Teraz jest 28 sty 2022, o 10:19



Centralka Firmowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
  • Autor
  • Wiadomość
Offline
Avatar użytkownika

ultramed00

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 1 lip 2021, o 02:04
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post1 lip 2021, o 02:17

Cześć
Czy jest możliwość ustawienia centralki firmy (w jakiejkolwiek konfig.) tak aby po powitaniu, bez wybierania przez dzwoniącego w menu cyfry - od razu następowało połączenie z danym numerem wpisanym do przekierowania ?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4683
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 14:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 421 razy

Re: Centralka Firmowa

Post2 lip 2021, o 10:07

Witaj ultramed00,

zweryfikuję i dam znać.

EDYCJA:
tak.
W menu Głównym należy wybrać opcję Przekieruj do i wpisać numer, na który ma być przekierowanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

gw82

Nowy

  • Posty: 1
  • Dołączył(a): 9 sie 2021, o 07:25
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post9 sie 2021, o 10:24

Dzień dobry
Posiadamy w firmie numer stacjonarny w Plusie, co wyklucza możliwość aktywowania na nim centralki firmy (mimo, iż korzystamy z karty SIM Plusa). Zmiana numeru na komórkowy nie wchodzi w grę, mamy go od zawsze, reklamy, kontrahenci...
Zależy nam na możliwości wyboru tematu rozmowy i przekierowaniu rozmówcy na odpowiedni dla tematu numer komórkowy. Mamy kilkadziesiąt rozmów dziennie do przekierowania. Czy są jakiekolwiek sposoby realizacji tego w Państwa sieci dla numeru stacjonarnego?
Pozdrawiam
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2253
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 258 razy

Re: Centralka Firmowa

Post10 sie 2021, o 12:15

Witaj gw82,

gw82 napisał(a):Czy są jakiekolwiek sposoby realizacji tego w Państwa sieci dla numeru stacjonarnego?
Pozdrawiam
Regulamin usługi Centralka Firmy określa jej działanie na numerze komórkowym w Plusie. Zachęcam także do zapoznania się z usługą Wirtualnej Centrali Telefonicznej: https://biznes.plus.pl/komunikacja-glos ... lefoniczna.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

RGG

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 20
  • Dołączył(a): 8 lip 2014, o 13:09
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 1 raz

Centralka Telefoniczna Plus

Post23 wrz 2021, o 19:56

Dzień dobry

Mamy w Plusie:
- nr stacjonarny
- kilka nr komórkowych w abonamencie
- kilka nr komórkowych 'na kartę'

Pytanie:

Czy możemy uruchomić usługę centralki telefonicznej na nr stacjonarnym, z odpowiednimi przekierowaniami na nr komórkowe abonamentowe i na nr 'na kartę'?

Czy opłata za usługę zależna jest od ilości nr na które są realizowane przekierowania?

Czy przekierowania mogą być realizowane tylko na nr w sieci Plus?

Czy przekierowania mogą być realizowane tylko na nr w sieci Plus z abonamentem?

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Ostatnio edytowano 23 wrz 2021, o 21:06 przez sl@w_es, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniesienie do wątku poruszającego podobne zagadnienia.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 2253
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 10:52
  • Podziękował : 14 razy
    Otrzymał podziękowań: 258 razy

Re: Centralka Firmowa

Post24 wrz 2021, o 12:18

Witaj RGG,

regulamin Centralki Firmy określa działanie usługi na numerze komórkowym. Przekierowania mogą być realizowane również na numery innych sieci komórkowych. W poruszanym temacie odpowiedzi udzielała już Basia_Plus tutaj.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

networkgame

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 1 wrz 2021, o 10:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post16 gru 2021, o 11:57

Od Marca zgłaszam do działu technicznego że nie działa centralka firmy plusa. Problem polega na tym ze osoba dzwoniąca na nr telefonu, Połączenie trafia bezpośrednio na telefon zamiast do centralki.
Twierdzą że nie skonfigurowałem centralki. Co tam można konfigurować jest tylko ustawienie drzewka powiadomień i włącz wyloguj. Nic więcej tam nie ma do konfigurowania. Działało to do 2020 i później przestało samo od siebie. Ktoś z działu technicznego namieszał i teraz jest problem.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4683
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 14:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 421 razy

Re: Centralka Firmowa

Post16 gru 2021, o 12:23

networkgame,

networkgame napisał(a):Od Marca zgłaszam do działu technicznego że nie działa centralka firmy plusa.

podaj proszę numer ostatniego zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

networkgame

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 1 wrz 2021, o 10:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post16 gru 2021, o 12:37

C00000001722935 z dnia 22 stycznia
C00000001746288 z dnia 11 czerwca
C00000001748624 z dnia 10 sierpnia
C00000001762894 z dnia 4 października
C00000001779696 z dnia 15 listopada
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4683
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 14:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 421 razy

Re: Centralka Firmowa

Post16 gru 2021, o 13:40

networkgame,

dziękuję za podane numery zgłoszeń.
Czy usługa VoLTE jest włączona na tym numerze?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

networkgame

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 1 wrz 2021, o 10:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post16 gru 2021, o 14:24

Zgłaszałem do działu że miała zostać wyłączona. W telefonie jest ona wyłączona. Nie mam pojęcia co tam w tym dziale się dzieje ale ja mówię swoje a dział swoje.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4683
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 14:25
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 421 razy

Re: Centralka Firmowa

Post16 gru 2021, o 14:45

networkgame,

usługa VoLTE wyklucza się z Centralką Firmy. Możliwe, że ta pierwsza jest aktywna na koncie. Aby zweryfikować sytuację na koncie, prześlij proszę krótki opis sprawy wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko oraz numer PESEL/NIP) przez ten formularz. Jeśli podasz numer otrzymanego zgłoszenia, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

networkgame

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 1 wrz 2021, o 10:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post17 gru 2021, o 00:11

Re: Centralka Firmy Plusa [#2604549]
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 21470
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 19:40
  • Podziękował : 71 razy
    Otrzymał podziękowań: 1838 razy

Re: Centralka Firmowa

Post17 gru 2021, o 12:17

networkgame,
networkgame napisał(a):Centralka Firmy Plusa [#2604549]

Dziękuje za numer zgłoszenia. Poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

networkgame

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 1 wrz 2021, o 10:27
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post17 gru 2021, o 13:21

Działa :):):) Jupiii. Dopiero jak tu napisałem wszystko zaczęło poprawnie funkcjonować. Dziękuje za pomoc
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 33 gości