Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
-
- Początkujący PlusManiak
- Posty: 15
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 27 sie 2019, o 12:59
Re: Plush Abonament
Ok dzięki za info .
Re: Plush Abonament
Mam pytanie odnośnie internetu mobilnego w plush czy oferta rabatu za kolejne nr na tę samą osobę tyczą się również internetu w abonamencie. Mam 4 nr w plush i internet.
Re: Plush Abonament
No i mogę powtórzyć swoją wypowiedź ze strony 114. 23 lutego wysłałem SMS aktywujący Wakacje, na najnowszej fakturze, za okres od 17 marca, naliczony został abonament.
Powtórzę też pytanie, na które nie dostałem dotąd odpowiedzi: czy można zrobić coś z tą umową, by nie trzeba było sobie nią zawracać głowy, ale bym miał dostęp do podglądu rat płaconych za urządzenie?
Powtórzę też pytanie, na które nie dostałem dotąd odpowiedzi: czy można zrobić coś z tą umową, by nie trzeba było sobie nią zawracać głowy, ale bym miał dostęp do podglądu rat płaconych za urządzenie?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Asiatipl,
zif,
Promocja Duet w Plush'u (upust 4,99 zł z VAT/m-c na każdą kartę na jeden PESEL/NIP) nie obowiązuje w przypadku numeru w ofercie Plus Internet.Asiatipl pisze:Mam pytanie odnośnie internetu mobilnego w plush czy oferta rabatu za kolejne nr na tę samą osobę tyczą się również internetu w abonamencie.
zif,
To dyspozycja, którą wysłałeś w trakcie nowego okresu rozliczeniowego. W tej sytuacji, ponownie zgłoś reklamację i podaj nam jej numer - postaramy się przyśpieszyć odpowiedź.zif pisze:No i mogę powtórzyć swoją wypowiedź ze strony 114. 23 lutego wysłałem SMS aktywujący Wakacje, na najnowszej fakturze, za okres od 17 marca, naliczony został abonament.
Przy nieaktywnym numerze (jeśli na koncie był tylko jeden numer) nie zalogujesz się już do Plus online, aby podejrzeć harmonogram rat za urządzenie.zif pisze:czy można zrobić coś z tą umową, by nie trzeba było sobie nią zawracać głowy, ale bym miał dostęp do podglądu rat płaconych za urządzenie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam, złożona została reklamacja do faktury 2002200663754, ponieważ naliczono za abonament a był wysłany SMS o treści wakacje. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, miała być wystawiona faktura korygująca .
Nie została.. dziś przyszła faktur numer 2003200656302. Oczywiście na kwotę za dwa abonamenty. Rabat za duet się nie naliczyl już w tym miesiącu . Zapewne przez nieterminową zapłatę poprzedniego rachunku, który był reklamowany.
Po prostu nie wiem co mam napisać. To już nie chodzi o to 25 zł źle naliczonego abonamentu z poprzedniego miesiąca. Tylko po co składać reklamacje i uzyskiwać odpowiedź pozytywną?
Numer reklamacji Znak: OKR/KKus/5931199/05.03.20
Można coś w tym zaradzić?
Nie została.. dziś przyszła faktur numer 2003200656302. Oczywiście na kwotę za dwa abonamenty. Rabat za duet się nie naliczyl już w tym miesiącu . Zapewne przez nieterminową zapłatę poprzedniego rachunku, który był reklamowany.
Po prostu nie wiem co mam napisać. To już nie chodzi o to 25 zł źle naliczonego abonamentu z poprzedniego miesiąca. Tylko po co składać reklamacje i uzyskiwać odpowiedź pozytywną?
Numer reklamacji Znak: OKR/KKus/5931199/05.03.20
Można coś w tym zaradzić?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj 88michal,
Z pozycji forum nie mam jednak możliwości wglądu do konta. Gdybyś zatem chciał uzyskać odpowiedź, jak dokładnie wygląda obecna sytuacja związana z wyrównaniem płatności na Twoim koncie, prześlij w tej sprawie zapytanie wraz z danymi poprzez ten formularz. Podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej – postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, powinna zostać wystawiona faktura anulująca abonament, czy kwestionowaną kwotę za okres reklamowany. Zapewne korekta została wystawiona w trakcie cyklu, więc saldo zostanie skorygowane wraz z rozpoczęciem nowego.88michal pisze:Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, miała być wystawiona faktura korygująca .
Nie została.. dziś przyszła faktur numer 2003200656302. Oczywiście na kwotę za dwa abonamenty.
Z pozycji forum nie mam jednak możliwości wglądu do konta. Gdybyś zatem chciał uzyskać odpowiedź, jak dokładnie wygląda obecna sytuacja związana z wyrównaniem płatności na Twoim koncie, prześlij w tej sprawie zapytanie wraz z danymi poprzez ten formularz. Podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej – postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Trochę trwało, ale wreszcie klepnąłem reklamację :) W miarę możliwości proszę o przyspieszenie. #1395483
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3108
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
zif,
Ok. :) Dziękuję za numer zgłoszenia - poprosiłam o przyśpieszenie sprawy.zif pisze:Trochę trwało, ale wreszcie klepnąłem reklamację :) W miarę możliwości proszę o przyspieszenie. #1395483
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dziękuję, bardziej przyspieszyć się nie dało - już rozpatrzone pozytywnie :)
Plush - 3 konta - migracja do jednego i niekonczaca sie spra
Witam
Zmirowalem 3 moje nr to Plusha, trwalo to kila miesiecy. KAzdy numer trafial na nowe konto (po co tak komplikujacie zycie sobie i nam klientom?).
Placilem zgodnie z otrzymanymi FV, czyli mam nadplate, ktorej po migracji numerow do jednego konta nikt mi nie zwrocil.
Dzownilem juz 2 razy do BOK, pisalem kilkanascie emailii i wciaz nikt nie przeksiegowal pieniedzy, minelo juz 3 miesiace.
Moze tutja ktos zajmie sie sprawa OKR/PaRo/5919724/17.02.20 ? Prosze o kontakt emailowy na email przypisany do mojego konta lub telefonicznie.
Pozdrawiam
Slawek
Zmirowalem 3 moje nr to Plusha, trwalo to kila miesiecy. KAzdy numer trafial na nowe konto (po co tak komplikujacie zycie sobie i nam klientom?).
Placilem zgodnie z otrzymanymi FV, czyli mam nadplate, ktorej po migracji numerow do jednego konta nikt mi nie zwrocil.
Dzownilem juz 2 razy do BOK, pisalem kilkanascie emailii i wciaz nikt nie przeksiegowal pieniedzy, minelo juz 3 miesiace.
Moze tutja ktos zajmie sie sprawa OKR/PaRo/5919724/17.02.20 ? Prosze o kontakt emailowy na email przypisany do mojego konta lub telefonicznie.
Pozdrawiam
Slawek
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2020, o 09:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj slv,
z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Aby zweryfikować opisaną przez Ciebie sytuację, wyślij proszę zgłoszenie poprzez ten formularz. Poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL. Podaj nam numer zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Aby zweryfikować opisaną przez Ciebie sytuację, wyślij proszę zgłoszenie poprzez ten formularz. Poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL. Podaj nam numer zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
No dobrze... Albo Wy (w sensie: Plus) wykończycie psychicznie mnie, albo ja - Was :)
Na wstępie pytanie kontrolne: czy nowi klienci mają może jakąś karencję, czy od razu mogą korzystać z Wakacji?
Jeśli prawdziwa jest odpowiedź druga, to jest problemik. Poproszono mnie o pomoc w wyborze internetu mobilnego, z myślą raczej o sezonie urlopowym (pomijamy kwestię, czy w tym roku będą jakieś wyjazdy urlopowe :)). Na moją zgubę najsensowniej wypadł Plush Internet. Plan był taki, że do lipca nabijamy staż Wakacjami, i na urlopie będzie do dyspozycji 60 GB. Zamówienie zrealizowano błyskawicznie, karta aktywowała się bodajże 2 kwietnia, przypisano okres rozliczeniowy od 9. Między 2 a 6 kwietnia (czyli ponad 48 godzin przed nowym okresem rozliczeniowym) kilkakrotnie wysyłany był SMS "Wakacje" (a także "wakacje", "WAKACJE" i co tam jeszcze przyszło do głowy) na 80667. Wysłane SMS-y były widoczne w aplikacji mobilnej, ale żaden nie został potwierdzony przez operatora. W nowym okresie rozliczeniowym była ponowna próba włączenia Wakacji - również bezowocna. Plus za to radośnie przysłał fakturę z naliczonym abonamentem od aktywacji karty do końca pierwszego, niepełnego okresu (tu OK), i za cały okres rozliczeniowy od 9 kwietnia (i tu już, moim zdaniem, nie OK).
Zmieniły się zasady, i tak ma być, czy znowu coś się pomerdało i mogę sięgać po szablon reklamacji nr 8? :)
Na wstępie pytanie kontrolne: czy nowi klienci mają może jakąś karencję, czy od razu mogą korzystać z Wakacji?
Jeśli prawdziwa jest odpowiedź druga, to jest problemik. Poproszono mnie o pomoc w wyborze internetu mobilnego, z myślą raczej o sezonie urlopowym (pomijamy kwestię, czy w tym roku będą jakieś wyjazdy urlopowe :)). Na moją zgubę najsensowniej wypadł Plush Internet. Plan był taki, że do lipca nabijamy staż Wakacjami, i na urlopie będzie do dyspozycji 60 GB. Zamówienie zrealizowano błyskawicznie, karta aktywowała się bodajże 2 kwietnia, przypisano okres rozliczeniowy od 9. Między 2 a 6 kwietnia (czyli ponad 48 godzin przed nowym okresem rozliczeniowym) kilkakrotnie wysyłany był SMS "Wakacje" (a także "wakacje", "WAKACJE" i co tam jeszcze przyszło do głowy) na 80667. Wysłane SMS-y były widoczne w aplikacji mobilnej, ale żaden nie został potwierdzony przez operatora. W nowym okresie rozliczeniowym była ponowna próba włączenia Wakacji - również bezowocna. Plus za to radośnie przysłał fakturę z naliczonym abonamentem od aktywacji karty do końca pierwszego, niepełnego okresu (tu OK), i za cały okres rozliczeniowy od 9 kwietnia (i tu już, moim zdaniem, nie OK).
Zmieniły się zasady, i tak ma być, czy znowu coś się pomerdało i mogę sięgać po szablon reklamacji nr 8? :)
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
zif,
Możesz złożyć reklamację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
nie ma okresu karencji. Wakacje działają zawsze od pierwszego do ostatniego dnia cyklu rozliczeniowego. SMS powinien być wysłany co najmniej 48 godzin przed końcem cyklu.zif pisze:czy nowi klienci mają może jakąś karencję, czy od razu mogą korzystać z Wakacji?
Możesz złożyć reklamację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam,
posiadam dwa numery telefonów w abonamencie Plush Abo L, z opcją stażową pakietu internetowego. Według umowy po trzech miesiącach powinien się aktywować pakiet 12GB internetu. Od podpisania umowy minęły już więcej niż cztery miesiące. W dniu dzisiejszym oba numery weszły w czwarty okres rozliczeniowy, ale znowu aktywował się tylko pakiet 10GB, tak jak na początku.
Proszę o pomoc. Zadałem pytanie na czacie z konsultantem, niestety czat po około 15 minutach sam się zamknął, z prośbą o wypełnienie jakiejś ankiety. Żaden konsultant się nie odezwał.
Pozdrawiam. Czekam na odpowiedź.
posiadam dwa numery telefonów w abonamencie Plush Abo L, z opcją stażową pakietu internetowego. Według umowy po trzech miesiącach powinien się aktywować pakiet 12GB internetu. Od podpisania umowy minęły już więcej niż cztery miesiące. W dniu dzisiejszym oba numery weszły w czwarty okres rozliczeniowy, ale znowu aktywował się tylko pakiet 10GB, tak jak na początku.
Proszę o pomoc. Zadałem pytanie na czacie z konsultantem, niestety czat po około 15 minutach sam się zamknął, z prośbą o wypełnienie jakiejś ankiety. Żaden konsultant się nie odezwał.
Pozdrawiam. Czekam na odpowiedź.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5177
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj link87,
z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Opisz proszę sprawę i wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Opisz proszę sprawę i wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ