Plush Abonament

W tym dziale na Wasze pytania dotyczące Abonamentu odpowiadają specjaliści Plusa
Regulamin forum
Specjaliści odpowiadają na posty w dni robocze, w godzinach 10:00 – 18:00
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Meble Kuchenne na wymiar Warszawa - facebook
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Witaj Slawek4321,
Slawek4321 pisze:Chciałbym przenieść numer z T-mobile do Plush-a.
Czy interesuje Cię oferta w Plush ABO ze sprzętem?
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
Slawek4321
Nowy
Posty: 2
Rejestracja: 14 wrz 2018, o 17:34

Re: Plush Abonament

Post autor: Slawek4321 »

Nie, zastanawiałem się nad ofertą bez telefonu za 25 zł na czas nieokreślony.
habish
Szalony PlusManiak
Posty: 5656
Rejestracja: 19 maja 2012, o 14:14
Lokalizacja: Polska

Re: Plush Abonament

Post autor: habish »

Załatwisz to w kioskach Plusha lub przez kuriera, nic więcej robić nie musisz.
Awatar użytkownika
Marta_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 3108
Rejestracja: 11 lip 2017, o 10:52

Re: Plush Abonament

Post autor: Marta_Plus »

Slawek4321,

przeniesienia numeru do oferty Plush ABO możesz zrealizować w punktach partnerskich Relay, 1minute, Inmedio. Informacje na temat najbliższego punktu znajdziesz na tej stronie: http://www.plushbezlimitu.pl/mapa-salonow#. Na miejscu podpisujesz między innym pełnomocnictwo, w Twoim imieniu wypowiadamy wówczas umowę u obecnego operatora.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

Sprawa dotyczy usługi "Wakacje od abonamentu" w ofercie internetowej - proszę o przeniesienie, jeśli to niewłaściwy wątek.

Pod koniec roku kończy nam się umowa na internet u innego operatora. Ponieważ nasze miesięczne zużycie transferu mieści się w 60 GB, postanowiliśmy skorzystać z internetowej oferty Plusha, przez trzy miesiące skorzystać z "wakacji" i nabijać staż, a po rozwiązaniu umowy z dotychczasowym operatorem włączyć na stałe Plusha już z wystarczająco dużym pakietem danych.

Karta i umowa przyjechały w ubiegłym tygodniu. Sprawdziłem działanie (bardzo dobre), ustaliłem okres rozliczeniowy - od 17. 14 września o 20:04 wysłałem SMS "wakacje" na 80667 - po kilku minutach przyszła odpowiedź zwrotna z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia od nowego okresu rozliczeniowego. 16 września, czyli jeszcze w poprzednim okresie rozliczeniowym, wyjąłem kartę z routera i przestałem z niej korzystać. 19 września została wystawiona faktura - została naliczona pełna opłata abonamentowa za okres 17.09-16.10, pakiet danych widoczny jest też w Plus Online.

Pytanie: czegoś nie doczytałem i tak ma być (w takim wypadku proszę o wyjaśnienie), czy jednak operator coś zawalił i mogę liczyć na korektę?
Awatar użytkownika
Ewa_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 6975
Rejestracja: 18 gru 2012, o 18:37
Lokalizacja: Warszawa

Re: Plush Abonament

Post autor: Ewa_Plus »

zif,
- z tego co piszesz, wygląda na to, że zrobiłeś wszystko dobrze. Wysyłałeś może już zgłoszenie reklamacyjne w tej sprawie?
Jeśli nie, to napisz przez formularz: http://www.plus.pl/zadaj-pytanie i podaj nam tutaj numer referencyjny.
Pamiętaj, żeby w wiadomości reklamacyjnej uwzględnić swoje dane (imię i nazwisko, adres, nr telefonu).
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

Dziękuję, napisałem przez wskazany formularz. Numer referencyjny: [#277577].
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

zif,
zif pisze:Numer referencyjny: [#277577].
poprosiłam o przyśpieszenie rozpatrzenia zgłoszenia.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
zif
Szalony PlusManiak
Posty: 271
Rejestracja: 24 sie 2016, o 19:37

Re: Plush Abonament

Post autor: zif »

Dziękuję, pomogło - reklamacja już rozpatrzona, ze skutkiem pozytywnym :)
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

zif,
zif pisze:reklamacja już rozpatrzona, ze skutkiem pozytywnym :)
super, to bardzo dobra wiadomość. :->
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
KalMar87
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 24 lut 2017, o 12:36

Re: Plush Abonament

Post autor: KalMar87 »

Mam pytanie do Specjalistów Plusa,
Czy jeśli posiadam Plush ABO na czas niekreślony to czy mogę przenieść numer do innego operatora w trybie: Bez zachowania okresu wypowiedzenia z obecnym operatorem, czy też wiąże się to z jakimiś negatywnymi konsekwencjami finansowymi ????
Poproszę o przytoczenie zapisów regulaminu, który to precyzuje
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

KalMar87,
KalMar87 pisze:Czy jeśli posiadam Plush ABO na czas niekreślony to czy mogę przenieść numer do innego operatora w trybie: Bez zachowania okresu wypowiedzenia z obecnym operatorem,
tak.
KalMar87 pisze:czy też wiąże się to z jakimiś negatywnymi konsekwencjami finansowymi ????
Zostanie naliczona opłata odszkodowawcza w wysokości jednej opłaty abonamentowej.
KalMar87 pisze:Poproszę o przytoczenie zapisów regulaminu, który to precyzuje
Podstawę prawną naliczenia opłaty stanowi artykuł 71a ustawy - Prawo telekomunikacyjne:
Abonent, o którym mowa w art. 71, żądając przeniesienia przydzielonego numeru może rozwiązać umowę z dotychczasowym dostawcą usług bez zachowania terminów wypowiedzenia określonych w rozwiązywanej umowie. W takim przypadku abonent jest obowiązany do uiszczenia opłaty dotychczasowemu dostawcy usług w wysokości nieprzekraczającej opłaty abonamentowej za okres wypowiedzenia, nie wyższej jednak niż opłata abonamentowa za jeden okres rozliczeniowy, powiększonej o roszczenie związane z ulgą przyznaną abonentowi obliczoną proporcjonalnie do czasu pozostającego do zakończenia trwania umowy.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
SACZI
PlusManiak
Posty: 101
Rejestracja: 6 lis 2015, o 21:49

Re: Plush Abonament

Post autor: SACZI »

Cytuję zif'a, ale odpowiedź skierowana do pracowników Plus'a
zif pisze:Sprawa dotyczy usługi "Wakacje od abonamentu" w ofercie internetowej - ...


... wysłałem SMS "wakacje" na 80667 - po kilku minutach przyszła odpowiedź zwrotna z potwierdzeniem przyjęcia zlecenia od nowego okresu rozliczeniowego. ...
Proponuję zmienę zasad włączania "Wakacji od abonementu" na taki sam lub wzorowany na tym, który jest w nju mobile.
Aby nie korzystać z usług nju, wystarczy ... nie korzystać.
Koszty naliczają się same w trakcie zużycia, ale TYLKO do kwoty max dla danej taryfy, w przypadku internetu, 30PLN.
Tak bez konsekwencji można nie korzystać przez 5 okresów rozliczeniowych, później trzeba wygenerować fakturę niezerową.
W praktyce trzeba wykonać jedno połączenie z internetem i koszty naliczone na kilka groszy.
Proste, wygodne, Klienta nie zraża do oferty ...

PS
Ja chętnie bym kupił Plush'a Internet, ale z ww przyczyn nie chcę kupować czegoś z czego nie korzystam non stop.
NJU aktualnie mam włączone po 3 miesięcznej przerwie.
yanek1
Nowy
Posty: 4
Rejestracja: 30 wrz 2018, o 16:38

Re: Plush Abonament

Post autor: yanek1 »

Witam wszystkich. Właśnie zacząłem przygodę z Plush i...

Chwilę po podpisaniu umowy próbowałem uruchomić Wakacje wysyłając sms pod numer wskazany na stronie, ale niestety otrzymałem fakturę na pełną kwotę.
Okazuje się, że na stronie Plusha jest błąd. Jako numer do aktywacji usługi Wakacje podany jest numer 80667: http://www.plushbezlimitu.pl/abo/lista-ofert, tymczasem prawidłowy numer to 80666.
Reklamacja złożona, ale miła pani z infolini nie daje gwarancji pozytywnego jej rozstrzygnięcia, bo przecież jest regulamin.

Jako ciekawostkę dodam, że kiedy pierwszy raz zadzwoniłem na infolinię inna miła pani poinformowała mnie, że Wakacje nie zostały aktywowane, bo smsa trzeba wysłać co najmniej 7 dni przed nowym okresem rozliczeniowym. Zgodnie z regulaminem wystarczy 48 godz.

Przy usłudze Zmiana abonamentu też jest nieprawidłowy numer (również 80667).

Kiepski początek :-(
Awatar użytkownika
Basia_Plus
Specjalista Plusa
Posty: 5177
Rejestracja: 8 wrz 2015, o 14:25

Re: Plush Abonament

Post autor: Basia_Plus »

Witaj yanek1,
yanek1 pisze:Okazuje się, że na stronie Plusha jest błąd.
sprawa w trakcie wyjaśniania.
yanek1 pisze:Reklamacja złożona
Podaj proszę numer złożonej reklamacji, postaramy się przyśpieszyć udzielenie odpowiedzi.
SMS aktywujący usługę Wakacje powinien być wysłany co najmniej 48 godzin przed końcem cyklu rozliczeniowego.
Chcesz przedłużyć umowę, kupić nowy numer, albo przenieść go z innej sieci?

Obrazek

Sprawdź też odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania w naszym FAQ
ODPOWIEDZ