Strona 2 z 8

Re: Centralka Firmowa

: 31 sty 2019, o 16:50
autor: Basia_Plus
aismen,
aismen pisze:Numer sprawy [#509569]
poprosiłam o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi na podany numer zgłoszenia.

Centralka Telefoniczna

: 21 lut 2019, o 14:00
autor: aismen
Witam

Mam pytanie.
Po wybraniu cyfry pod którą jest przekierowanie na mój numer w momencie gdy już rozmawiam, dzwoniący moim zdaniem powinien usłyszeć że numer jest zajęty lub coś w tym rodzaju a jest tak że połączenie jest zrywane.

Czy to normalne ?
Jeśli sytuacja taka jest normalna to centralka jest bezużyteczna !
Drugi przypadek jest taki że czasami w ogóle centralka się nie włącza.

Paweł Krxxxxxx

Re: Centralka Firmowa

: 21 lut 2019, o 14:46
autor: Ewa_Plus
Witaj aismen,
- proszę o podesłanie przykładów dla jednego i drugiego przypadku mailem na adres: specjalista_plus@plus.pl
Chodzi o podanie swojego numeru telefonu, numeru z którego ktoś dzwoni oraz daty i godziny kiedy dana sytuacja miała miejsce. Poproszę wówczas dział techniczny o sprawdzenie tych sytuacji.

Re: Centralka Firmowa

: 21 lut 2019, o 15:10
autor: aismen
Czyli dzwoniący powinien usłyszeć zajętość ?

Re: Centralka Firmowa

: 21 lut 2019, o 15:25
autor: Ewa_Plus
aismen,
- tak, po przesłaniu przykładów dział techniczny sprawdzi co mogło być przyczyną.

Re: Centralka Firmowa

: 21 lut 2019, o 16:27
autor: aismen
2019-02-21
godzina 15:23
Rozmawiałem z numeru 50XXXXXXX na którym jest centralka, w tym czasie zadzwonił numer 5XXXXXXXX, wybrał "1" to przekierowanie na mój numer i od razu rozmowa zakończona.

2019-02-21
godzina 15:24
Dokładnie ta sama sytuacja

Re: Centralka Firmowa

: 21 lut 2019, o 17:02
autor: Basia_Plus
aismen,

sprawę przekazałam do działu technicznego.

Re: Centralka Firmowa

: 21 lut 2019, o 17:18
autor: aismen
Skontaktowałem się z klientem który do mnie dzwonił a później poinformował w mailu o zaistniałej sytuacji.
Dzwonił na numer 50XXXXXXX z numeru 518819XXX (numer prywatny klienta RODO) w godzinach 11:46; 11:47; 11:47; 11:48. w dniu dzisiejszym 2019-02-21
Za każdym razem efekt taki sam.

Re: Centralka Firmowa

: 23 lut 2019, o 11:12
autor: aismen
Witam
Czy coś udało się ustalić ?

Re: Centralka Firmowa

: 25 lut 2019, o 13:09
autor: Marta_Plus
Witaj aismen,

spróbuj proszę aktywować usługę Połączeń oczekujących - Call Waiting. Możesz to zrobić, wprowadzając kod na telefonie *43*11# i naciskając "zadzwoń" lub z poziomu urządzenia, wchodząc w odpowiednie menu telefonu.

Re: Centralka Firmowa

: 26 lut 2019, o 22:21
autor: aismen
Dziękuje,
ustawiłem
będę monitorował

Re: Centralka Firmowa

: 28 lut 2019, o 08:46
autor: aismen
Na ten moment wszystko działa jak powinno. Gdy rozmawiam jest zapowiedz - proszę czekać na połączenie.

Re: Centralka Firmowa

: 28 lut 2019, o 12:50
autor: Joanna_Plus
aismen,

to bardzo dobra informacja :-). Dziękujemy za weryfikację i wiadomość zwrotną :-).

Re: Centralka Firmowa

: 25 wrz 2019, o 10:10
autor: enox
Mam dokładnie ten sam problem. Podpisałem umowę na nowy numer w sieci właśnie dla tej usługi. Już ponad miesiąc próbuję aktywować (skutecznie i funkcjonalnie) usługę. Kilka rozmów z konsultantami, dwie reklamacje, które nie wiem czy można nazwać reklamacjami, bo nie działa coś co powinno działać od początku.
Niestety, beztroska operatora w rozwiązywaniu tego problemu jest porażająca. Pozdrawiam, Darek.

Re: Centralka Firmowa

: 25 wrz 2019, o 10:37
autor: Basia_Plus
enox,
enox pisze:dwie reklamacje
czy otrzymałeś już odpowiedź na reklamacje?