Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj tpcom,

rozumiem, że wyraziłeś zgodę na aktywację usług przed 14 dniami?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tpcom
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 31 lip 2015, o 09:12

Re: Plush Abonament

Post autor: tpcom »

Marta_Plus pisze:Witaj tpcom,

rozumiem, że wyraziłeś zgodę na aktywację usług przed 14 dniami?
Nie wiem o czym mowa? Zamawiałem w sklepie Plusa w dniu 26 października. Czy chodzi o jakieś pytanie podczas zamawiania? Szczerze to nie pamiętam zupełnie .... :-/
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

tpcom,
tpcom pisze:Nie wiem o czym mowa? Zamawiałem w sklepie Plusa w dniu 26 października. Czy chodzi o jakieś pytanie podczas zamawiania? Szczerze to nie pamiętam zupełnie .... :-/
Chodzi o termin aktywacji karty SIM, który jest uzależniony od oświadczenia woli Klienta. Jeżeli podczas składania zamówienia nie wyraziłeś zgody na natychmiastowe świadczenie usług, to aktywacja nastąpi po 14 dniach. Możliwe, że to jest przyczyna wspomnianego opóźnienia. Z pozycji forum nie mamy wglądu do umowy. Decyzję w kwestii terminu aktywacji możesz zmienić, kontaktują się z danym kanałem sprzedaży.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
tpcom
Początkujący PlusManiak
Posty: 16
Rejestracja: 31 lip 2015, o 09:12

Re: Plush Abonament

Post autor: tpcom »

Właśnie to było przyczyną opóźnienia aktywacji usługi. Dziękuję bardzo za podpowiedź i serdecznie pozdrawiam.
rysiek29
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2020, o 13:12

Re: Plush Abonament

Post autor: rysiek29 »

Witam.Mamy z żoną abonamenty w plushu na czas nieokreślony czy da się połączyć je w duet?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3136
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj rysiek29,

umowa na oba numery (Twój i żony) jest zawarta na jeden PESEL/NIP?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rysiek29
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2020, o 13:12

Re: Plush Abonament

Post autor: rysiek29 »

Nie na oddzielne pesle.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

rysiek29,

rabat zostanie naliczony automatycznie jeśli numery będą przypisane na jeden PESEL/NIP. Proszę o dokonanie cesji numeru.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rysiek29
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2020, o 13:12

Re: Plush Abonament

Post autor: rysiek29 »

A co się stanie z internetem stażowym.Mamy po 16gb?
Awatar użytkownika
Joanna_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 22378
Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40

Re: Plush Abonament

Post autor: Joanna_Plus »

rysiek29,
rysiek29 pisze:A co się stanie z internetem stażowym.
Pozostanie na numerze.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
rysiek29
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2020, o 13:12

Re: Plush Abonament

Post autor: rysiek29 »

Ok.Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
noogi
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 3 gru 2020, o 15:13

Re: Plush Abonament

Post autor: noogi »

Cześć,
Złożyłem dyspozycję przeniesienia dwóch numerów z NJU do Plush'a abo (duet), dzisiaj kurier przywiózł dwie koperty - są w nich karty SIM ale nie znalazłem żadnej informacji o podpisaniu? umowy SMSsem - na infolinii konsultant pytał o formę podpisania i potwierdzono, że SMS - za bardzo się na tym nie skupiałem, zakładając że w kopercie będzie informacja co i na jaki numer wysłać.
Przejrzałem dokumenty wiele razy - lipa - nic nie ma.
Więc pytanie - jak potwierdzić fakt odebrania umowy/ przeniesienia numerów ?

(Wątek jest b duży i pewnie gdzieś tam jest odpowiedź na moje pytania ale nie znalazłem go w założonym czasie, proszę o wyrozumiałość)

pozdrawiam
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5188
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj noogi,
noogi pisze:Więc pytanie - jak potwierdzić fakt odebrania umowy/ przeniesienia numerów ?
po odbiorze przesyłki wysyłany jest SMS (1 dzień po doręczeniu). Akceptacja proponowanych warunków następuje poprzez odesłanie SMS-a.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
noogi
Nowy
Posty: 9
Rejestracja: 3 gru 2020, o 15:13

Re: Plush Abonament

Post autor: noogi »

Bardzo dziękuję za informację
Rozumiem, że SMS przyjdzie na mój obecny numer, który będzie przeniesiony...
Awatar użytkownika
Michał_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5501
Rejestracja: 1 lut 2017, o 09:13

Re: Plush Abonament

Post autor: Michał_Plus »

noogi, SMS przychodzi na numer podany jako kontaktowy przy składaniu zamówienia. Jeśli był podany ten do przeniesienia, to tak. SMS przyjdzie na ten numer.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ