Teraz jest 19 wrz 2018, o 09:41

Zostaw Kontakt





brak odpowiedzi na reklmację

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

MaSylwia

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 5 lip 2017, o 19:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

brak odpowiedzi na reklmację

Post5 lip 2017, o 20:14

Dzień dobry,
Proszę o informację dlaczego nie otrzymałam odpowiedzi na reklamację odnośnie zawyżonej płatności za rachunek. Nie otrzymałam ani maila ani smsa, na koncie plusonline tez nie nie było odpowiedzi.
Z uwagi na to, że dzisiaj mijał termin zapłaty faktury, zadzwoniłam na Infolinie, gdzie konsultant poinformował mnie, ze reklamacja została rozpatrzona negatywnie już w ubiegłym miesiącu i nie wie czemu nie otrzymałam odpowiedzi.
Proszę o informację czy to klient powinien się upominać o otrzymanie odpowiedzi na reklamację czy to PLUS powinien mnie sam poinformować o tym?
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post6 lip 2017, o 09:37

Witaj MaSylwia,

w jaki sposób chciałaś aby udzielono Ci odpowiedzi na zgłoszoną reklamację?
Jeśli był to e-mail, to czy sprawdziłeś folder SPAM lub Kosz w swojej poczcie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MaSylwia

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 5 lip 2017, o 19:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post6 lip 2017, o 16:14

Przecież napiłam powyżej, że nie dostałam żadnej odpowiedzi w żadnej formie, w tym mailowej, również nie było jej w spamie. Wczoraj podczas rozmowy telefonicznej konsultant poinformował mnie, że zleca wystawienie duplikatu reklamacji - tak to chyba brzmiało. Dzisiaj sprawdziłam skrzynkę, również nic nie ma.

Zapłaciłam dzisiaj bardzo wysoką fakturę po informacji telefonicznej, że reklamacja została rozpatrzona negatywnie.
Po 17 latach przestaję korzystać z Waszych usług.
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post6 lip 2017, o 16:30

MaSylwia,
- przykro mi, że tak się stało. Duplikat odpowiedzi możesz otrzymać mailowo, wysyłając zgłoszenie w tej sprawie na adres: bok@plus.pl
Jeśli podasz nam tutaj później numer tej korespondencji, będziemy mogli to przyśpieszyć.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

MaSylwia

Nowy

  • Posty: 3
  • Dołączył(a): 5 lip 2017, o 19:59
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post6 lip 2017, o 18:42

Bardzo proszę Panią o przyspieszenie odpowiedzi do maila wysłanego na bok@plus.pl pod tytułem jak niżej

(odpowiedz na reklamację i opłatę za karę umowną [Zagadnienie: 170706-001631])


Wszystko opisane jest w mailu, tj cały czas brak odpowiedzi na reklamację oraz dodatkowo proszę o potwierdzenie kwoty kary umownej. Wczoraj telefonicznie kwotę kary podała mi Pani konsultant. Chciałabym ją mieć potwierdzoną mailowo żeby potem przy wystawieniu faktury nie okazało się, że jest ona całkiem inna.
Niestety w Waszym autoryzowanuym salonie, zostałam dzisiaj poinformowana, że Wasz pracownik nie widzi takich danych w systemie.

Będę wdzięczna za przyspieszenie odpowiedzi.
Dziękuję
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post7 lip 2017, o 09:12

MaSylwia,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tmin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 10 mar 2018, o 15:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush

Naliczony abonament brak odpowiedzi

Post10 mar 2018, o 16:42

Podpisałem umowę abonament Plush na 24 miesiące z przeniesieniem numeru. Zgodnie z umową 3 miesiące ma być 0 zł abonament. Dostałem abonament do zapłaty, po telefonie do Biura Obsługi informacja, aby napisać reklamację do bok@plus.pl
Złożyłem reklamację - zarejestrowano dokument reklamacyjny o numerze: 16168025, czas biegnie, brak odpowiedzi, oby do wyznaczonej daty zapłaty wyjaśniono sprawę. Początek umowy nie wygląda optymistycznie, namawiałem inne osoby do przeniesienia numeru do Plusa ale teraz to wycofuję się proponowania przeniesienia do Plusa.
Ostatnio edytowano 12 mar 2018, o 08:28 przez Ewa_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Przeniosłam do istniejącego wątku.
Offline
Avatar użytkownika

Ron

Szalony PlusManiak

  • Posty: 486
  • Dołączył(a): 18 maja 2015, o 17:24
  • Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój
  • Podziękował : 294 razy
    Otrzymał podziękowań: 40 razy
  • Moja taryfa: Elastyczna na Kartę
  • Model telefonu: LG K8 2017

Re: Naliczony abonament brak odpowiedzi

Post10 mar 2018, o 18:43

0 zł na 3 miesiące jest jeśli przenosisz numer na którym świadczone usługi były w ramach abonamentu.

W ramach Promocji Abonent spełniający warunki opisane w § 1 pkt. 1 lit. d, tj. MNP z ofert abonamentowych otrzyma opust 100% na abonament przez 3 pierwszych pełnych okresów rozliczeniowych od momentu rozpoczęcia świadczenia Usług w ramach Umowy
Offline
Avatar użytkownika

tmin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 10 mar 2018, o 15:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush

Re: Naliczony abonament brak odpowiedzi

Post10 mar 2018, o 18:50

I tak właśnie mam, przenoszę numer od innego operatora świadczone usługi były w ramach abonamentu,
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post12 mar 2018, o 10:59

Witaj tmin,
- poprosiłam już Departament Reklamacji o przyśpieszenie Twojego zgłoszenia :)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tmin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 10 mar 2018, o 15:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post12 mar 2018, o 14:17

Dziękuję za przyśpieszenie zgłoszenia, dostałem e-maila, że zostanie wystawiona stosowana faktura korygująca uwzględniająca opust 100 % w opłacie abonamentowej
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post12 mar 2018, o 14:52

tmin,
- cieszę się, że mogłam pomóc :-)
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tmin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 10 mar 2018, o 15:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post16 mar 2018, o 16:23

Jeszcze nie otrzymałem faktury korygującej uwzględniającą opust 100 % w opłacie abonamentowej. Na koncie ciągle mam do zapłaty fakturę, proszę o zajęcie się sprawą
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post16 mar 2018, o 17:15

tmin,

tmin napisał(a):dostałem e-maila, że zostanie wystawiona stosowana faktura korygująca

faktura korygująca powinna być niebawem widoczna w Plus online.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

tmin

Nowy

  • Posty: 8
  • Dołączył(a): 10 mar 2018, o 15:52
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz
  • Moja taryfa: Plush

Re: brak odpowiedzi na reklmację

Post19 mar 2018, o 11:19

Cytuję :"faktura korygująca powinna być niebawem widoczna w Plus online". Na chwilę obecną nic się nie zmieniło, mam trzy potwierdzenia z BOK Plus,że mam cierpliwie czekać, a jutro mija wskazany czas zapłaty, jeżeli zablokuje się możliwość połączeń z tytułu nie zapłaconej faktury to napewno skorzystam z przysługujących i praw Abonenta.
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot], lukasz1117, Marta_Plus i 33 gości