Teraz jest 5 gru 2020, o 09:50


Zostaw Kontakt



Centralka Firmowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

YaS

Nowy

  • Posty: 9
  • Dołączył(a): 26 cze 2014, o 01:13
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Centralka Firmowa

Post18 maja 2017, o 11:51

Dzień dobry,

Uruchomiłem nową usługę Centralki Firmowej na nowym numerze firmowym, skonfigurowałem i aktywowałem centralkę.
Niestety nadal mniej więcej połowa połączeń zamiast wpadać w "drzewko" centralki jest łączona bezpośrednio, co jest o tyle problemem, że numer wykorzystywany do uruchomienia centralki jest "niczyj", nikt go nie odbiera, miał służyć wyłącznie jako baza do centralki, która przekieruje rozmowy dalej.

Czy jest szansa na kogoś zaznajomionego z usługą, kto będzie w stanie sprawdzić co się dzieje?
Niestety konsultanci zarówno w salonie, jak i na infolinii dowiadywali się ode mnie, że taka usługa w ogóle istnieje...

Pozdrawiam
Jarek
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Centralka Firmowa

Post18 maja 2017, o 13:28

Witaj YaS,

podaj proszę numer, na którym centralka została uruchomiona oraz przykładowe numery telefonów, które łączą się bezpośrednio a nie przez centralkę poprzez ten formularz.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Centralka Firmy

Post31 sty 2019, o 10:31

Czy ktoś ma problemy z uruchomieniem Centralki Firmy ??
Zdzwoniłem już kilkanaście razy na infolinie. Było zrobione już kilka zgłoszeń technicznych. Dalej nie działa
Ba, nie działa od trzech miesięcy.

Tylko słyszę że już będzie działać tylko proszę wyłączyć i włączyć telefon albo poczekać do północy. Zlanie klienta przez operatora infolinii bo sam nie wie dlaczego nie działa. A technicy maja w dalekim poważaniu klienta.


Już sam nie wiem co robić, chyba wyśle reklamację o zwrot nadpłaconych abonamentów za usługę i ją teoretycznie wyłączyć !!


Paweł Krasucki
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 11:12

aismen,

dysponujesz może numer zgłoszenia technicznego?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 11:25

Marta_Plus napisał(a):aismen,

dysponujesz może numer zgłoszenia technicznego?


Którym ? :)
Podaje wszystkie

C00000001559486 z dnia 03-12-2018
C00000001560889 z dnia 07-12-2018
C00000001561544 z dnia 10-12-2018
C00000001568507 z dnia 08-01-2019
C00000001572248 z dnia 23-01-2019
C00000001574059 z dnia 31-01-2019 (Dzisiejsze zgłoszenie)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 12:23

aismen,

dziękuję za numery zgłoszeń. Prawdopodobnie opisana sytuacja może wynikać z tego, że w ostatnim czasie korzystałeś z testów usługi Wi-Fi Calling. Wyślij proszę SMS-a o treści REZYGNUJE na bezpłatny numer 8072. Wyłącz i włącz po jakimś czasie telefon i sprawdź działanie Centralki firmy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 13:49

Usługa Wi-Fi Calling była już dawno zlecona do wyłączenia.

Ale proszę bardzo.... dzwonił do mnie klient i o dziwo Centralka Firmy zaczęła działać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Siła Forum ?
Jeszcze raz przypomnę ponad dwa miesiące braku usługi, kilkanaście połączeń z Infolinią, Sześć zgłoszeń technicznych.
Brak rezultatów !

Wpis na forum o 10:31, pierwsze połączenie i wszystko działa. O co chodzi się pytam ?
Czy nie można było tak od razu ? Nerwy Moje, konsultantów, stracony czas Mój, konsultantów i techników.


Dziękuję za pomoc. I jeszcze nie mogę w to uwierzyć !

Pozdrawiam
Paweł Kxxxxxx
Ostatnio edytowano 31 sty 2019, o 14:39 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ukryłam dane osobowe.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 14:25

aismen,

:-> cieszę się, że usługa działa, ale dla pewności wyślij tą bezpłatną wiadomość, o którą prosiłam. ;-) Pozdrawiam.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 14:31

A jak przestanie działać Centralka? Jak działa to może nie ruszać :)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 14:36

aismen,

może doprecyzuję jeszcze: nie ma obaw, bo ta wiadomość dotyczy całkowitego wykluczenia z testów Wi-Fi Calling.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 14:37

aismen napisał(a):A jak przestanie działać Centralka? Jak działa to może nie ruszać :)



Zrobiłem to !

Jeszcze jedno pytanie
Jakim kanałem najlepiej wysłać reklamację ? chodzi o naliczane opłaty za centralkę wtedy gdy nie działała.

Paweł Kxxxxx
Ostatnio edytowano 31 sty 2019, o 14:40 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ukryłam dane osobowe.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 14:45

aismen,

aismen napisał(a):Zrobiłem to !
dziękuję. :-> Informacje na temat sposobów złożenia reklamacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Jeśli mailowo prześlesz takie zgłoszenie, uwzględniając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonu, którego sprawa dotyczy) i podasz mi tutaj nr sprawy, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 14:57

Marta_Plus napisał(a):aismen,

aismen napisał(a):Zrobiłem to !
dziękuję. :-> Informacje na temat sposobów złożenia reklamacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Jeśli mailowo prześlesz takie zgłoszenie, uwzględniając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonu, którego sprawa dotyczy) i podasz mi tutaj nr sprawy, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.



Czy na bok@plus.pl też można wysłać reklamację ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 15:03

aismen,

aismen napisał(a):Czy na bok@plus.pl też można wysłać reklamację ?

tak.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 15:30

aismen napisał(a):
Marta_Plus napisał(a):aismen,

aismen napisał(a):Zrobiłem to !
dziękuję. :-> Informacje na temat sposobów złożenia reklamacji znajdziesz tutaj: https://bok.plus.pl/system/templates/se ... -reklamacj. Jeśli mailowo prześlesz takie zgłoszenie, uwzględniając swoje dane (imię i nazwisko, PESEL oraz nr telefonu, którego sprawa dotyczy) i podasz mi tutaj nr sprawy, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.



Czy na bok@plus.pl też można wysłać reklamację ?



Numer sprawy [#509569]

Pozdrawiam
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 16 gości