Poziom Obsługi Klienta w Plusie sięga dna...
: 25 lip 2017, o 10:50
Czytam forum od czasu do czasu i jestem coraz mocniej zażenowany tym co się dzieje z obsługą klienta...
Osoba za to odpowiedzialna w Grupie CP to chyba jakiś znajomek prezesa który tylko za znajomość dostał stanowisko.
W ofertach na kartę przy przeniesieniu numeru na dzień dobry salon próbuje nas oszukać na darmowej karcie SIM, gdy już się uda przenieść numer to czasem komuś się zapomina go aktywować i się bujamy bez telefonu nawet kilkanaście dni.
Kurier KEX, jak mu się będzie chciało to przyjedzie, częściej mu się nie chce...
Podobnie to wygląda w abonamencie. Brak naliczania rabatów w duet itp...
Od dłuższego czasu nie działa mapa zasięgu, ile można to naprawiać?
Kontakt z bok@plus.pl to śmiech, nie dość że wypisują głupoty to jeszcze na to samo pytanie każdy konsultant udziela innej odpowiedzi!
I na koniec flagowe w Plusie reklamacje, bez tego ani rusz, nic nie działa poprawnie, non stop trzeba reklamować, a cwaniaczek u którego składam reklamację z uśmieszkiem odpowiada że mają na jej załatwienie 30dni...
Mój wpis nie jest atakiem na to forum, akurat Specjaliści to ostatni chyba bastion gdzie obsługa jest na wysokim poziomie.
Mam nadzieję że ktoś wyżej to przeczyta i zapanuje nad tym co w Plusie się wyrabia.
Proces przejścia do Plusa to w tej chwili przeprawa przez pole minowe.
Na Polsatach reklamy Plusa w każdym bloku reklamowym, oferta też jest bardzo dobra - oferta na kartę Plusha to według mnie nr 1, podobnie Abo, SmartDom robi robotę.
Nikogo więc nie dziwi dlaczego wciąż tak mało ludzi przenosi tu numer?
Osoba za to odpowiedzialna w Grupie CP to chyba jakiś znajomek prezesa który tylko za znajomość dostał stanowisko.
W ofertach na kartę przy przeniesieniu numeru na dzień dobry salon próbuje nas oszukać na darmowej karcie SIM, gdy już się uda przenieść numer to czasem komuś się zapomina go aktywować i się bujamy bez telefonu nawet kilkanaście dni.
Kurier KEX, jak mu się będzie chciało to przyjedzie, częściej mu się nie chce...
Podobnie to wygląda w abonamencie. Brak naliczania rabatów w duet itp...
Od dłuższego czasu nie działa mapa zasięgu, ile można to naprawiać?
Kontakt z bok@plus.pl to śmiech, nie dość że wypisują głupoty to jeszcze na to samo pytanie każdy konsultant udziela innej odpowiedzi!
I na koniec flagowe w Plusie reklamacje, bez tego ani rusz, nic nie działa poprawnie, non stop trzeba reklamować, a cwaniaczek u którego składam reklamację z uśmieszkiem odpowiada że mają na jej załatwienie 30dni...
Mój wpis nie jest atakiem na to forum, akurat Specjaliści to ostatni chyba bastion gdzie obsługa jest na wysokim poziomie.
Mam nadzieję że ktoś wyżej to przeczyta i zapanuje nad tym co w Plusie się wyrabia.
Proces przejścia do Plusa to w tej chwili przeprawa przez pole minowe.
Na Polsatach reklamy Plusa w każdym bloku reklamowym, oferta też jest bardzo dobra - oferta na kartę Plusha to według mnie nr 1, podobnie Abo, SmartDom robi robotę.
Nikogo więc nie dziwi dlaczego wciąż tak mało ludzi przenosi tu numer?