Teraz jest 18 wrz 2018, o 21:06

Zostaw Kontakt





Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Przed założeniem tematu należy użyć opcji szukaj. Jeżeli temat był już poruszany to od razu otrzymasz odpowiedź.
Offline
Avatar użytkownika

Basia_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 3311
  • Dołączył(a): 8 wrz 2015, o 13:25
  • Podziękował : 3 razy
    Otrzymał podziękowań: 303 razy

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post12 sty 2018, o 14:44

olasz14,

poprosiłam o udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dariuss1

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 06:10
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Usługa wyłączona, opłaty wciąż naliczane

Post25 lip 2018, o 23:54

Witam! W maju tego roku zmieniłem umowy dla swoich numerów - plan PlusDuet 85 aktywowany od 21 maja, dostałem odpowiednie pisma itd. 6 czerwca zabrałem się za wyłącznie niepotrzebnych usług włączonych przy zmianie umowy. Rezygnacja przy pomocy SMSów. Wszystko przebiegło pomyślnie, otrzymałem smsy zwrotne z potwierdzeniami wyłączeń. Jednak na kolejnych fakturach mam ciągle pozycję "Ochrona internetu 2 licencje - 6zł". Nie mam takiej usługi na liście w Plus Online więc nie mogę sprawdzić statusu, w telefonie mam swój sms z 6-go czerwca wysłany na numer 80088 "USUN OCHRONA14" i zwrotny "Usługa jest już nieaktywna". Na 2601 ciężko się dodzwonić. Jak wyłączyć niechcianą ochronę?
Ostatnio edytowano 26 lip 2018, o 09:16 przez Marta_Plus, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączenie - przeniesienie postu do wątku z poruszaną tematyką.
Offline
Avatar użytkownika

Marta_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 880
  • Dołączył(a): 11 lip 2017, o 09:52
  • Podziękował : 7 razy
    Otrzymał podziękowań: 113 razy

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post26 lip 2018, o 09:23

Witaj dariuss1,
dariuss1 napisał(a):Na 2601 ciężko się dodzwonić. Jak wyłączyć niechcianą ochronę?
Wyślij proszę zgłoszenie w opisanej sprawie poprzez ten formularz (poza nr telefonu, zawrzyj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL/NIP). Pracownik posiadający wgląd do konta, zweryfikuje dostępność usługi i postara się rozwiązać problem. Jeśli podasz mi potem numer zgłoszenia, to postaram się przyśpieszyć rozwiązanie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Offline
Avatar użytkownika

dariuss1

Nowy

  • Posty: 4
  • Dołączył(a): 16 kwi 2018, o 06:10
  • Podziękował : 2 razy
    Otrzymał podziękowań: 0 raz

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post26 lip 2018, o 13:19

Dziękuję za odpowiedź, zgłoszenie wysłane. Numer [#188619]
Offline
Avatar użytkownika

Ewa_Plus

Specjalista Plusa

  • Posty: 4842
  • Dołączył(a): 18 gru 2012, o 17:37
  • Lokalizacja: Warszawa
  • Podziękował : 84 razy
    Otrzymał podziękowań: 536 razy

Re: Ochrona internetu zamiast deaktywacji przysyła nowe kody

Post26 lip 2018, o 14:35

dariuss1,
- dziękuję za numer zgłoszenia. Wysłałam już interwencję z prośbą o pilną weryfikację tej sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ

Za ten post autor Ewa_Plus otrzymał podziękowanie od
dariuss1(27 lip 2018, o 10:27)
Poprzednia strona

Powrót do Plus Abonament - Oficjalny Dział Plusa



Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: calkapokole, malgorzata0611 i 30 gości