Strona 3 z 8

Re: Centralka Firmowa

: 25 wrz 2019, o 16:24
autor: enox
zgłoszenie C00000001617666 z 30.08, bez odpowiedzi
zgłoszenie C00000001623370 z 25.09, z wczoraj

Re: Centralka Firmowa

: 25 wrz 2019, o 16:39
autor: Marta_Plus
enox,

dziękuję za numery zgłoszeń - przekazałam je dalej.

Re: Centralka Firmowa

: 26 wrz 2019, o 14:31
autor: enox
Marta_Plus pisze:enox,

dziękuję za numery zgłoszeń - przekazałam je dalej.
To zadziwiające, że na nieoficjalnym forum można załatwić sprawę a kilkakrotna interwencja u operatora nie daje żadnego efektu... smutne. :roll:

Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Re: Centralka Firmowa

: 26 wrz 2019, o 14:58
autor: Marta_Plus
enox,
enox pisze:Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Cieszę się, że mogłam pomóc. Pozdrawiam.

Centralka Plusa

: 11 paź 2019, o 08:44
autor: aismen
Czy jest możliwość (ja nie znalazłem w konfiguracji centralki) rożnej zapowiedzi, która byłaby zależna od pory dnia ?

Jeśli nie ma takiej opcji to czy jest szansa na jej wprowadzenie.


Paweł Kxxxxxxx

Re: Centralka Firmowa

: 11 paź 2019, o 10:12
autor: Basia_Plus
aismen,
aismen pisze:Czy jest możliwość (ja nie znalazłem w konfiguracji centralki) rożnej zapowiedzi, która byłaby zależna od pory dnia ?
niestety nie ma takiej możliwości.
aismen pisze:czy jest szansa na jej wprowadzenie.
Na tę chwilę zmiany w tym aspekcie nie są planowane. Dziękujemy za sugestię.

Re: Centralka Firmowa

: 18 lut 2020, o 22:28
autor: kk345
Czy w usłudze jest możliwość ręcznego przekierowania (np. z poziomu telefonu) odebranej rozmowy na inny numer Plusa? Czyli odbieram telefon, temat jest do pracownika serwisu, więc przełączam klienta do niego?

Re: Centralka Firmowa

: 19 lut 2020, o 13:47
autor: Ewa_Plus
kk345,
- to zależy, są dwa rodzaje centralek:
Centralka Firmy
Wirtualna Centrala Abonencka VPBX

W tej pierwszej nie będzie to możliwe.

Re: Centralka Firmowa

: 16 mar 2020, o 12:46
autor: SATONET
Witam
Od 5 marca podpisałem anex do umowy i otrzymałem w pakiecie Centralkę Firmową. Nowy okres rozliczeniowy zaczyna się od 5 marca to 6 marca zarejestrowałem się na stronie centralkafirmy.plus.pl. Otrzymałem kod aktywacyjny no i skonfigurowałem jedną zapowiedź główna z przekierowaniem na numer którego dotyczy oferta. Niestety kilka prób nie przynosiło rezultatu więc 12 marca skontaktowałem się z BOK PLUS. Pan powiedział że nie mam tej usługi i włączył ją mówiąc że po północy zacznie usługa działać.
No niestety nic się nie wydarzyło no to 13 marca po południu ponawiam próbę kontaktu z konsultantem. Tym razem Pani twierdzi ze powinno działać. Opisuję od początku całą sytuacje i Pani po konsultacji z kolegami wyłącza mi jakąś usługę typu notka SMS i mnie karze po naszej rozmowie kodem ##002# słuchawka dezaktywować pocztę głosową. Czynię zatem zgodnie z zaleceniem i oczywiście magiczna północ musi nastąpić i wszystko będzie działać. (reset telefonu też był) Niestety dnia następnego (14.04) nic się nie wydarzyło. No może poza tym że teraz pozbyłem się poczty głosowej i jak nie odbiorę to klienci nie mogą zostawić mi wiadomości. Dzwonię zatem na BOK PLUS i opisuję od początku wszystkie czynności do tego momentu. Pan poddaję się i co .... wystawia zgłoszenie bo nie widział jak rozwiązać mój problem. ( C00000001652281). Zastanawiam się w czym tutaj jest problem... Czy ta usługa nie do końca działa u każdego, czy ja mam takiego pecha, czy jest tak mało rozpowszechniona że konsultanci sami nabierają doświadczenia wraz z problemami klientów. Sam prowadzę usługi i wiem że uszkodzenie czy jakieś niedociągnięcia w systemach rzadko stosowanych niestety wymaga zdwojonego poświęcenia. Może Państwo w BOK Plus przyjrzą się temu zgłoszeniu i wspólnie niesieni doświadczeniem poradzą coś na zaistniały problem . Nie ukrywam że nie chciał bym pisać jak co nie którzy po pięć czy sześć zgłoszeń bo chyba nie na tym rzecz polega i szkoda Waszego i Naszego czasu. Poza tym jeśli to ma nie działać to proszę o informacje ponieważ musiał bym uruchomić pocztę głosową. W takiej sytuacji gdy jej nie ma to tracę zlecenia jeśli nałożą się klienci na siebie.
Proszę o pomoc i Pozdrawiam


Jest ciąg dalszy mojej sytuacji i finał co najważniejsze.
17.03 o 10.25 otrzymałem sms o zakończeniu realizacji zlecenia. No ale centralka dalej nie działała. Zadzwoniłem do BOKU i Pani powiedziała że należy wyłączyć usługę vol lte co uczyniła i zresetować telefon. Tak zrobiłem i działa.
Opisałem całość gdyby ktoś też borykał się z tym tematem. Dziękuję Pani Ewa_Plus za przyspieszenie tematu.
Pozdrawiam

Re: Centralka Firmowa

: 16 mar 2020, o 15:14
autor: Ewa_Plus
Witaj SATONET,
- wysłałam już interwencję w sprawie Twojego zgłoszenia.

Re: Centralka Firmowa

: 16 mar 2020, o 20:04
autor: SATONET
Dziękuje za zainteresowanie Ewa_Plus i czekam na rozwój stacji.

Centralka, 3 numery, koszty

: 16 paź 2020, o 13:08
autor: RGG
Dzień dobry

Chciałem się dowiedzieć, czy można połączyć "w centralkę" dwa nr komórkowe abonamentowe Plus oraz jeden numer stacjonarny Plus?

Numerem na który głównym byłby nr stacjonarny, a numery komórkowe "odbierałyby" połączenia po dokonaniu wyboru przez osobę dzwoniącą.

Czy przekierowania połączeń z numeru głównego na pozostałe numery jest dodatkowo płatne za czas połączenia?

Jaki byłby łączny koszt korzystania z abonamentów telefonicznych i koszty centralki, przy założeniu że obecnie suma opłat abonamentowych (bez wdrożonej centralki) to XXX zł.

Z góry dziękuję za odpowiedź

Re: Centralka Firmowa

: 19 paź 2020, o 14:48
autor: Basia_Plus
Witaj RGG,
RGG pisze:Chciałem się dowiedzieć, czy można połączyć "w centralkę" dwa nr komórkowe abonamentowe Plus oraz jeden numer stacjonarny Plus?
nie. Regulamin określa działanie usługi na numerze komórkowym.
RGG pisze:Czy przekierowania połączeń z numeru głównego na pozostałe numery jest dodatkowo płatne za czas połączenia?
Zgodnie z regulaminem usługi https://www.plus.pl/documents/16/131773 ... et="_blank paragraf 2 punkt 2:
Przekierowanie połączenia na Numer Abonenta w sieci Plus są bezpłatne. Przekierowanie połączenia poza sieć Plus są płatne. Koszt przekierowań jest określony jest w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus właściwym dla taryfy/promocyjnego planu cenowego, z którego korzysta Abonent.
RGG pisze:Jaki byłby łączny koszt korzystania z abonamentów telefonicznych i koszty centralki, przy założeniu że obecnie suma opłat abonamentowych (bez wdrożonej centralki) to XXX zł.
Suma kosztów numerów abonamentowych jakie aktualnie posiadasz + koszt centralki 7,90 zł (9,72 zł z VAT) dla usługi włączanej na życzenie Klienta.

Re: Centralka Firmowa

: 26 maja 2021, o 16:04
autor: subarak
Witam,
Czy centralki firmy została usunięta z oferty?

W wyszukiwarce strona z odnośnikiem do tej usługi przestała być odnajdowana.
Natomiast po zalogowaniu i ustanowieniu powiadomienia nie jest ono odtwarzane.
Zamiast tego pojawia się standardowy komunikat o niedostępnym abonencie.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Re: Centralka Firmowa

: 26 maja 2021, o 16:23
autor: Marta_Plus
Witaj subarak,
subarak pisze:Czy centralki firmy została usunięta z oferty?
Nie.
subarak pisze:W wyszukiwarce strona z odnośnikiem do tej usługi przestała być odnajdowana.
Natomiast po zalogowaniu i ustanowieniu powiadomienia nie jest ono odtwarzane.
Zamiast tego pojawia się standardowy komunikat o niedostępnym abonencie.
Aktualnie mogą występować utrudnienia związane z dostępem do strony internetowej Centralki Firmy. Przepraszam za te niedogodności.