Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Jack18
Początkujący PlusManiak
Posty: 15
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 27 sie 2019, o 12:59

Re: Plush Abonament

Post autor: Jack18 »

Ok dzięki za info .
Asiatipl
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 30 lis 2019, o 16:01

Re: Plush Abonament

Post autor: Asiatipl »

Mam pytanie odnośnie internetu mobilnego w plush czy oferta rabatu za kolejne nr na tę samą osobę tyczą się również internetu w abonamencie. Mam 4 nr w plush i internet.
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

No i mogę powtórzyć swoją wypowiedź ze strony 114. 23 lutego wysłałem SMS aktywujący Wakacje, na najnowszej fakturze, za okres od 17 marca, naliczony został abonament.

Powtórzę też pytanie, na które nie dostałem dotąd odpowiedzi: czy można zrobić coś z tą umową, by nie trzeba było sobie nią zawracać głowy, ale bym miał dostęp do podglądu rat płaconych za urządzenie?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Asiatipl,
Asiatipl pisze:Mam pytanie odnośnie internetu mobilnego w plush czy oferta rabatu za kolejne nr na tę samą osobę tyczą się również internetu w abonamencie.
Promocja Duet w Plush'u (upust 4,99 zł z VAT/m-c na każdą kartę na jeden PESEL/NIP) nie obowiązuje w przypadku numeru w ofercie Plus Internet.

zif,
zif pisze:No i mogę powtórzyć swoją wypowiedź ze strony 114. 23 lutego wysłałem SMS aktywujący Wakacje, na najnowszej fakturze, za okres od 17 marca, naliczony został abonament.
To dyspozycja, którą wysłałeś w trakcie nowego okresu rozliczeniowego. W tej sytuacji, ponownie zgłoś reklamację i podaj nam jej numer - postaramy się przyśpieszyć odpowiedź.
zif pisze:czy można zrobić coś z tą umową, by nie trzeba było sobie nią zawracać głowy, ale bym miał dostęp do podglądu rat płaconych za urządzenie?
Przy nieaktywnym numerze (jeśli na koncie był tylko jeden numer) nie zalogujesz się już do Plus online, aby podejrzeć harmonogram rat za urządzenie.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
88michal
Starszy Plusmaniak
Posty: 150
Rejestracja: 8 wrz 2014, o 09:00

Re: Plush Abonament

Post autor: 88michal »

Witam, złożona została reklamacja do faktury 2002200663754, ponieważ naliczono za abonament a był wysłany SMS o treści wakacje. Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, miała być wystawiona faktura korygująca .
Nie została.. dziś przyszła faktur numer 2003200656302. Oczywiście na kwotę za dwa abonamenty. Rabat za duet się nie naliczyl już w tym miesiącu . Zapewne przez nieterminową zapłatę poprzedniego rachunku, który był reklamowany.
Po prostu nie wiem co mam napisać. To już nie chodzi o to 25 zł źle naliczonego abonamentu z poprzedniego miesiąca. Tylko po co składać reklamacje i uzyskiwać odpowiedź pozytywną?
Numer reklamacji Znak: OKR/KKus/5931199/05.03.20

Można coś w tym zaradzić?
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj 88michal,
88michal pisze:Reklamacja rozpatrzona pozytywnie, miała być wystawiona faktura korygująca .
Nie została.. dziś przyszła faktur numer 2003200656302. Oczywiście na kwotę za dwa abonamenty.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, powinna zostać wystawiona faktura anulująca abonament, czy kwestionowaną kwotę za okres reklamowany. Zapewne korekta została wystawiona w trakcie cyklu, więc saldo zostanie skorygowane wraz z rozpoczęciem nowego.
Z pozycji forum nie mam jednak możliwości wglądu do konta. Gdybyś zatem chciał uzyskać odpowiedź, jak dokładnie wygląda obecna sytuacja związana z wyrównaniem płatności na Twoim koncie, prześlij w tej sprawie zapytanie wraz z danymi poprzez ten formularz. Podaj mi tutaj numer zagadnienia, który dotrze w wiadomości zwrotnej – postaram się przyśpieszyć odpowiedź.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

Trochę trwało, ale wreszcie klepnąłem reklamację :) W miarę możliwości proszę o przyspieszenie. #1395483
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

zif,
zif pisze:Trochę trwało, ale wreszcie klepnąłem reklamację :) W miarę możliwości proszę o przyspieszenie. #1395483
Ok. :) Dziękuję za numer zgłoszenia - poprosiłam o przyśpieszenie sprawy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

Dziękuję, bardziej przyspieszyć się nie dało - już rozpatrzone pozytywnie :)
slv
Początkujący PlusManiak
Posty: 18
Rejestracja: 11 maja 2019, o 17:49

Plush - 3 konta - migracja do jednego i niekonczaca sie spra

Post autor: slv »

Witam

Zmirowalem 3 moje nr to Plusha, trwalo to kila miesiecy. KAzdy numer trafial na nowe konto (po co tak komplikujacie zycie sobie i nam klientom?).
Placilem zgodnie z otrzymanymi FV, czyli mam nadplate, ktorej po migracji numerow do jednego konta nikt mi nie zwrocil.

Dzownilem juz 2 razy do BOK, pisalem kilkanascie emailii i wciaz nikt nie przeksiegowal pieniedzy, minelo juz 3 miesiace.

Moze tutja ktos zajmie sie sprawa OKR/PaRo/5919724/17.02.20 ? Prosze o kontakt emailowy na email przypisany do mojego konta lub telefonicznie.

Pozdrawiam
Slawek
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2020, o 09:58 przez Basia_Plus, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Połączono wątki -podobny temat.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj slv,

z pozycji forum nie mamy wglądu do konta. Aby zweryfikować opisaną przez Ciebie sytuację, wyślij proszę zgłoszenie poprzez ten formularz. Poza numerem telefonu, podaj w nim dane umożliwiające weryfikację, czyli imię i nazwisko oraz nr PESEL. Podaj nam numer zgłoszenia, a postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

No dobrze... Albo Wy (w sensie: Plus) wykończycie psychicznie mnie, albo ja - Was :)

Na wstępie pytanie kontrolne: czy nowi klienci mają może jakąś karencję, czy od razu mogą korzystać z Wakacji?

Jeśli prawdziwa jest odpowiedź druga, to jest problemik. Poproszono mnie o pomoc w wyborze internetu mobilnego, z myślą raczej o sezonie urlopowym (pomijamy kwestię, czy w tym roku będą jakieś wyjazdy urlopowe :)). Na moją zgubę najsensowniej wypadł Plush Internet. Plan był taki, że do lipca nabijamy staż Wakacjami, i na urlopie będzie do dyspozycji 60 GB. Zamówienie zrealizowano błyskawicznie, karta aktywowała się bodajże 2 kwietnia, przypisano okres rozliczeniowy od 9. Między 2 a 6 kwietnia (czyli ponad 48 godzin przed nowym okresem rozliczeniowym) kilkakrotnie wysyłany był SMS "Wakacje" (a także "wakacje", "WAKACJE" i co tam jeszcze przyszło do głowy) na 80667. Wysłane SMS-y były widoczne w aplikacji mobilnej, ale żaden nie został potwierdzony przez operatora. W nowym okresie rozliczeniowym była ponowna próba włączenia Wakacji - również bezowocna. Plus za to radośnie przysłał fakturę z naliczonym abonamentem od aktywacji karty do końca pierwszego, niepełnego okresu (tu OK), i za cały okres rozliczeniowy od 9 kwietnia (i tu już, moim zdaniem, nie OK).

Zmieniły się zasady, i tak ma być, czy znowu coś się pomerdało i mogę sięgać po szablon reklamacji nr 8? :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

zif,
zif pisze:czy nowi klienci mają może jakąś karencję, czy od razu mogą korzystać z Wakacji?
nie ma okresu karencji. Wakacje działają zawsze od pierwszego do ostatniego dnia cyklu rozliczeniowego. SMS powinien być wysłany co najmniej 48 godzin przed końcem cyklu.
Możesz złożyć reklamację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
link87
Nowy
Posty: 5
Rejestracja: 16 sty 2011, o 16:24

Re: Plush Abonament

Post autor: link87 »

Witam,
posiadam dwa numery telefonów w abonamencie Plush Abo L, z opcją stażową pakietu internetowego. Według umowy po trzech miesiącach powinien się aktywować pakiet 12GB internetu. Od podpisania umowy minęły już więcej niż cztery miesiące. W dniu dzisiejszym oba numery weszły w czwarty okres rozliczeniowy, ale znowu aktywował się tylko pakiet 10GB, tak jak na początku.

Proszę o pomoc. Zadałem pytanie na czacie z konsultantem, niestety czat po około 15 minutach sam się zamknął, z prośbą o wypełnienie jakiejś ankiety. Żaden konsultant się nie odezwał.

Pozdrawiam. Czekam na odpowiedź.
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj link87,

z pozycji forum nie mamy wglądu w konta numerów. Opisz proszę sprawę i wraz z numerami telefonów i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy zweryfikują wówczas sytuację. Jeśli podasz nam numer zgłoszenia postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ