Strona 2 z 2

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 19 mar 2018, o 12:46
autor: Basia_Plus
tmin,
tmin pisze: dostałem e-maila, że zostanie wystawiona stosowana faktura korygująca
tmin pisze:a jutro mija wskazany czas zapłaty,
jeśli otrzymałeś informację, że zostanie wystawiona faktura korygująca, to w zaistniałej sytuacji możesz od kwoty faktury odjąć kwotę korekty i różnicę wpłacić.

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 19 mar 2018, o 13:42
autor: tmin
Podpisałem umowę abonament Plush na 24 miesiące z przeniesieniem numeru. Zgodnie z umową 3 miesiące ma być 0 zł abonament. Co mam obliczyć jeżeli korekta faktury ma być 0 zł do zapłaty

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 19 mar 2018, o 15:35
autor: Basia_Plus
tmin,
tmin pisze: Co mam obliczyć jeżeli korekta faktury ma być 0 zł do zapłaty
z poziomu forum nie mam dostępu do konta. Jeśli otrzymałeś informację, że kwota korekty ma uwzględnić upust na abonament za reklamowany okres rozliczeniowy, wówczas nie musisz ponosić opłaty.

Reklamacja

: 2 paź 2019, o 15:28
autor: bro_78
Dzień dobry,

złożyłem reklamację 15/08/19 i do tej chwili nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej. Czy mogą Państwo przyśpieszyć ten proces ?

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 2 paź 2019, o 16:35
autor: Basia_Plus
Witaj bro_78,
bro_78 pisze:złożyłem reklamację 15/08/19 i do tej chwili nie otrzymałem żadnej informacji zwrotnej.
reklamacje rozpatrywane są w terminie 30 dni od daty wpłynięcia wniosku.
Sprawdzałeś skrzynkę mailową (w tym folder SPAM)?

Astronomiczne opłaty za roaming w PLUS-ie

: 7 paź 2019, o 16:34
autor: Klientplusa
W związku z naliczeniem olbrzymiego rachunku za transmisję danych. Proszę o informację w sprawie reklamacji:OKR/XXX/5743503/01.10.19
Nie dość ,że proces przenoszenia do PLUS-a trwał nie kilka dni jak deklarował wasz przedstawiciel a 2-mc! To jeszcze obciążacie mnie teraz horrendalnymi opłatami za roaming.Specjalnie przed wyjazdem dzwoniłem do PLUS-a, aby upewnić się jak uruchamiać i używać roamingu za granicą. W związku z czym zostałem poinformowany na infolinii ,aby telefon był aktywny w roamingu tylko na terenie UE zaś przed granica UE została wyłączona transmisja danych w telefonie.Następnie uruchomiona po ponownym przekroczeniu granicy UE w mym przypadku był to wjazd na teren Republiki Chorwackiej.Wszystko powyższe uczyniłem związku z czym proszę o zwrot kwoty 243,75 za roaming z którego nie korzystałem po za UE a zostałem zmuszony do jego opłacenia ,aby podtrzymać usługi telefoniczne.

Z poważeniem Klient Plus -a

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 7 paź 2019, o 16:55
autor: Marta_Plus
Klientplusa,
Klientplusa pisze:Proszę o informację w sprawie reklamacji:OKR/XXX/5743503/01.10.19
Informacje na ten temat uzyskasz kontaktując się z Działem Obsługi Klienta. Z pozycji forum nie posiadamy wglądu na konto numeru.

Reklamacja i faktura

: 21 wrz 2020, o 09:32
autor: Marek_chl
Dzień dobry.
Jestem wieloletnim klientem sieci Plus. 9 września złożyłam oficjalna reklamacje dotycząca umowy zawartej w sierpniu. Do dzisiaj tj. 21.09 mam do zapłacenia fakturę, która jest ściśle związana z tą reklamacja, a nadal nie została rozpatrzona.
Co mam w takiej sprawie zrobić ? Czy muszę płacić za rachunek? Czy mogę poczekać na oficjalną odpowiedź w sprawie reklamacji.
Pozdrawiam
Marek

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 21 wrz 2020, o 10:35
autor: Marta_Plus
Witaj Marek_chl,
Marek_chl pisze:Co mam w takiej sprawie zrobić ? Czy muszę płacić za rachunek? Czy mogę poczekać na oficjalną odpowiedź w sprawie reklamacji.
Zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych:
„W przypadku kiedy przedmiotem reklamacji jest niewykonana lub nienależycie wykonana Usługa lub nieprawidłowe obliczenie należności z tytułu świadczonej Usługi wraz z wniesieniem reklamacji, obowiązek zapłaty kwestionowanej kwoty zostaje zawieszony do czasu rozpatrzenia reklamacji.”
W związku z powyższym, możesz od kwoty faktury odjąć kwestionowaną opłatę i wpłacić tylko różnicę.

Odstąpienie od umowy - reklamacja naliczonej kary

: 20 sty 2021, o 19:16
autor: jaga.dzianka
Witam, w zeszłym miesiącu zaczęły się moje schody z siecią Plus. Znalazłam ofertę na stronie Plusa- Plush ABO L+ gdzie miałam mieć 3 miesiące za darmo po przeniesieniu numeru, potem 25zł miesięcznie z zieloną fakturą. Po pierwszym miesiącu dostałam fakturę do zapłacenia 30zł + grosze. Skontaktowałam się z BOKiem gdzie Pan Konsultant powiedział mi, ze rzeczywiście wg mojej taryfy nie powinnam płacić nic. Był na tyle uprzejmy, że zgłosił reklamację. Została ona odrzucona, ponieważ mój numer był przenoszony z numeru na kartę, którego zgodnie z jakimś tam punktem i jakimś podpunktem oferta nie obowiązuje. Postanowiłam więc dowiedzieć się jak wygląda odstąpienie od umowy. Połączyłam się na czacie z konsultantem (mam zapisaną transkrypcję rozmowy) i zapytałam czy przy odstąpieniu od umowy płaci się karę, odpowiedź była negatywna. Wiec przeniosłam swój numer do innej sieci i po 2 tygodniach dostałam rachunek na ponad 700 zł. Zapłaciłam abonament, jednak punkt z napisem "kara" reklamowałam. Reklamacja została odrzucona. Odwołałam się od tej decyzji i czekam.
Jednym z podstawowych obowiązków przedsiębiorców wobec konsumentów jest obowiązek podania kupującemu jasnych, zrozumiałych informacji, wystarczających do prawidłowego i pełnego korzystania ze sprzedanego towaru konsumpcyjnego. Przede wszystkim jednak informacje podawane przez przedsiębiorcę konsumentom nie mogą wprowadzać w błąd. Działaniem wprowadzającym w błąd jest działanie, które powoduje lub może powodować podjęcie przez przeciętnego konsumenta decyzji, której inaczej by nie podjął. I ja gdybym wiedziała ze mam zapłacic ponad 700 zł to w życiu nie odstąpiłabym od umowy.
W tym momencie czekam na odpowiedź w sprawie odwołania - jutro 21 stycznia upływa termin zapłaty rachunku, którego cześć (abonament) już zapłaciłam. Jakie kroki może podjąć Plus po przekroczeniu terminu zapłaty?
Pozdrawiam
Justyna

Re: Odstąpienie od umowy - reklamacja naliczonej kary

: 21 sty 2021, o 00:17
autor: pszprega
Powiedz może na początek po ilu dniach odstapilaś od umowy? Kolejna sprawa jeśli chodzi o przeniesienie nr to racja. Żebyś miała 3 miesiące za darmo musiałabyś mieć umowę z innym operatorem i ten nr przenieść do Plusa,a jesli nr był na kartę to niestety promocja nie obowiązuje. Jeszcze jedna sprawa pierwsza faktura zawsze jest wyższa bo zawiera opłatę za jeden niepełny i drugi pełny okres rozliczeniowy. Oferta była zamawiana przez Internet?

Re: brak odpowiedzi na reklmację

: 21 sty 2021, o 11:08
autor: Marta_Plus
Witaj jaga.dzianka,
jaga.dzianka pisze:Reklamacja została odrzucona. Odwołałam się od tej decyzji i czekam.
Postaram się przyśpieszyć odpowiedź na złożoną reklamację. Prześlij proszę numer telefonu, którego sprawa dotyczy pod adres: specjalista_plus@plus.pl, w temacie wiadomości dodaj słowo: FORUM oraz zawrzyj też swoją nazwę użytkownika.
jaga.dzianka pisze:Jakie kroki może podjąć Plus po przekroczeniu terminu zapłaty?
Pozdrawiam
W przypadku braku spłaty zaległych należności, będą one dalej windykowane. Mogą również zostać naliczone odsetki w razie niedotrzymania terminu płatności. Jest to jednak wstrzymane, jeśli na koncie Klienta jest zarejestrowana reklamacja. Również pozdrawiam.