowego fonika, a żona aktywuje ją 24 grudnia o 20.00. Jakieś pomysły?
Pozostaje dać żonie sam telefon, a kartę SIM wymienicie po świętach. Nie przeskoczysz tego problemu. Poza tym, jeśli karta SIM jest zarejestrowana na żonę to i tak karty nie wymienisz bez obecności żony.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
Kris Leski
Nowy
Posty: 3
Rejestracja: 1 gru 2020, o 10:45

Re: Aktywacja

Post autor: Kris Leski »

Karta jest na mnie, więc tylko ja dostanę duplikat. Miałem podobną sytuację w Play'u z telefonem służbowym - po zmianie karty odłożyłem włączony telefon, a gość z Play'a aktywował ją online, bez zmiany numeru. Można??
mariusz9a
Administrator
Administrator
Posty: 6154
Rejestracja: 20 lip 2008, o 12:42
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Aktywacja

Post autor: mariusz9a »

Kris Leski pisze:Karta jest na mnie, więc tylko ja dostanę duplikat. Miałem podobną sytuację w Play'u z telefonem służbowym - po zmianie karty odłożyłem włączony telefon, a gość z Play'a aktywował ją online, bez zmiany numeru. Można??
Wszystko można. Tylko nie oczekuj, że jakiś pracownik salonu będzie siedział o 20 w wigilię w pracy i czekał aż mu powiesz "Panie, wysyłaj Pan to zgłoszenie, bo już można aktywować" :-) To tak z przymrużeniem oka ;-) Z przedstawicielami biznesowymi można się umawiać na takie zagrania, tzn kiedy puszczą zgłoszenie itp rzeczy. Chociaż pewnie to też zależy od pracownika czy będzie mu się to chciało robić i jak mu zależy.
No ale może ja o czymś nie wiem - może ktoś z pracowników operatora zna sposób żeby Ci to aktywować w konkretny dzień i godzinę.
"Szczęśliwy, kto umie dzielić się z innymi"
Obrazek
ODPOWIEDZ