Plush Abonament
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
- Joanna_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 22376
- Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
- Rejestracja: 18 gru 2012, o 19:40
Re: Plush Abonament
Witaj KunaWDeszczu,
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
opisz proszę sytuację i wraz z numerem telefonu i danymi (imię i nazwisko, numer PESEL) prześlij przez ten formularz. Nasi pracownicy mając wgląd w konto numeru, zweryfikują wówczas sprawę.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dostałem odpowiedź w sprawie reklamacji, ale sprawa wygląda tak, że dotyczyła ona dwóch podanych przeze mnie numerów, a odpowiedź przyszła że została ona uwzględniona i pakiet zostanie zmieniony na numerze takim i takim. Co w takim razie z drugim który jest na mnie w tej samej ofercie? Mam pisać osobną reklamację?Joanna_Plus pisze:Ipo,
podaj mi proszę numer tego zgłoszenia. Poproszę wówczas o przyśpieszenie udzielenia odpowiedzi.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Ipo,
jeśli wskazane przez Ciebie numery znajdują się na dwóch rożnych kontach to reklamacja dotycząca drugiego numeru najprawdopodobniej nie została jeszcze rozpatrzona.Ipo pisze:dotyczyła ona dwóch podanych przeze mnie numerów
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Witam serdecznie
Czy mając Plush abonament na czas nieokreślony można przejść na Plush Abo z umową na 24msc i dobrać terminal ?
Dziękuję za odpowiedź.
Czy mając Plush abonament na czas nieokreślony można przejść na Plush Abo z umową na 24msc i dobrać terminal ?
Dziękuję za odpowiedź.
Re: Plush Abonament
Oczywiście w ramach przedłużenia umowy na czas określony.
Re: Plush Abonament
Dziękuję serdecznie za odpowiedź
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj MacGxx,
do oferty z umową na czas oznaczony możesz przejść, jeśli staż w ofercie Plush ABO wynosi minimum 18 miesięcy.MacGxx pisze:Czy mając Plush abonament na czas nieokreślony można przejść na Plush Abo z umową na 24msc
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
A do oferty Plus abonament ? Ile musi wynosić staż ?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
MacGxx,
Nie ma w tym przypadku takiego wymogu.MacGxx pisze: do oferty Plus abonament ? Ile musi wynosić staż ?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Mam małe pytanko.
W plush abo, po wyczerpaniu internetu w UE internet jest pobierany poza pakietowo? Czyli nalicza po prostu pieniądze?
Czy jest blokowany? Przychodzi jakiś SMS o tym fakcie?
W plush abo, po wyczerpaniu internetu w UE internet jest pobierany poza pakietowo? Czyli nalicza po prostu pieniądze?
Czy jest blokowany? Przychodzi jakiś SMS o tym fakcie?
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
Witaj 88michal,
Abonentom posiadającym limit roamingowy naliczana jest po jego wykorzystaniu stawka 18,89 za GB.88michal pisze:W plush abo, po wyczerpaniu internetu w UE internet jest pobierany poza pakietowo? Czyli nalicza po prostu pieniądze?
Zgodnie z powyższym, ma tu zastosowanie Polityka Uczciwego Korzystania. Informacje dodatkowe znajdziesz tutaj: https://www.plus.pl/uslugi/roaming"target="_blank. Standardowo dostępna jest także usługa „Limiter Data w roamingu”, która polega na zablokowaniu transmisji danych w roamingu, po przekroczeniu kwoty o wartości 250 zł (Klient może odblokować transmisję danych).88michal pisze:Czy jest blokowany?
Tak.88michal pisze:Przychodzi jakiś SMS o tym fakcie?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
Dzień dobry,
mam taki problem, że do swojego obecnego numeru w abonamencie chciałam dobrać drugi - ale z przeniesieniem numeru z innej sieci (z na kartę). Drugi numer używał jeden z członków rodziny, ale byłam przekonana, że był on zarejestrowany na moje dane. Niestety musieliśmy coś pomieszać i tak nie jest, a nie upewniliśmy się o tym przed przystąpieniem do umowy. Umowa, jak i karta, dotarły, sim już działa, ale dotarł sms o tym, że nie można przenieść numeru, ponieważ nie zgadzają się dane osobowe.
Jak teraz powinnam postąpić? Czy mam uzupełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy i podać w nim ten drugi numer, który chciałam przenieść oraz odesłać kartę sim, a potem mój członek rodziny powinien sam złożyć wniosek o umowę na przeniesienie, czy może da się tę sprawę załatwić innym sposobem?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
mam taki problem, że do swojego obecnego numeru w abonamencie chciałam dobrać drugi - ale z przeniesieniem numeru z innej sieci (z na kartę). Drugi numer używał jeden z członków rodziny, ale byłam przekonana, że był on zarejestrowany na moje dane. Niestety musieliśmy coś pomieszać i tak nie jest, a nie upewniliśmy się o tym przed przystąpieniem do umowy. Umowa, jak i karta, dotarły, sim już działa, ale dotarł sms o tym, że nie można przenieść numeru, ponieważ nie zgadzają się dane osobowe.
Jak teraz powinnam postąpić? Czy mam uzupełnić oświadczenie o odstąpieniu od umowy i podać w nim ten drugi numer, który chciałam przenieść oraz odesłać kartę sim, a potem mój członek rodziny powinien sam złożyć wniosek o umowę na przeniesienie, czy może da się tę sprawę załatwić innym sposobem?
Z góry dziękuję za odpowiedź.
- Basia_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 5186
- Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25
Re: Plush Abonament
Witaj kat96,
jeśli numer, który chcesz przenieść jest obecnie zarejestrowany na inną osobę należy dokonać jego przerejestrowania u obecnego operatora na Ciebie, a następnie ponowić wniosek o przeniesienie numeru, kontaktując się z kanałem sprzedaży, w którym umowa była realizowana.
jeśli numer, który chcesz przenieść jest obecnie zarejestrowany na inną osobę należy dokonać jego przerejestrowania u obecnego operatora na Ciebie, a następnie ponowić wniosek o przeniesienie numeru, kontaktując się z kanałem sprzedaży, w którym umowa była realizowana.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Re: Plush Abonament
W Plush na Kartę 60GB za 15zł i brak oferty w Plush Abo. Tylko marne 5GB za 5zł. Prepaid jest priorytetem niż abo z gwarancją co miesięcznej faktury?
EDIT: sobota, 18 lipca 2020, 15:28
Od sl@w_es:
rawsky,
bardzo proszę zachowaj metodę kopiuj/wklej dla innych celów (postów od tego Ci nie przybędzie).
[/size]
EDIT: sobota, 18 lipca 2020, 15:28
Od sl@w_es:
rawsky,
bardzo proszę zachowaj metodę kopiuj/wklej dla innych celów (postów od tego Ci nie przybędzie).
[/size]
- Marta_Plus
- Specjalista Plusa
- Posty: 3123
- Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52
Re: Plush Abonament
rawsky,
na ten moment nie mamy takiej oferty w Plush ABO, ale Twoją sugestię przekazałam dalej.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej paczki danych, możesz pobrać naszą aplikację Plus Fun i aktywować darmowe 10 GB. Więcej info znajdziesz na: https://www.plus.pl/plusfun"target="_blank
na ten moment nie mamy takiej oferty w Plush ABO, ale Twoją sugestię przekazałam dalej.
Jeśli potrzebujesz dodatkowej paczki danych, możesz pobrać naszą aplikację Plus Fun i aktywować darmowe 10 GB. Więcej info znajdziesz na: https://www.plus.pl/plusfun"target="_blank
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ