poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.aismen pisze:Numer sprawy [#509569]
Centralka Firmowa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
aismen,
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Centralka Telefoniczna
Witam
Mam pytanie.
Po wybraniu cyfry pod którą jest przekierowanie na mój numer w momencie gdy już rozmawiam, dzwoniący moim zdaniem powinien usłyszeć że numer jest zajęty lub coś w tym rodzaju a jest tak że połączenie jest zrywane.
Czy to normalne ?
Jeśli sytuacja taka jest normalna to centralka jest bezużyteczna !
Drugi przypadek jest taki że czasami w ogóle centralka się nie włącza.
Paweł Krxxxxxx
Mam pytanie.
Po wybraniu cyfry pod którą jest przekierowanie na mój numer w momencie gdy już rozmawiam, dzwoniący moim zdaniem powinien usłyszeć że numer jest zajęty lub coś w tym rodzaju a jest tak że połączenie jest zrywane.
Czy to normalne ?
Jeśli sytuacja taka jest normalna to centralka jest bezużyteczna !
Drugi przypadek jest taki że czasami w ogóle centralka się nie włącza.
Paweł Krxxxxxx
Ostatnio zmieniony 21 lut 2019, o 14:41 przez Marta_Plus, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie oraz ukryłam dane osobowe. Proszę nie podawaj takich informacji w Internecie na forum.
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie oraz ukryłam dane osobowe. Proszę nie podawaj takich informacji w Internecie na forum.
Re: Centralka Firmowa
Witaj aismen,
- proszę o podesłanie przykładów dla jednego i drugiego przypadku mailem na adres: specjalista_plus@plus.pl
Chodzi o podanie swojego numeru telefonu, numeru z którego ktoś dzwoni oraz daty i godziny kiedy dana sytuacja miała miejsce. Poproszę wówczas dział techniczny o sprawdzenie tych sytuacji.
- proszę o podesłanie przykładów dla jednego i drugiego przypadku mailem na adres: specjalista_plus@plus.pl
Chodzi o podanie swojego numeru telefonu, numeru z którego ktoś dzwoni oraz daty i godziny kiedy dana sytuacja miała miejsce. Poproszę wówczas dział techniczny o sprawdzenie tych sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Czyli dzwoniący powinien usłyszeć zajętość ?
Re: Centralka Firmowa
aismen,
- tak, po przesłaniu przykładów dział techniczny sprawdzi co mogło być przyczyną.
- tak, po przesłaniu przykładów dział techniczny sprawdzi co mogło być przyczyną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
2019-02-21
godzina 15:23
Rozmawiałem z numeru 50XXXXXXX na którym jest centralka, w tym czasie zadzwonił numer 5XXXXXXXX, wybrał "1" to przekierowanie na mój numer i od razu rozmowa zakończona.
2019-02-21
godzina 15:24
Dokładnie ta sama sytuacja
godzina 15:23
Rozmawiałem z numeru 50XXXXXXX na którym jest centralka, w tym czasie zadzwonił numer 5XXXXXXXX, wybrał "1" to przekierowanie na mój numer i od razu rozmowa zakończona.
2019-02-21
godzina 15:24
Dokładnie ta sama sytuacja
Ostatnio zmieniony 21 lut 2019, o 16:41 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam numery telefonów. Nie podawaj danych w Internecie.
Powód: ukryłam numery telefonów. Nie podawaj danych w Internecie.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
aismen,
sprawę przekazałam do działu technicznego.
sprawę przekazałam do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Skontaktowałem się z klientem który do mnie dzwonił a później poinformował w mailu o zaistniałej sytuacji.
Dzwonił na numer 50XXXXXXX z numeru 518819XXX (numer prywatny klienta RODO) w godzinach 11:46; 11:47; 11:47; 11:48. w dniu dzisiejszym 2019-02-21
Za każdym razem efekt taki sam.
Dzwonił na numer 50XXXXXXX z numeru 518819XXX (numer prywatny klienta RODO) w godzinach 11:46; 11:47; 11:47; 11:48. w dniu dzisiejszym 2019-02-21
Za każdym razem efekt taki sam.
Ostatnio zmieniony 21 lut 2019, o 17:21 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: ukryłam numer telefonu.
Powód: ukryłam numer telefonu.
Re: Centralka Firmowa
Witam
Czy coś udało się ustalić ?
Czy coś udało się ustalić ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3124
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Centralka Firmowa
Witaj aismen,
spróbuj proszę aktywować usługę Połączeń oczekujących - Call Waiting. Możesz to zrobić, wprowadzając kod na telefonie *43*11# i naciskając "zadzwoń" lub z poziomu urządzenia, wchodząc w odpowiednie menu telefonu.
spróbuj proszę aktywować usługę Połączeń oczekujących - Call Waiting. Możesz to zrobić, wprowadzając kod na telefonie *43*11# i naciskając "zadzwoń" lub z poziomu urządzenia, wchodząc w odpowiednie menu telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Dziękuje,
ustawiłem
będę monitorował
ustawiłem
będę monitorował
Re: Centralka Firmowa
Na ten moment wszystko działa jak powinno. Gdy rozmawiam jest zapowiedz - proszę czekać na połączenie.
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Centralka Firmowa
aismen,
to bardzo dobra informacja . Dziękujemy za weryfikację i wiadomość zwrotną .
to bardzo dobra informacja . Dziękujemy za weryfikację i wiadomość zwrotną .
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Centralka Firmowa
Mam dokładnie ten sam problem. Podpisałem umowę na nowy numer w sieci właśnie dla tej usługi. Już ponad miesiąc próbuję aktywować (skutecznie i funkcjonalnie) usługę. Kilka rozmów z konsultantami, dwie reklamacje, które nie wiem czy można nazwać reklamacjami, bo nie działa coś co powinno działać od początku.
Niestety, beztroska operatora w rozwiązywaniu tego problemu jest porażająca. Pozdrawiam, Darek.
Niestety, beztroska operatora w rozwiązywaniu tego problemu jest porażająca. Pozdrawiam, Darek.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Centralka Firmowa
enox,
czy otrzymałeś już odpowiedź na reklamacje?enox pisze:dwie reklamacje
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ