Teraz jest 19 paź 2018, o 22:32

Zostaw Kontakt





Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 151
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2017)

Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post25 sie 2017, o 14:07

W dniu dzisiejszym na numer 80088 wysłałem hasło Usun ochrona to zamiast informacji o dezaktywacji ochrony przysłano mi nowy kod aktywacyjny. Co to ma znaczyć? Rano o 3.00 pobudka sms abym pobrał aplikację i ją aktywował a teraz znowu kody. W Boku internetowym brak mam takiej opcji bo bym sam to usunął. Plus pisze w FAQ że taka opcja usługi się tam znajduje (tylko gdzie)
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 926
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 121 razy

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post25 sie 2017, o 15:24

amaryl556,
amaryl556 napisał(a):Plus pisze w FAQ że taka opcja usługi się tam znajduje (tylko gdzie)
zaloguj się proszę do Plus online, następnie postępuj według instrukcji zamieszczonej tutaj: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... faqid=4608. Daj znać, jak obecnie wygląda sytuacja.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 151
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2017)

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post25 sie 2017, o 17:16

2017-08-25.jpg
Tak u mnie to wygląda
@Marta_Plus
Mój widok konta odbiega nieco od tego podanego w linku. Ja nie mam takiego układu z opcjami. Otrzymałem w końcu wiadomość sms o dezaktywacji tej usługi.
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3649
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post26 sie 2017, o 07:44

@ amaryl556,

grafika, którą zamieściłeś wygląda na "przyciętą"; mam to samo z tym, że w dalszej części wygląda to tak:

Ochrona internetu.jpg
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

amaryl556

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 151
  • Dołączył(a): 12 wrz 2013, o 14:50
  • Podziękował : 16 razy
    Otrzymał podziękowań: 2 razy
  • Moja taryfa: abonament
  • Model telefonu: Samsung Galaxy A5 (2017)

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post26 sie 2017, o 10:15

Nie grafika nie jest przycięta.Porównałem ją z linkiem z Plusa i chciałem pokazać że nie ma u mnie opcji "Ochrona internetu".
Offline
Avatar użytkownika

sl@w_es

Moderator

  • Posty: 3649
  • Dołączył(a): 4 cze 2011, o 11:09
  • Lokalizacja: Wielkopolska
  • Podziękował : 15 razy
    Otrzymał podziękowań: 275 razy
  • Moja taryfa: N Plush Ja+NK SuperK
  • Model telefonu: myPhone Hammer +, Samsung GT-S5611, Wiko PF 4G

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post26 sie 2017, o 11:07

amaryl556 napisał(a):(...) chciałem pokazać że nie ma u mnie opcji "Ochrona internetu".

Bardzo ciekawa i oryginalna moim zdaniem sprawa - problem dotyczy jednostki - no, może określonej grupy abonentów, a nie ogółu.
Najważniejsze jednak, że Twoje działania zakończyły się oczekiwanym rezultatem:
amaryl556 napisał(a):(...) Otrzymałem w końcu wiadomość sms o dezaktywacji tej usługi.
„Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi.” - Stanisław Jerzy Lec
Offline
Avatar użytkownika

olasz14

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 sty 2018, o 09:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Usługa ochrona internetu

Post11 sty 2018, o 09:46

Proszę o wyjaśnienie tej bardzo dziwnej zagrywki...
22.12.2017 dostałam smsa z nr 80088 o treści: Dział techniczny przypomina o antyzłodzieju na telefon... wejdź na stronę, dowiedz się więcej o ochronie internetu i zainstaluj.
Nic nie instalowałam więc 25.12.2017 dostałam kolejnego smsa z nr 80088 o treści: ochrona internetu to możliwość wyboru ile czasu dziecko może korzystać z internetu... wejdź na stronę, zainstaluj i skorzystaj z testu za darmo, potem tylko 2,99 zł/msc.
Nic nie instalowałam, taka usługa jest mi po prostu niepotrzebna a tu nagle dziś (11.01.2018) dostałam smsa z nr 80088 o takiej treści: Ochrona internetu to zabezpieczanie przed włamaniami i wirusami. Koszt usługi to 2,99 zł/msc. Pozostało 5 dni do zakończenia okresu testowego. Potem nastąpi automatyczne przedłużenie usługi. Aby dezaktywować wyślij SMS o treści USUŃ OCHRONA na numer 80088.
To są jakieś jaja? Mam dezaktywować coś czego nie aktywowałam???
Zaznaczam, że w plus online w zakładce Usługi nie mam w ogóle tej nieszczęsnej ochrony internetu.
Offline
Avatar użytkownika

largo

Starszy Plusmaniak

  • Posty: 166
  • Dołączył(a): 6 lis 2016, o 09:45
  • Lokalizacja: Czechowice-Dziedzice
  • Podziękował : 1 raz
    Otrzymał podziękowań: 3 razy
  • Moja taryfa: PLUS.25
  • Model telefonu: Samsung S8

Re: Usługa ochrona internetu

Post11 sty 2018, o 10:42

Zapewne masz NOWA umowe i daja rozne usługi na TESTY 30 dniowe i jak nie zrezygnujesz to doliczaja do faktury.
Offline
Avatar użytkownika

olasz14

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 sty 2018, o 09:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Usługa ochrona internetu

Post11 sty 2018, o 10:57

Ale nic takiego nie mam w umowie.
Poza tym trochę dziwne jest, że 25.12 namawiają mnie żebym zainstalowała a za dwa tygodnie twierdzą, że za 5 dni kończy mi się okres testowy...
No i na stronie jest informacja, że dezaktywować można przez plus online, a ja nie mogę bo nie mam tej usługi...
Ostatnio edytowano 11 sty 2018, o 11:26 przez Basia_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki- podobny temat
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3384
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post11 sty 2018, o 11:45

olasz14,

olasz14 napisał(a):Mam dezaktywować coś czego nie aktywowałam???

w przypadku zawarcia nowej umowy/ aneksu do umowy, usługa Ochrona Internetu jest automatycznie aktywowana w ciągu 5 dni od wejścia oferty w życie.
olasz14 napisał(a):No i na stronie jest informacja, że dezaktywować można przez plus online, a ja nie mogę bo nie mam tej usługi...

Sprawdź proszę zakładkę Usługi, zgodnie z tym info: http://bok.plusgsm.pl/Scripts/rightnow. ... _topview=1.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

olasz14

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 sty 2018, o 09:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post11 sty 2018, o 11:54

Sprawdziłam zakładkę Usługi i nadal nie ma tam usługi Ochrona internetu.
Na jaki czas ta usługa jest aktywowana po zawarciu umowy i na jakiej podstawie? Bo ja umowę zawierałam na początku listopada i wszystkie te dodatkowe usługi (serwis IPLA i co tam jeszcze było) dezaktywowałam na początku grudnia. Ale te miałam zawarte w umowie.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3384
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post11 sty 2018, o 12:34

olasz14,

olasz14 napisał(a):Na jaki czas ta usługa jest aktywowana po zawarciu umowy i na jakiej podstawie?

Usługa Ochrona Interntu będzie aktywna, w każdym okresie rozliczeniowym do momentu zlecenia jej dezaktywacji. Sprawdzałaś regulamin promocji, w której umowa została zawarta?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

olasz14

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 sty 2018, o 09:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post11 sty 2018, o 18:30

Basia_Plus napisał(a):Sprawdzałaś regulamin promocji, w której umowa została zawarta?

Sprawdziłam, znalazłam taką usługę w Aneksie jednak nie dotyczy ona mojego planu taryfowego. Dla taryfy JA + 49,99 - usługa Ochrona Internetu - brak. Tylko przy wybraniu wyższego planu taryfowego (od JA+59,99 wzwyż) aktywuje się ta usługa w ramach promocji na jeden okres rozliczeniowy.
Wysyłanie do mnie w takim przypadku informacji, ze mam dezaktywować usługę jest co najmniej niestosowne a nawet powiedziałabym bezczelne.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3384
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 309 razy

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post12 sty 2018, o 10:17

olasz14,

przepraszam za zaistniałą sytuację. Aby zweryfikować te informacje konieczny będzie dostęp do Twojego konta. Wyślij proszę zgłoszenie na adres bok@plus.pl i podaj mi tutaj numer zgłoszenia postaram się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

olasz14

Nowy

  • Posty: 5
  • Dołączył(a): 11 sty 2018, o 09:34
  • Podziękował : 0 raz
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post12 sty 2018, o 14:34

Dziękuję. Wysłałam zgłoszenie, nr 180112-001300.
Następna strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości