Teraz jest 5 gru 2020, o 10:09


Zostaw Kontakt



Centralka Firmowa

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Centralka Firmowa

Post31 sty 2019, o 15:50

aismen,

aismen napisał(a):Numer sprawy [#509569]

poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Centralka Telefoniczna

Post21 lut 2019, o 13:00

Witam

Mam pytanie.
Po wybraniu cyfry pod którą jest przekierowanie na mój numer w momencie gdy już rozmawiam, dzwoniący moim zdaniem powinien usłyszeć że numer jest zajęty lub coś w tym rodzaju a jest tak że połączenie jest zrywane.

Czy to normalne ?
Jeśli sytuacja taka jest normalna to centralka jest bezużyteczna !
Drugi przypadek jest taki że czasami w ogóle centralka się nie włącza.

Paweł Krxxxxxx
Ostatnio edytowano 21 lut 2019, o 13:41 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 2 razy
Powód: przeniosłam do wątku o poruszanym temacie oraz ukryłam dane osobowe. Proszę nie podawaj takich informacji w Internecie na forum.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 6080
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 96 razy
    Otrzymał podziękowań: 836 razy

Re: Centralka Firmowa

Post21 lut 2019, o 13:46

Witaj aismen,
- proszę o podesłanie przykładów dla jednego i drugiego przypadku mailem na adres: specjalista_plus@plus.pl
Chodzi o podanie swojego numeru telefonu, numeru z którego ktoś dzwoni oraz daty i godziny kiedy dana sytuacja miała miejsce. Poproszę wówczas dział techniczny o sprawdzenie tych sytuacji.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post21 lut 2019, o 14:10

Czyli dzwoniący powinien usłyszeć zajętość ?
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 6080
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 96 razy
    Otrzymał podziękowań: 836 razy

Re: Centralka Firmowa

Post21 lut 2019, o 14:25

aismen,
- tak, po przesłaniu przykładów dział techniczny sprawdzi co mogło być przyczyną.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post21 lut 2019, o 15:27

2019-02-21
godzina 15:23
Rozmawiałem z numeru 50XXXXXXX na którym jest centralka, w tym czasie zadzwonił numer 5XXXXXXXX, wybrał "1" to przekierowanie na mój numer i od razu rozmowa zakończona.

2019-02-21
godzina 15:24
Dokładnie ta sama sytuacja
Ostatnio edytowano 21 lut 2019, o 15:41 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ukryłam numery telefonów. Nie podawaj danych w Internecie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Centralka Firmowa

Post21 lut 2019, o 16:02

aismen,

sprawę przekazałam do działu technicznego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post21 lut 2019, o 16:18

Skontaktowałem się z klientem który do mnie dzwonił a później poinformował w mailu o zaistniałej sytuacji.
Dzwonił na numer 50XXXXXXX z numeru 518819XXX (numer prywatny klienta RODO) w godzinach 11:46; 11:47; 11:47; 11:48. w dniu dzisiejszym 2019-02-21
Za każdym razem efekt taki sam.
Ostatnio edytowano 21 lut 2019, o 16:21 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: ukryłam numer telefonu.
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post23 lut 2019, o 10:12

Witam
Czy coś udało się ustalić ?
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 1965
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 9 razy
    Otrzymał podziękowań: 226 razy

Re: Centralka Firmowa

Post25 lut 2019, o 12:09

Witaj aismen,

spróbuj proszę aktywować usługę Połączeń oczekujących - Call Waiting. Możesz to zrobić, wprowadzając kod na telefonie *43*11# i naciskając "zadzwoń" lub z poziomu urządzenia, wchodząc w odpowiednie menu telefonu.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post26 lut 2019, o 21:21

Dziękuje,
ustawiłem
będę monitorował
Offline
Avatar użytkownika

aismen

Początkujący PlusManiak

  • Posty: 15
  • Dołączył(a): 31 sty 2019, o 10:24
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post28 lut 2019, o 07:46

Na ten moment wszystko działa jak powinno. Gdy rozmawiam jest zapowiedz - proszę czekać na połączenie.
Offline
Avatar użytkownika

Joanna_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 20944
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 18:40
  • Podziękował : 62 razy
    Otrzymał podziękowań: 1769 razy

Re: Centralka Firmowa

Post28 lut 2019, o 11:50

aismen,

to bardzo dobra informacja :-). Dziękujemy za weryfikację i wiadomość zwrotną :-).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

enox

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 25 wrz 2019, o 09:03
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Centralka Firmowa

Post25 wrz 2019, o 09:10

Mam dokładnie ten sam problem. Podpisałem umowę na nowy numer w sieci właśnie dla tej usługi. Już ponad miesiąc próbuję aktywować (skutecznie i funkcjonalnie) usługę. Kilka rozmów z konsultantami, dwie reklamacje, które nie wiem czy można nazwać reklamacjami, bo nie działa coś co powinno działać od początku.
Niestety, beztroska operatora w rozwiązywaniu tego problemu jest porażająca. Pozdrawiam, Darek.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4428
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 6 razy
    Otrzymał podziękowań: 400 razy

Re: Centralka Firmowa

Post25 wrz 2019, o 09:37

enox,

enox napisał(a):dwie reklamacje

czy otrzymałeś już odpowiedź na reklamacje?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] i 25 gości